![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb net de beelden gezien op het nieuws van VTM.
Dat was echt straal negeren. Hardnekkig negeren. Propere familie. Benieuwd of den Taaie nog iets gaat durven zeggen over vrede sluiten in zijn kerstboodschapken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 15 november 2016 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs in jouw koninklijke familie is dat niet elke dag om te lachen, Schoof.
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wat heeft Filip nu in godsnaam te maken met de verhouding tussen Lauren, zijn zus en zijn ouders ?!? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
ik probeer mij dat vaak voor te stellen eigenlijk,
zo'n gezin waar ze constant 1 van de drie kinderen als de superman opvoeden en de twee anderen als quantité négligeable ... dat is toch gewoon kindermishandeling en compleet strijdig met de rechten van het kind maar ook algemeen met de rechten van de mens, nietwaar ? |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik zou t mijn kinderen niet graag aandoen, zo'n nutteloos lot en bestaan en zo'n discriminatie tussen de kinderen. |
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Brrr...
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en dan zijn eigen bastaardkind nog niet mogen erkennen of kletsen rond zijn oren krijgen ... dat moet nogal een agressieve heks zijn eigenlijk he, die Paola! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegenwoordig zeggen we, 'een biatch'.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Als het om geld gaat vallen zelf de beste families uit elkaar, de tijd dat ze leefden van de liefde is dan al lang voorbij.
Laatst gewijzigd door alberto : 15 november 2016 om 17:13. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat heeft dat nu in godsnaam te maken met het onderwerp van deze draad? Of is jouw behoefte om te kakken op N-VA zodanig groot dat je het echt niet meer kunt ophouden?
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
Sinds wanneer hebben aanhangers van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie zo grote interesse in de onderlinge omgang van het Belgische koningshuis ?
Of hebben jullie de vernedering van het trouw zweren aan de koning nog steeds niet kunnen verteren ? |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het moet toch zijn dat u echt schrik heeft van de N-VA. Ik hoop voor u dat u daar 's nachts geen nachtmerries van heeft en rustig kunt slapen. Jongens toch ... |
|
|
|
|