Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2016, 17:55   #1
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard Die foto van dat jongetje in die ambulance

Ik heb iets voor, mensen.
Na het zien van een foto die ik de laatste drie dagen toevallig aanhoudend (elke dag een keer of twee, drie) in alle Westerse nieuwsmedia tegenkwam, kreeg ik een onweerstaanbare drang om miljoenen sterke, gezonde, bronstige en strijdvaardige moslimmannen naar Europa te laten komen.
Eindeloze kolonnes van miljoenen en miljoenen flukse en potige moslimmannen uit Afghanistan, Marokko, Tunesië, Egypte, Somalië, Eritrea, Syrië en Irak wil ik in mijn armen sluiten.
U ook?
Ik hoop van wel, want dat is tenslotte de enige manier om dit vreselijke kinderleed te doen stoppen.
Pas wanneer alle sterke, gezonde, strijdvaardige moslimmannen in Europa zijn en van ons diepchristelijk/humanistisch medelijden kunnen genieten, zal er vrede zijn in Syrië.
Het is de enige manier.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 17:57   #2
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Nog niet misschien.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 18:49   #3
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik heb iets voor, mensen.
Na het zien van een foto die ik de laatste drie dagen toevallig aanhoudend (elke dag een keer of twee, drie) in alle Westerse nieuwsmedia tegenkwam, kreeg ik een onweerstaanbare drang om miljoenen sterke, gezonde, bronstige en strijdvaardige moslimmannen naar Europa te laten komen.
Eindeloze kolonnes van miljoenen en miljoenen flukse en potige moslimmannen uit Afghanistan, Marokko, Tunesië, Egypte, Somalië, Eritrea, Syrië en Irak wil ik in mijn armen sluiten.
U ook?
Ik hoop van wel, want dat is tenslotte de enige manier om dit vreselijke kinderleed te doen stoppen.
Pas wanneer alle sterke, gezonde, strijdvaardige moslimmannen in Europa zijn en van ons diepchristelijk/humanistisch medelijden kunnen genieten, zal er vrede zijn in Syrië.
Het is de enige manier.
ze zijn hier al, en nu willen ze hun zaad in Engeland gaan doneren

Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 19:23   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Ja, dat suf gebombardeerd jongetje in die ambulance. Ik hoop dat het kind een goede verzorging krijgt en verder gezond kan opgroeien in een omgeving waar het nog kind kan zijn.
Maar natuurlijk wordt door het poco-wereldje dat beeld weer tegen ons uitgespeeld om ons met schuldgevoelens op te laden. Doet zo een beetje denken aan het lijkje van de verdronken kleuter dat op de kust aanspoelde. En ik herinner me nog scherper de zwaar melodramatisch geladen blikken van nieuwslezers �* la Martine Tanghe die ons vanop het scherm beschuldigend aankeek.
Oud 19 augustus 2016, 19:32   #5
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja, dat suf gebombardeerd jongetje in die ambulance. Ik hoop dat het kind een goede verzorging krijgt en verder gezond kan opgroeien in een omgeving waar het nog kind kan zijn.
Maar natuurlijk wordt door het poco-wereldje dat beeld weer tegen ons uitgespeeld om ons met schuldgevoelens op te laden. Doet zo een beetje denken aan het lijkje van de verdronken kleuter dat op de kust aanspoelde. En ik herinner me nog scherper de zwaar melodramatisch geladen blikken van nieuwslezers �* la Martine Tanghe die ons vanop het scherm beschuldigend aankeek.
Aylan was een bootongeluk met zijn vader op stap om nieuwe tanden. Hadden in Turkije moeten blijven.
Die Jongen is Syrië had naar Turkije moeten vluchten.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 19:33   #6
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het Aylan verhaaltje, waar uiteindelijk heel wat meer aan de hand bleek en snel door de media werd verborgen toen dit uitkwam. Het enige dat duidelijk werd uit dat verhaal, was dat het leven van een kind in de islamwereld niets voorstelt aangezien ze toch kweken als konijnen.
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 19:41   #7
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Aylan was een bootongeluk met zijn vader op stap om nieuwe tanden. Hadden in Turkije moeten blijven.
Die Jongen is Syrië had naar Turkije moeten vluchten.
Lijkt me moeilijk als iedereen die de stad Aleppo probeert te ontvluchten afgeknald wordt door één van de verschillende partijen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 19:41   #8
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

De fotojournalist 'Mahmoud Raslan' die deze bewuste foto nam, heeft ook een prachtige achtergrond. Hij nam namelijk ook selfies al glimlachend en feestend met de beruchte al-Zenki strijders die een 12 jarig oud Palestijns kind met de naam 'Abdullah Tayseer Al-Issa' levend onthoofd hebben en meer van dat moois. Een beetje merkwaardig, nietwaar?
Oud 19 augustus 2016, 19:43   #9
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Lijkt me moeilijk als iedereen die de stad Aleppo probeert te ontvluchten afgeknald wordt door één van de verschillende partijen.
Ze kunnen ook ophouden met mekaar af te maken.
Is nog niemand op dat idee gekomen?
Oud 19 augustus 2016, 19:44   #10
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar natuurlijk wordt door het poco-wereldje dat beeld weer tegen ons uitgespeeld om ons met schuldgevoelens op te laden.

En om een draagvlak te creëren voor een grootschalig militair NAVO-offensief in Syrië om de Russen terroristen te bestrijden.

Hé kijk, president Purple Lips steekt al meteen een tandje bij.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-steunen.dhtml
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2016, 19:44   #11
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
De fotojournalist 'Mahmoud Raslan' die deze bewuste foto nam, heeft ook een prachtige achtergrond. Hij nam namelijk ook selfies al glimlachend en feestend met de beruchte al-Zenki strijders die een 12 jarig oud Palestijns kind met de naam 'Abdullah Tayseer Al-Issa' levend onthoofd hebben en meer van dat moois. Een beetje merkwaardig, nietwaar?
Tiens, zou er ook rond dit verhaaltje weer een geurtje hangen?
Oud 19 augustus 2016, 19:45   #12
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Shh, straks beginnen ze nog te denken als een westerling uit de 19de eeuw.
Oud 19 augustus 2016, 19:47   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei,oei,oei! En zeggen dat onze PC's van die foto-journalist reeds een held aan het maken waren. Pech, brute pech!
Oud 19 augustus 2016, 19:48   #14
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Na Hiroshima en Nagasaki heeft tenminsten één van de twee partijen dat begrepen ...
Oud 19 augustus 2016, 19:51   #15
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei,oei,oei! En zeggen dat onze PC's van die foto-journalist reeds een held aan het maken waren. Pech, brute pech!
Daar kunnen ze inderdaad naar fluiten.
Oud 19 augustus 2016, 19:52   #16
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja, dat heb je met belegeringen van steden. De juiste keuze maken op het juiste moment. Niet altijd makkelijk.
Had ie een vader gehad die om tanden moest in Duitsland, zou hij beter af geweest zijn, indien de boot de golven zou weerstaan.
Oud 19 augustus 2016, 19:53   #17
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jah, dan weet je genoeg.

En de MSM is er weer als de kippen bij om westerlingen schuldgevoelens aan te praten.

Gore palliewood propaganda, al is dat woord misschien ongepast in 't kader van hetgeen dat palestijns jongetje werd aangedaan.
Oud 19 augustus 2016, 19:55   #18
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat heb je met belegeringen van steden. De juiste keuze maken op het juiste moment. Niet altijd makkelijk.
Had ie een vader gehad die om tanden moest in Duitsland, zou hij beter af geweest zijn, indien de boot de golven zou weerstaan.
...en de vader de moeite gedaan had reddingsvesten voor z'n gezin aan te schaffen.
Of beter nog, z'n gezin in veilig gebied te laten blijven.
Oud 19 augustus 2016, 19:55   #19
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Had Assad in 2011 vrije verkiezingen in Syrië georganiseerd dan zat Syrië niet in de shit waar ze vandaag in zitten.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 19 augustus 2016 om 19:56.
Oud 19 augustus 2016, 20:02   #20
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Had Assad in 2011 vrije verkiezingen in Syrië georganiseerd dan zat Syrië niet in de shit waar ze vandaag in zitten.
Hadden de Amerikanen die soennieten niet opgestookt tegen Assad dan waren er geen protesten gekomen. Waren de soennieten, die trouwens ook elkaar bekampen, aan de macht gekomen, wat voor bloedbad zou het dan niet zijn geweest?
Elke andere despotische leider in het Midden-Oosten zou gehandeld hebben als Assad. alleen heeft het probleem een sektarisch karakter gekregen omdat amerikanen dit hebben geprovoceerd, net als in Afghanistan in 1979, toen de van een politiek conflict een godsdienstoorlog hebben gemaakt, steeds met hetzelfde doel: De Russen tegenwerken, liever dan tot een openlijk conflict te komen onderling. Iden Oekraïene.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be