Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2016, 07:47   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard De nacht dat Duitsland de controle verloor

BRON

Detail tekst:

Citaat:
Wat is er precies gebeurd op die 4de september 2015? Welke intenties, foute inschattingen en misverstanden hebben ertoe geleid dat Duitsland overspoeld werd door honderdduizenden vluchtelingen? Met een team van twaalf journalisten stelde het weekblad Die Zeit een haarfijne reconstructie samen van een weekend dat Europa fundamenteel veranderd heeft.
Laten we vingerwijzen naar Fatima Merkel en bepaalde andere Politici/Politica's die er de hand in gehad hebben om Duitsland alsook de rest van de EU in de miserie te 'duwen'.

In het artikel zet met dat in vraag ...
Citaat:
En bovenal: heeft Angela Merkel mensen aangemoedigd om te komen of waren ze anders ook wel gekomen?
Ik dacht dat dat ander vrij duidelijk was dat zij (die Merkel) mensen is blijven uitnodigen.

Voor de mensen die het vergeten moesten zijn ging het in de eerste instantie om Syriërs, die een probleempje hadden in hun land, al dan niet in scene gezet, die men een TIJDELIJKE humanitaire hulp wilde geven niet héél niet de rest van Afrika en andere landen waar we in de EU totaal geen boodschap aan hebben.

Het 'Paard van Troje' dient een toegeroepen te worden of ze daar nu blij met zijn of niet.

Ach, dit vergat ik nog even, dat zijn allemaal hersenchirurgen, dokters, verpleegsters, managers, hooggeschoolden die uiteindelijk voor onze pensioenen gaan zorgen. Yeah right!!! NO WAY!

Laat ik mijne zwartgalligheid nog wat aanscherpen met de 'wijze' woorden: Als men daar geen paal en perk gaat aan stellen zal de toekomst er slecht uit zien voor onze kinderen en kleinkinderen. Overreacting? Dunno??

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2016 om 07:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 18:00   #2
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Merkel was zo overtuigd van haar ...wir shaffen das...dat ze poseerde voor selfies met de vluchtelingen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 18:34   #3
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

ja wie volgt haar op , een iets wat extreem rechtse politieker van deze keer . Een met gezond verstand.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 18:56   #4
Peche
Banneling

Standaard

Tjah, het was duidelijk toen ze in de grenslanden toekomen. "They all want to go to Germany" En hoe! Niet bepaald vriendelijk. Van vluchtelingen verwacht je toch dat ze hun gastheer iets netter behandelen. Maar niets is minder waar, men drong zich echt door en overspoelde ons met sterke eisen. Men weigerde voedsel en water. Ontzegde ouderen en zwakkeren te drinken en eisten een vlotte doorreis naar Duitsland. En wat doet de EU? Plooien en toegeven.
Aanschouw Europa in haar bloot gat en niemand heeft de moed tegen deze waanzin in te gaan. We moeten ze buiten krijgen, hoe dan ook.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 08:50   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Zou het geen 'leuk' plan zijn dat al de andere landen van de EU de asielzoekers, 'vluchtelingen', zogezegde oorlogsvluchtelingen die Merkel binnenhaalde en wist te verdelen over de EU, allemaal naar Duitsland zouden doorsturen met de wijze woorden: Zo Merkel, schaf ze de pot nu maar en trek er verder uw plan mee.
Oud 4 september 2016, 08:54   #6
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

...en de rest van europa mee de dieperik introk

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be