![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen van niet want als iemand mij een Antwerpenaar zou noemen geef ik hem een toek op zijn bakkes.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpenaren ZIJN Brabanders.
Zeker geen Vlamingen goddank
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon dan eerst maar eens aan dat je zelf Brabander bent.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mij twijfels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt een Tobbackske ?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het ook wel erg om te moeten zeggen dat Antwerpenaren minderwaardig zijn aan échte Brabanders, maar het is gewoon een ethnische realiteit.
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over Vlamingen, maar dat zijn vazallen van Frankrijk, dus minus habens ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zeg je dat Antwerpenaren geen Leuvenaren zijn. Daar kan iedereen het wel mee eens zijn. Die van Antwerpen kennen hun geschiedenis beter. En Silvius Brabo zijn standbeeld staat trouwens in Antwerpen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 augustus 2016 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is pijnlijk, zeker voor etnische Antwerpenaren, maar Leuven was de bakermat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze waren blijkbaar ook niet in staat om hun overwicht over Brussel te houden. Leg dat eens uit stamvader ? Waarom hebben jullie dat moerasdorp het overwicht gegeven én laten verfransen ? Zelfs een uniforme kieskring hebben ze niet kunnen behouden, de artiesten van Leuven.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 augustus 2016 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Brabanders zijn vazallen van het HRR
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm Vlaams Brabant. Met vrienden als de Tobbacks en de Torfsen van Leuven heb je geen vijanden meer nodig. Vlaams Brabant heeft manneken pis, Antwerpen heeft Silvius Brabo. Een groot deel van Vlaams Brabant is verfranst. De kern van Brabantse etniciteit is dus wel degelijk noordwaarts gegaan. Eigenlijk heb je wel gelijk met je titel. De Brabantse etniciteit is teloor gegaan in een groot deel van Vlaams Brabant. Gelukkig is die in Antwerpen nog bewaard gebleven.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hertogdom Brabant omvatte oorspronkelijk Brabant, Antwerpen en de Nederlandse provincie Noord-Brabant. Antwerpenaars zijn Brabanders, niks aan te doen.
Het hertogdom Brabant was een historisch gebied in de Nederlanden. Zijn grondgebied bestond voornamelijk uit de drie hedendaagse Belgische provincies Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en Antwerpen, het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en het merendeel van de hedendaagse Nederlandse provincie Noord-Brabant. Verder hoorden de zogenaamde Landen van Overmaze erbij, een gebied dat ongeveer overeenkomt met het zuiden van de Nederlandse provincie Limburg, alsook het Duitse Herzogenrath. De belangrijkste steden waren Brussel, Antwerpen, Leuven, Breda, 's-Hertogenbosch en Lier. De stad Mechelen maakte deel uit van de heerlijkheid Mechelen, een enclave in het hertogdom Brabant. Antwerps is een Brabants dialect. Ik stel voor dat we een onafhankelijke republiek Brabant oprichten met als hoofdstad Breda! Nota : mijn tekst is gedeeltelijk gepikt uit Wikipedia omdat copy paste vlugger gaat dan alles zelf te moeten typen maar zoals ieder mens van mijn generatie die nog fatsoenlijk geschiedenis geleerd heeft, wist ik dit gewoon.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij herhaling van dergelijke feiten, dringt reactie zich echt op. ![]() Een gewaarschuwde brabander is er 2 waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnheer leeft nog in de middeleeuwen?