![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens alle arme schapen, geiten en koeien een snelle dood toe en geen minutenlange kwelling.
Weg met dat achterlijke offerfeest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar is een hele discussie over gaande.
Misschien moeten mensen op mijn onderschrift klikken om te weten waarover het ECHT gaat. Teksten van de tegenkant dienen enkel om de aandacht van de realiteit af te werpen. De realiteit die zich botviert in mijn onderschrift. Ik heb meerdere moslims naar uitleg gevraagd. Krijg ze niet! Ook hebben wij in de discussie multikul een link ontvangen waarin er halal vlees bestaat waarvan het dier verdoofd geslacht is geweest. Moslims vanop Belgische bodem reageren niet. Noch grijpt België de mogelijkheid om verdoofd geslacht halal vlees te serveren. Integendeel, ze serveren onverdoofd geslacht vlees aan mensen zonder ze er van op de hoogte te brengen. België is hier vooral de grote boosdoener. Ze zijn bang denk ik.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/he...al-747919.html
Meneer Sanctorum kan niet verder "met de handrem op" zegt hij,dus gaat hij als onafhankelijke verder. Dierenwelzijn staat voor hem zeer hoog op de agenda,en zelfs bij Groen is dat blijkbaar ondergeschikt geraakt aan andere prioriteiten. Ondertussen... Hoewel zelf enthousiast vleeseter kan ik in de argumentatie van onderandere Gaia komen dat de manier waarop een maatschappij omgaat met dieren,ook dieren die gedood worden om te eten, een soort weerspiegeling is van hoe die maatschappij is.... Wie het dagelijkse nieuws volgt kan dit alleen maar een evidentie,en zelfs een waarschuwing,vinden.Het is een kanariepietje in de koolmijn,je moet er alleen maar op letten en verbanden leggen. Laatst gewijzigd door kelt : 3 september 2016 om 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
90% die nu tegen onverhoord slachten zijn willen gewoon de moslims kloten dat ook de joden in ons land al decennialang onverhoord slachten, who care's? al je het verbiedt hebben ook zij een probleem met hun koosjer vlees |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de atheïsten te kloten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De joden zijn slim genoeg geweest om die zaken onder de radar te houden. De naam kosjer was dan wel bekend, maar niemand die wist wat dat juist inhield.
De moslims slingeren het niet alleen in je gezicht, maar willen ook nog eens dat jij het sponsort. Nu dat we weten hoe laat het is zal ook het joods gebruik mee moeten sneuvelen.
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het nog met 'de Michel' zijn?'
Verbod onverdoofd slachten: meerderheidspartijen schuiven hete aardappel door naar Raad van State ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2016 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vuile rotte bloedlustcultuur
dat dit anno 2016 nog kan/bestaat is ongelooflijk!
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail: het wordt steeds erger en echt niet alleen het rituele slachten waar we met geconfronteerd worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2016 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan wel het soort werk van de zee leegscheppen met emmertjes... Het is nu al te veel, te lang en te duidelijk aangetoond dat moslims assimileren in je maatschappij zo goed als onmogelijk is! Erger: we gaan er op achteruit ipv vooruit, wat logisch is omdat hun groep steeds maar aangroeit! Nergens ter wereld loopt het zoals het moet als er moslims bijkomen! Eens ze zichzelf op voldoende getalsterkte zullen voelen zullen alle assimileerproblemen van de baan zijn! Wij zullen voor alles naar hun pijpen mogen dansen zonder verder commentaar of je riskeert er je leven bij! Wanneer zal men eindelijk die augiasstal aanpakken en opkuisen? Als het te laat is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we rustig verder familie en thuis kijken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat de kranten niet dagelijks halfvol staan met gezever over de Joden maar wel over Moslims? Wie heeft er last van Joden? Wie heeft er last van Moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |