![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb iets voor, mensen.
Na het zien van een foto die ik de laatste drie dagen toevallig aanhoudend (elke dag een keer of twee, drie) in alle Westerse nieuwsmedia tegenkwam, kreeg ik een onweerstaanbare drang om miljoenen sterke, gezonde, bronstige en strijdvaardige moslimmannen naar Europa te laten komen. Eindeloze kolonnes van miljoenen en miljoenen flukse en potige moslimmannen uit Afghanistan, Marokko, Tunesië, Egypte, Somalië, Eritrea, Syrië en Irak wil ik in mijn armen sluiten. U ook? Ik hoop van wel, want dat is tenslotte de enige manier om dit vreselijke kinderleed te doen stoppen. Pas wanneer alle sterke, gezonde, strijdvaardige moslimmannen in Europa zijn en van ons diepchristelijk/humanistisch medelijden kunnen genieten, zal er vrede zijn in Syrië. Het is de enige manier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet misschien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat suf gebombardeerd jongetje in die ambulance. Ik hoop dat het kind een goede verzorging krijgt en verder gezond kan opgroeien in een omgeving waar het nog kind kan zijn.
Maar natuurlijk wordt door het poco-wereldje dat beeld weer tegen ons uitgespeeld om ons met schuldgevoelens op te laden. Doet zo een beetje denken aan het lijkje van de verdronken kleuter dat op de kust aanspoelde. En ik herinner me nog scherper de zwaar melodramatisch geladen blikken van nieuwslezers �* la Martine Tanghe die ons vanop het scherm beschuldigend aankeek.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die Jongen is Syrië had naar Turkije moeten vluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Lijkt me moeilijk als iedereen die de stad Aleppo probeert te ontvluchten afgeknald wordt door één van de verschillende partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() De fotojournalist 'Mahmoud Raslan' die deze bewuste foto nam, heeft ook een prachtige achtergrond. Hij nam namelijk ook selfies al glimlachend en feestend met de beruchte al-Zenki strijders die een 12 jarig oud Palestijns kind met de naam 'Abdullah Tayseer Al-Issa' levend onthoofd hebben en meer van dat moois. Een beetje merkwaardig, nietwaar?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is nog niemand op dat idee gekomen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
En om een draagvlak te creëren voor een grootschalig militair NAVO-offensief in Syrië om de Russen terroristen te bestrijden. Hé kijk, president Purple Lips steekt al meteen een tandje bij. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-steunen.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Daar kunnen ze inderdaad naar fluiten.
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had ie een vader gehad die om tanden moest in Duitsland, zou hij beter af geweest zijn, indien de boot de golven zou weerstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de MSM is er weer als de kippen bij om westerlingen schuldgevoelens aan te praten. Gore palliewood propaganda, al is dat woord misschien ongepast in 't kader van hetgeen dat palestijns jongetje werd aangedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beter nog, z'n gezin in veilig gebied te laten blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Had Assad in 2011 vrije verkiezingen in Syrië georganiseerd dan zat Syrië niet in de shit waar ze vandaag in zitten.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 19 augustus 2016 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elke andere despotische leider in het Midden-Oosten zou gehandeld hebben als Assad. alleen heeft het probleem een sektarisch karakter gekregen omdat amerikanen dit hebben geprovoceerd, net als in Afghanistan in 1979, toen de van een politiek conflict een godsdienstoorlog hebben gemaakt, steeds met hetzelfde doel: De Russen tegenwerken, liever dan tot een openlijk conflict te komen onderling. Iden Oekraïene. |
|
![]() |
![]() |