![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk komt er geen economische crisis en blijven de Nederlanders hard werken en veel belastingen betalen.
Ik mag er niet aan denken dat er geen geld meer zou zijn om al die allochtone mensen te tonen hoe graag we hen zien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Begint de ernst van een basisinkomen te dagen?
Iedereen gelijke voor en nadelen. Schaf kindergeld en uitkering af en bedeel aan iedere volwassene 700 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ontlast de alleenstaande en belast de profiteurs. Iemand die niet toekomt met 700 kan part time of full time gaan bijverdienen. Wij moeten het kiesvee van de sossen niet verder onderhouden. Men moet blij zijn met 700 euro in de maand. Dat is 1400 per gezin. Maar daar stopt het. Niet meer jaarlijks terugtrekken, geen kraamgeld, geen kindergeld, wie niet werkte ook geen extra pensioen. Als ik dan maar in de toekomst een pensioentje heb van 700 euro in de maand kan ik nog leven met mijn andere 700 euro basisinkomen. Veel beter georganiseerd en iedereen gelijk voor de wet. Trouwens, met zo'n basisinkomen kan je de loonlast aanzienlijk drukken en bloeien de bedrijven terug open. Wie scheelt het te werken aan 10 euro per uur als ze nog 700 euro extra krijgen van de staat? Iedereen 700 daar stopt het, wie meer wil kan werken. Laatst gewijzigd door Peche : 31 augustus 2016 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Masochisme waarschijnlijk.
![]() |
#10 |
|
![]() Hopelijk blijven werkloze Nederlanders met een scheef oog bekeken worden door hun eigen volk.
Het is werkelijk schandalig dat die niet bijdragen aan de kosten voor de vervanging van Nederlanders door niet-Nederlanders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een stamp onder hun kloten is wat ze verdienen, of ze nu wel of niet het belgisch geboorterecht bezitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel krijgt een uitkeringsafhankelijk gezin tussen de 3 en 5 kinderen? Hoeveel trekken ze jaarlijks terug? Moet ge weten dat er gevallen zijn die 4 vrouwen ten lasten hebben en bij iedere vrouw enkele kinderen hebben he. Gezien de aardse omstandigheden ben ik al geneigd te zeggen dat men grote gezinnen dient te belasten in plaats van te belonen. Ge wijst de verkeerde aan dpg, we walk this road together. Basisinkomen voor iedereen en schaf de rest af. Wie meer wil moet er dan ook iets voor doen. Maar wie er iets voor doet moet degene die er niets voor wil doen niet meer verder onderhouden. Het is een win win. Bedrijven kunnen de loonlast verlagen en er zal veel meer ademruimte vrijkomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij praat met dat leefloon voor uw eigen trog omdat dit uzelf het beste uitkomt anders stelde ge wel een ander systeem voor om uw belangen te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ik ga werken en ik krijg er nog 700 bij is dat inderdaad schoon meegenomen. Waarom niet? Het is de welvaart die mijn voorouders opbouwden die nu opgeslorpt wordt voor andere zaken. Dit systeem dient ieders belang. Geen pensioenzorgen meer, iedereen gelijk en iedereen evenveel. Verdient mijn oma het dan niet zonder zorgen haar rusthuis te betalen? Mijn grootvader heeft wellicht meer werk verzet dan gij. Maar zij krijgt minder pensioen dan een uitkeringsafhankelijke. Het mens durft ocharme 's avonds de straat niet meer op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, wel veel meer activering van " langdurig uitkeringsgerechtigen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kindergeld mag inderdaad afgeschaft worden, en het verschil van uitkering tussen een alleenstaande en iemand met een kind ten laste mag ook verandering in komen.
Bvb. moest ik een kind hebben zou ik er ineens zo'n 450€ bijkrijgen per maand. Al een geluk dat ik geen kweekmachine ben of ik had zowaar 1000€ extra. Het is imo. niet gepast dat de staat op die manier kweken aanmoedigt, dit terwijl mensen zonder kinderen op hun kin kunnen kloppen. Het zou juist andersom dienen te zijn: wie minder of geen kinderen heeft fiscaal belonen. Laatst gewijzigd door bembem : 1 september 2016 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, kindergeld is eigenlijk cadeautjes uitdelen. Mensen die kinderen willen dienen er imo. zelf financieel rijp voor te zijn. I mean, als ik morgen een kat neem zal de overheid mij toch ook geen geld geven om whiskas enz. te kopen. Ja het is een ietwat manke vergelijking maar het komt in wezen op hetzelfde neer.
Laatst gewijzigd door bembem : 1 september 2016 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Wilders zou beter een toontje lager zingen. Zelfs als wat ie beweert waar zou zijn verdient ie toch maar aardig z'n boterham door hate-speech over de kleurtjes te spuien. En niet te vergeten: hij is zelf een kleurtje aka diluted pinda. Dat hij zijn job maar aan een echte kaaskop overlaat.
|
![]() |
![]() |