![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() bron : http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...opvangen.dhtml
Meer dan 400.000 werkloze Belgen maar ze vinden geen postbodes. Wie gelooft dat nog? Of zijn die 400.000 werklozen ook Nederlandsonkundig? ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 24 augustus 2016 om 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst zitten ze te zagen dat sommige jonge gasten (door schoolmoeheid) hun diploma middelbaar niet halen, en dan zwak staan op de arbeidsmarkt,
maar als er dan eens een job is die fysiek wat zwaarder is (oa door weer en wind post bestellen) dan vinden ze daar niemand voor .... Of een werknemer in de bouw die na 25 jaar nog veel te jong is om met pensioen te gaan, en het werk toch te zwaar vindt: die wil of kan geen postbode worden ? Wat me nog meer stoort: in Vlaanderen postbodes inzetten die niet perfect Vlaams kunnen. Zo'n maatschappelijke organisatie wil ik niet. Maar nu ben ik weer aan het verdelen van mensen, in plaats van ze te verenigen zeker ? Ik moet denken aan een lid van mijn motorclub. Was winkelier fruit en groentes. Hard gewerkt. Verkocht op tijd zijn winkeltje en speelt nu nog tot aan zijn 65° half time hulppostbode. Doe moet lachen met de zwaarte van zijn nieuw jobke, maar geeft ook toe dat het mager betaalt. Maar hij is tevreden met de geboden kans. Uit De Standaard van vandaag: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk best bizar dat de jeugd van vandaag geen postbode wil worden. In landelijke gebieden krijgen die een auto waarmee ze van links naar rechts over de openbare weg kunnen zwalpen. Gezien ze regelmatig eens aan de kant van de weg op een boom of dergelijke plakken, is dit zwalpen toch perfect passend in hun leefwereld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ook dat bepaalde bankinstellingen eens gaan stoppen met hun bankkaarten via de post te gaan bedelen want ... Ik ben al blij dat ik weinig tot geen gebruik moet maken van de diensten van de Post. Postliggend Postbus ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat ze wat onkruid uittrekken
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De postbedeling bij ons in de buurt verloopt soms dramatisch.
Vroeger kon je er staat op maken dat je voor dat je naar uw werk vertrok je uw post al uit de brievenbus kon halen. Kwam je de postbode zelf tegen, die kende je, want die kwam alle dagen uw post bedelen. Hallo Marcel, Hallo Jan? hallo José ... Tegenwoordig??? Nu denk ik dat BPost zal gedacht hebben, laten we wat mensen aannemen die de 'nieuwe' namen op de brievenbussen (als ze er al opstaan tenminste) zonder fout kunnen lezen. U weet wel die namen waar de klinkers en de medeklinkers zwaar van door elkaar gehaspeld staan. Moeilijk toch al u sommige brievenbussen bekijkt: Jef Jan Lowie Fatima sqrjwstrwt scrwiejzt Kim ... Dus zullen ze bij BPost gedacht hebben ... ![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2016 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog een bedenking....
Indien er wat verwarden onder de vluchtelingen in het postbedelingscircuit terecht komen, gaan we dan niet meer brieven met wit poeder in de bus krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou best kunnen met het 'vingertje omhoog' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Waar maakt iedereen zich druk om?
NVA zal dit weldra oplossen met een loonsverhoging voor de CEO |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als tante Post nu, dank zij Thijs en compagnie, een beetje concurrentieel geworden is, gaan we voor een of enkele bijkomende spelers op de markt gaan.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() De kerkhoven staan vol, kunnen ze ondertussen hun eigen taaltje brabbelen, niemand zal hen tegenspreken.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...oven-a2761089/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou uw deuren alvast maar op slot, uw vrouwvolk & kinderen van 't straat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |