![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Mirakels zoals dat van non Theresa: | |||
zijn echt. Het zijn wonderen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
zijn niet echt, maar wel leugentjes voor bestwil. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
bestaan niet, het is pure oplichting. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 64,71% |
Ik kan me daar geen seconde mee bezig houden. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 23,53% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat echt ?
Kan dat, mirakels ? Geloven jullie daarin ? titel: Nieuw mirakel moeder Teresa erkend link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20151218_02027351 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik gestemd heb: ik vind het pure oplichting.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij mogen zelf bepalen welke gebeurtenissen zij als wonderen erkennen en welke god er voor verantwoordelijk is. Wie niet in wonderen gelooft is 'ongelovig'. Laatst gewijzigd door Piero : 19 december 2015 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mirakels zijn bestemd voor de onwetenden, de armen en de stervenden.
![]()
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het zou maar erg zijn moest een godsdienst die op mirakels gebaseerd is, mirakels gaat ontkennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Geen idee? Waarom vraagt U dan aan schoof of hij het medisch dossier kon inkijken? Het zou me overigens verbazen dat wie die aanvraag indient zomaar medische gegevens zou mogen inkijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bestaat dat, mirakels ? We hebben het dan niet over zieken die spontaan genezen, omdat ze in werkelijkheid aan iets anders leden dan aan de vermoede ziekte, maar dus echte mirakels. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Critic..._Mother_Teresa Christopher Hitchens - Mother Teresa: Hell's Angel https://youtu.be/65JxnUW7Wk4
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit komt er wel een boek met de titel: "Moeder Teresa, de geldhoer van de Albanese maffia."
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....29#post7931929 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze dat graag doen , kan mij wa' schelen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of er onafhankelijke dokters zijn die die wonderbaarlijke genezingen bevestigen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 december 2015 om 03:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kerk hanteert de zogenaamde vijf criteria van Lambertini. Die zijn eigenlijk heel streng, waardoor er, in Lourdes, bijvoorbeeld van de vele duizenden verklaarde wonderen slechts een goede zestig door de Kerk werden erkend.
|
![]() |
![]() |