![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog maar eens dik in de verf gezette bullshit.
Enkele van de weinige goed geïntegreerde worden opgevoerd om toch maar weer eens aan te tonen hoe geweldig goed die moslims wel niet zijn. Daarnaast komen weer alleen maar enkele mensen in beeld die vrij simpel zijn en amper uit hun woorden komen, om nogmaar eens te doen geloven dat het alleen maar simpele van geest en VB aanhanger zijn die tegen de moslims zijn. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...land/1.2791547 http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...rzwijgen.dhtml Plant dit crapuul daar eens in in Tremelo http://www.standaard.be/cnt/dmf20160610_02333964 en kijk dan nog eens naar de reactie van de bevolking wanneer ze geconfronteerd worden met de realiteit in de plaats van een theateropvoeringetje. Maar ze hebben geen intentie de waarheid te verzwijgen hoor! MOLENBEEK "Wijzelf hebben geenszins de intentie gehad om de feiten te verzwijgen. Dat doen we nooit." Zo reageert de VRT op Vlaams minister-president Geert Bourgeois, die het betreurde dat de omroep vrijdagavond niet berichtte over rellen met allochtone jongeren in Molenbeek. "Het is voor mij een zeer schrikwekkend beeld dat na de arrestatie van Salah Abdeslam spontaan tweehonderd jongeren van allochtone origine samentroepten om onze politie met stenen en flessen te bekogelen. Het is jammer dat we daar op de nationale televisie om 19 uur niets over gezien hebben." Dat zei Vlaams minister-president Geert Bourgeois vandaag bij een speech voor de Vereniging voor Internationale Relaties (VIRA) in Brussel. Als de moslims verafschuwd worden, dan is dat de fout van de moslims en niet die van de burgers die over de markt lopen. En dan hoor je zo van dat gezeik zoals, " Men zet zich af tegen de moslim gemeenschap omdat wij er anders uit zien". Wel, ik wist niet dat ik er uit zie als een Chinees, want daar heb ik mij nog niet tegen afgezet, en ik denk de meeste hier onder ons. Wanneer gaat dat crapuul eens gaan beseffen dat het is omdat ze zich anders gedragen in plaats van anders uitzien. Laatst gewijzigd door Garry : 17 oktober 2016 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja,als je weet dat die kapster in het programma de raad gaf om een huiskapster te laten komen niet eens in beeld werd besproken ,wéét je helaas genoeg...
Eénzijdige journalistiek,een kenmerk van het huis der wantrouwen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.clint.be/node/224301 Dat hebben ze in die reportage niet vermeld hé, om de goede gang van zake. Ha nee, want de Belgen moeten overtuigt worden dat het prachtmensen zijn vol goede bedoelingen die totaal geen overlast bezorgen. En de simpele van geest hier trappen er weeral maar eens in. Laatst gewijzigd door Garry : 18 oktober 2016 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , politieke correctheid is toch iets wonderbaarlijk !!
We all must accept & love it , just like that !! Onthoudt: Correcte politiek is niet gelijk aan politiek correct !! Check mijn handtekening ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 oktober 2016 om 00:02. |
![]() |
![]() |