![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De First Lady en haar zoontje zullen geen intrek nemen in het Witte Huis, de First Family blijft gewoonweg lekker 'thuis' wonen.
Extra veiligheidsmaatregelen dringen zich op... ![]() Melania en Barron (10) Trump verhuizen niet naar het Witte Huis http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verki...tte-Huis.dhtml Citaat: ... Blijkbaar heeft Trump toch niet veel in de pap te brokken 'thuis', nochtans een welbekende 'pussy grabber'... LOL Nu, heeft deze beslissing nog andere 'speciale' gevolgen? Iemand? edit: dit topic hoort thuis in internationaal/zal verplaatst worden Laatst gewijzigd door zonbron : 20 november 2016 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Klassedame en klasse koppel. De TRUMP Tower zal waarschijnlijk net iets meer luxe bieden dan zo dat oud Witte Huis
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() als er maar geen vliegtuig invliegt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Tja, om te pijpen moet ze al niet mee naar da White House.
Daar hebben ze stagiaires voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou kunnen dat deze beslissing genomen is omdat de jongste zoon van Trump,Barron, meer dan waarschijnlijk een vorm van autisme heeft.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 november 2016 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die jongen naast zijn vader stond na zijn overwinning zag hij er wel overdonderd uit maar op het eerste zicht geen autist. Ik vind het een brug te ver om daarover grapjes te doen. Ik vermoed dat ik het niet zou willen aankunnen om voor een kind te zorgen dat daar aan lijdt. Dit forum is een samenraapsel van mensen die moraal in pacht hebben maar op dat gebied weet ik niet hoe ik zou reageren. In tegenstelling van mijn professioneel leven waar ik minder twijfels heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wie?
De orange urang utang en zijn madam, the first hooker? Dat je daar niet door ziet. ![]() Komaan, allebei zo vals en hol als iets. Het enige positieve dat erover te zeggen valt is dat ze waarschijnlijk wel goede ouders proberen zijn, voor de rest zijn het deplorables. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een bepaald moment zeg ik tegen hem al zwemmend, ge trekt op een Hollandse zanger maar ik kan op zijn naam niet komen. Rob De Nijs zegt hij? Ja zeg ik, dat ben ik zegt hij. Kort daarop komt zijn vrouw met 1 of 2 zeer rumoerige en ambetante kwakkels van kinderen die alle zin tot verdere discussie stop zetten. Dat was zowat mijn enige ervaring met autistische kinderen maar ik denk niet dat ik het zou aankunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |