![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Er gaan geruchten dat Yasser Arafat overleden zou zijn. Anderen spreken dat tegen.
Dat ze zich, in dat geval, maar klaarhouden in Israel. Het beloofd daar dan een nog warmer najaar te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb wel een stukje documentaire gezien net over Arafat, maar dat is volgens mij alleen omdat hij vanmorgen weer is opgenomen, volgens mij leeft hij nog...
Anders hadden we het toch wel allemaal gehoord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Op Ebay zijn de eerste Palestina sjaaltjes al te koop
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dood of bijna dood, ik geloof niet dat hij nog langer dan een paar dagen heeft..
Dit kans moet men grijpen om iets te doen aan dat conflict tussen Israel en de palestijnen.. Arafat was tenslotte een terrorist, en een corrupte terrorist ook.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Arafat is in coma (verschillende bronnen) waarop palestijnse woordvoerders: Arafat is niet in coma.
Arafat is dood (bronnen vanuit israel en luxemburg), palestijnen: Arafat is levend Doet mij denken aan de reacties van comical ali. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Vooral die bron uit Luxemburg is zeer geloofwaardig. Die hebben er hun geheime dienst opafgestuurd.
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Tjah.. alz die gozer echt dood is...
Vallen er wel weer vele doden. ligt het aan het jaargetij?? Of gaan ineens alle mensen die ooit wat betekent hebben dood?
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Wat zal met zijn groots fortuin gebeuren, dat hij opgebouwd heeft met drugshandel en terreur in Libanon en voor de rest bijgevuld door het EU (ons) geld vrijgevig door Chris Patten bezorgd.
En zal zijn vrouw nog 100.000 dollar per maand mogen uitgeven of onder de bruggen van Parijs moeten leven met de clochards? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk een kans om na 40 jaar geweld en miserie eens iemand anders te zoeken als leider van de Palestijnen. Misschien komt er deze keer een "goede" die serieus gaat praten over vrede. Hoop doet leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meent U dat echt dat Bush zolang de 1ste plaats in dat klassement had?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou in ieder geval niet in zijn schoenen willen staan. Ofwel de Arafat-toer opgaan en de gratie verliezen bij Israel/VS ofwel openstaan voor dialoog en zo dus zijn eigen doodsvonnis tekenen. Het zal nog zeer lang duren voor er rust is in de Palestijnse gebieden en bij uitbreiding het heel M-O. Nu is het tijd om een internationale vredesmacht (zonder VS of Israel) de Westbank in te sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Arafat heeft zijn rol allang uitgespeeld. Hij is al politiek dood sinds hij anno 2000 in Camp David het vredesplan van Clinton torpedeerde. Het huidige bloedvergieten is voor een groot deel zijn schuld.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Arafat is hersendood verklaard en zal dus nog maar een paar dagen leven
Ik heb dit gehoord tijdens het fitnessen en weet niet van welke radiozender het kwam...