![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hierbij hoe je wiskunde gebruikt in recht.
http://www.slideshare.net/paulvander...isconstructies Is een bijzondere opleiding enkel voor juristen.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Heb je echt alle fora afgeschuimd?
Hier blijkt de interesse voor uw verhaal ook wat mager uit te vallen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Hoort feitelijk in techniek en wetenschap ,is enkel bedoeld voor zij die geintresseerd zijn in de combinatie wiskunde en recht en die moeten niet per se hier op het forum zitten ,dit komt heus heel hoog in google vermits de link in alle wiskundige groepen van facebook wordt gelegd ,dus verwacht je maar aan wat traffic hier.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 24 augustus 2016 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Weer een "kijk eens hoe slim ik ben!" draad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() ik verdien er wel zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel geld mee . Dit zijn opleidingen aan 850 euro per deelnemer.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 24 augustus 2016 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() O ja, de tweede optie:
Een "kijk eens hoe rijk ik ben!" draad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Feitelijk een boodschap aan de studenten recht en economie ,als je zeer luxueus wilt leven en veel vrije tijd hebben (ik had 5 tot 6 maanden verlof en werkte nooit op een maandag) wordt dan sterfhuisconsulent.
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() De andere fotos vind je als je goochelt "sterfhuisconsulent " in afbeeldingen.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 24 augustus 2016 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() "Amaaai, wat ben jij toch een succesvolle man!!!"
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 augustus 2016 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Dat vind mijn vrouw en vrienden ook , niet slecht voor iemand die maar tot zijn 16 jaar naar school is geweest en voor de rest autodidact.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
VOLGENS DE REGELS VAN DIT FORUM MAG JE MIJN VROUW NIET UITSCHELDEN VOOR PROSTITUE ,we zijn vrijdag as juist 39 jaar getrouwd en we zijn al 42 jaar samen. Ze is dus bij mij toen ik nog avondschool liep en hulpexpediteur was en ze heeft me alle dagen komen bezoeken toen ik in voorrarrest zat, en ze heeft me nooit verlaten toen ik weer eens alles kwijt was (3x gebeurt laatst in 2013)
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() ja het feit dat ik geen diploma heb kan mij soms frustreren omdat ik niet kan bewijzen dat ik zo goed ben ,alleen door mijn bankrekening en mijn voordrachten kan ik aantonen dat ik iets ken dat een ander jurist niet kent.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 24 augustus 2016 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Hoe moet ik weten dat dat uw vrouw is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Veel kennen dat wel, ze zijn alleen niet geïnteresseerd in een verblijf in den bak...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() GA NAAR FACEBOOK ' de.pol.56 '
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Dat heb ik al overvloedig uitgelegd en staat in mijn biografie waarom ,beschouw mij dan maar als een politieke gevangenen .
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Wat is dit, de nieuwe harriechristus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Nieuwe incarnatie van Superlouis, die idioot wil doen.
De man woont vermoedelijk in een caravan met een hond en heeft geen andere hobbies. http://forum.politics.be/showthread.php?t=154040 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Deze is leuker.
Een beetje zoals peche, maar dan met dyslexie en megalomanie ipv toxicomanie... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 augustus 2016 om 12:45. |
![]() |
![]() |