Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2004, 23:40   #1
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard Steunlijst Voor Arafat

Op deze lijst kan u als gebruiker van dit forum op mijn initiatief uw steun betuigen aan de Palestijnse leider Arafat. Gelieve deze post niet aan te grijpen voor politieke discussies, enkel voor steunbetuigingen.

Zelf wens ik de held, die zich vijftig jaar onverdroten heeft ingespannen voor zijn volk, het behoud en/of de recuperatie van door joden ingepikt land, van harte alle beterschap toe en zal ik bidden voor een snelle genezing, hopelijk samen met andere deelnemers aan dit forum. Tegenstanders van deze oproep verzoek ik met klem
alle (vanwege de kritieke toestand van meneer Arafat) ongepaste reacties voor zich te houden.

Lang zal hij leven!!!

Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 4 november 2004 om 23:41.
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 23:48   #2
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Lang zal hij leven!!!
"In de Gloria!!!"

Jongens toch, waar ben ik hier gearriveerd, een of ander leuk links idioten bastion ??
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 23:50   #3
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Voor een terrorist?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 23:52   #4
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Ik kan onmogelijk steun geven aan iemand die duizenden doden op zijn geweten heeft (dit geldt net zo goed voor Sharon en Bush)...
Oud 5 november 2004, 00:07   #5
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

En wie gaat nu voor deze kindjes opleiden?

Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 00:14   #6
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Moordenaar
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 00:31   #7
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Mes condoléances.

Laatst gewijzigd door Musketo : 5 november 2004 om 00:32.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 00:36   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op deze lijst kan u als gebruiker van dit forum op mijn initiatief uw steun betuigen aan de Palestijnse leider Arafat. Gelieve deze post niet aan te grijpen voor politieke discussies, enkel voor steunbetuigingen.

Zelf wens ik de held, die zich vijftig jaar onverdroten heeft ingespannen voor zijn volk, het behoud en/of de recuperatie van door joden ingepikt land, van harte alle beterschap toe en zal ik bidden voor een snelle genezing, hopelijk samen met andere deelnemers aan dit forum. Tegenstanders van deze oproep verzoek ik met klem
alle (vanwege de kritieke toestand van meneer Arafat) ongepaste reacties voor zich te houden.

Lang zal hij leven!!!
Arafat is een bloeddorstige terrorist die massa's onschuldige mensen, inclusief vrouwen en kinderen, heeft vermoord en laten vermoorden.

Alsof zijn 'kritieke toestand' een reden was om zijn moordenaarsleven te negeren.

Arafat is bovendien de reden waarom de Palestijnen zoveel geleden hebben. Met een pragmatische leider (zoals een Mandela) had dat volk reeds lang in vrede en voorspoed geleefd in een onafhankelijk land naast Israel.

Door de schuld van Arafat hebben de Palestijnen decenia van geweld en miserie, een imago van terroristenvolk, en een complete chaos in de mager overgebleven gebieden.

Arafat heeft niets voor zijn volk bereikt. Terwijl Israel ondertussen reeds een halve eeuw een machtig, modern en voorspoedige westerse democratie is, hebben de Palestijnen nooit maar een centimeter grond kunnen herwinnen, en zijn alle opportuniteiten tot akkoorden de grond ingeboord.

Vanwege de terrorist en moordenaar Arafat. Een loser eerste klas.

Zijn dood wordt een zegen voor Israel, voor de Palestijnen, en ook voor heel het midden-oosten.

Laatst gewijzigd door Antoon : 5 november 2004 om 00:39.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 00:42   #9
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Arafat is een bloeddorstige terrorist die massa's onschuldige mensen, inclusief vrouwen en kinderen, heeft vermoord en laten vermoorden.
...
Arafat is bovendien de reden waarom de Palestijnen zoveel geleden hebben. Met een pragmatische leider (zoals een Mandela) had dat volk reeds lang in vrede en voorspoed geleefd in een onafhankelijk land naast Israel.
Alle, toch nog iemand met enig verstand en inzicht.
Oud 5 november 2004, 00:52   #10
Luddo
Minister

Standaard

Oud 5 november 2004, 00:53   #11
Luddo
Minister

Standaard

In de Palestijnse gebieden is een condoléanceregister geopend om medeleven te betonen met de moord op theo Van Gogh!
Oud 5 november 2004, 00:55   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
In de Palestijnse gebieden is een condoléanceregister geopend om medeleven te betonen met de moord op theo Van Gogh!
Oud 5 november 2004, 01:03   #14
piazzolla
Minister

Standaard

Pietje, tis hier een steunlijst voor Arafart, niet voor Sharon he!
Oud 5 november 2004, 01:04   #15
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla
Pietje, tis hier een steunlijst voor Arafart, niet voor Sharon he!
Oud 5 november 2004, 01:51   #16
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lang zal hij leven!!!
Hihi. Uitdrukkelijk vragen "tegenstanders gelieve u te onthouden" is natuurlijk een goeie truk om ze allem�*�*l naar hier te halen.
Anyway, in general kan ik me aansluiten bij de laatste woorden van Antoon.
't Zal zeker geen kwaad doen aan het vredesproces.
Heb ooit eens een Britse deskundige horen zeggen; "Arafat is a part of the problem, but he's also a part of the solution." Dat vatte het mooi samen, volgens mij. Niemand van de aangestelde "leiders" kon ook maar één kant uit, zonder Arafats zegen. Van die problemen zijn ze nu vanaf.
Afwachten natuurlijk wat de strijd om de macht in Palestina teweeg gaat brengen. Verder gaan m'n gedachten even uit naar de nabestaanden.
Het verliezen van een geliefde doet altijd pijn, bij ieder mens, of hij nu een gangster was of niet.
Oud 5 november 2004, 02:07   #17
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Het is ongehoord om een Nobelprijswinnaar voor de Vrede en tegelijk iemand die zichzelf al zijn hele leven lang heeft opgeofferd om zijn volk in nood bij te staan zo kwaad te bejegenen. De grote betekenis van deheer Arafat zal pas na zijn dood aan het licht komen, maar dat is nu niet aan de orde want Arafat leeft!

Vijanden van Arafat, juicht niet te vroeg, want God's wegen zijn ondoorgrondelijk! De
Paus-haters hebben de afgelopen jaren Zijne Heiligheid (notabene de Plaatsbekleder van Christus op Aarde!) op eenzelfde laag-bij-de-grondse mensonwaardige manier al vele malen doodverklaard, maar ook hij blijft aan de macht!

Mijn felicitaties aan de heer Chirac, president van Frankrijk, die meneer Arafat met de nodige zorgen omringt. Er zijn nog echte leiders in de wereld!
Oud 5 november 2004, 02:28   #18
piazzolla
Minister

Standaard

[quote=Wolfgang Meister]
Vijanden van Arafat, juicht niet te vroeg, want God's wegen zijn ondoorgrondelijk! De
Paus-haters hebben de afgelopen jaren Zijne Heiligheid (notabene de Plaatsbekleder van Christus op Aarde!) op eenzelfde laag-bij-de-grondse mensonwaardige manier al vele malen doodverklaard, maar ook hij blijft aan de macht!
QUOTE]

Eerwaarde,

is het niet een beetje laat om nu nog rond te hangen op tinternet? Morgenvroeg moeten vele schapen opnieuw naar de groene grasvlakte geleid worden, hopelijks voor hen kunt ge uit uw bed.

met beleefde groet,
A.P.
Oud 5 november 2004, 02:43   #19
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Mensen met een missie versagen nooit!
Oud 5 november 2004, 02:47   #20
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Mensen met een missie versagen nooit!
Amaai gij zijt nog een echten precies
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be