![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Tegenlicht VPRO Ned.2, docu 40min.
http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/02.../VPWON_1257582 Aanrader. Zoals je het niet dikwijls ziet: al de argumenten hier op dit forum over migratie, islam etc komen hier ook genuanceerd aan bod. Werkende mensen die verboden worden om Pegida bijeenkomsten bij te wonen...Oudere gepensioneerde mensen (geen angst meer om hun werk kwijt te geraken) die wel protesteren omdat ze angst hebben van de sharia en niks van de islam moeten weten. Bovendien hebben deze oudere in hun jonge jaren in een dictatuur geleefd en willen dat geen tweede maal meemaken... Als je de tijd hebt kijken zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik kijk altijd het TV boekje voor gans de week waar de beste documentaire zijn, aanstippen opnemen enz .. mensen kijken hier waarschijnlijk teveel naar Belgische afwijkende niet realistische rommel van programma's zo houd je een hele natie zo dom als een mier, begrijp je
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik kijk altijd het TV boekje voor gans de week waar de beste documentaire zijn, aanstippen opnemen enz .. mensen kijken hier waarschijnlijk teveel naar Belgische afwijkende niet realistische rommel van programma's zo houd je een hele natie zo dom als een mier, begrijp je
![]() |
![]() |
![]() |