![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
![]() Nu zijn er best veel mensen die zich afvragen ... hoe merk je dat, hoe kan ik dat 'onderscheppen' hoe maak ik mijn pc terug 'clean' voor dat soort van 'aanvallen'. Daar is al jaar en dag niet echt een deftige oplossing voor te vinden dacht ik. Het is en blijft opletten geblazen. Misschien eens even aankloppen bij Kaspersky? Is your PC a part of a botnet? Check it! Even iets over nalezen: Top 10 signs your computer may be part of a Botnet There's a bot in your PC! Nog enkele leukerds: Kijken of een site online is of niet. Check if you have an account that has been compromised in a data breach Zo kan ik nog wel even doorgaan ... De algemene regel is: het blijft gewoon opletten op dat grote net. Gooi niet zomaar al uw gegevens te gribbel. ![]() p.s. (voor de fans ![]() Ok, de 504 zit er weer aan te komen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2016 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zolang het spel marcheert, is er niks aan de hand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spiel ohne Grenzen
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euuuuuu, overheid/ probleem verhelpen. Sinds wanneer is de overheid bekommert voor ons welzijn? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Of zou het kunnen dat de overheid er eigenlijk op uit is om te weten wat er op jouw en mijn computer staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bidden veranderd de wereld niet, tot daar had hij gelijk. Maar de mens die bid verandert ook de wereld niet. Gelovige maken er alleen maar een woestenij van en zolang de mens die bid gelooft in al die onzin zal de wereld niet veranderen.
Dus Albert Einstein moet wel last van zinsverbijstering gehad hebben toen hij die onzin schreef. |
![]() |
![]() |