Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2016, 09:12   #1
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard Besparingen in de gezondheidszorg ??

Mag ik eens iets melden ;zelf ondervonden dezer dagen ; ik heb een zware infectie en moet medicatie in nemen van mijn dokter ; ok mijn kuur is bijna teneinde en de dokter schrijft nog eens dezelfde doos medicatie voor om verder te zetten omdat het aan het beteren was , door omstandigheden ga ik naar een Apotheek op de 11 nov. van wacht ,die geeft mij de witte producten pillen niet dezelfde van wat de dokter voorschreef .... mijn infectie loopt terug de verkeerde kant op en verslechterd terug !! volgens de dokter is het de overheid Magie De Blok die eist witte producten te verkopen , maar door te mixen ben ik terug ziek !! bedankt Magie u bent dus de schuld van mijn problemen !
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 09:18   #2
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Besparingen op een bevolking die 40 jaar zijn kas heeft afgedraaid voor dit land hier ik versta eruit na 55 mag je doodvallen of creperen van die sjieke overheid hier , eigen volk mag oprotten maar de vreemdelingen krijgen wel het neusje van de zalm niewaar .. heel erg is dat , , moeten wij nu een minderwaardige gezondheidzorg krijgen als dank ....ik haat de overheid want ze gooien met het geld rond hun eigen oren en aan de immigratie hun eigen volk krijgt de mindere gezondheidszorg .... nog eens bedankt .
Oud 14 november 2016, 09:25   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof er geen kloten van.
Waarom geef je niet op welk medicament je eerst nam, en welk daarna.

En hoe kan een geneesheer op wetenschappelijke gronden zeggen welke herval van een ziekte te wijten is aan een ander medicament, maar met dezelfde chemische formule, dan wel aan een andere oorzaak ?

Daarom denk ik dat jij een verhaaltje in mekaar gebokst hebt.
Misschien zelfs ter goeder trouw. Misschien heb je maar half verstaan wat je arts je zei. Als je al bij een arts was, als je al ziek geweest bent of nog zijt ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 09:32   #4
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Mag ik eens iets melden ;zelf ondervonden dezer dagen ; ik heb een zware infectie en moet medicatie in nemen van mijn dokter ; ok mijn kuur is bijna teneinde en de dokter schrijft nog eens dezelfde doos medicatie voor om verder te zetten omdat het aan het beteren was , door omstandigheden ga ik naar een Apotheek op de 11 nov. van wacht ,die geeft mij de witte producten pillen niet dezelfde van wat de dokter voorschreef .... mijn infectie loopt terug de verkeerde kant op en verslechterd terug !! volgens de dokter is het de overheid Magie De Blok die eist witte producten te verkopen , maar door te mixen ben ik terug ziek !! bedankt Magie u bent dus de schuld van mijn problemen !

wuk ne zever heeft de dokter u nu weer op de mouw gespeld: als je amoxiclav 875 pakt van EG, Teva, Sandoz of Clavucid is dat krak hetzelfde, meestal is de prijs zogoed als hetzelfde

Laten we zeggen dat zijn therapie niet op punt staat en dat hij uw ziekte onderschat heeft of onderbehandeld
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 09:36   #5
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt hier al veel zever gekocht, maar dit slaat toch alles.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 09:46   #6
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Black tie op de begrafenis, gevolgd door een wafelenbak?
Oud 14 november 2016, 10:42   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
K en K
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 10:45   #8
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Gelukkig heeft de muilekoek hier dokter/apotheker fox en dokter/apotheker de schoof die dokter en apotheker tegelijk zijn.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 10:47   #9
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
K en K
Oei, de reservespeler vind net zoals zijn partij zieke mensen K&K. Goed zo.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 10:51   #10
Tavek
Banneling

Standaard

De werkzame stof is toch hetzelfde in generische geneesmiddelen ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 10:54   #11
dpg
Banneling

Standaard

Zoals al veel te veel keren gepost, bij extreem rechts zit de ziekte in het koppeke en daar helpen ook geen witte pillekes tegen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:21   #12
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zoals al veel te veel keren gepost, bij extreem rechts zit de ziekte in het koppeke en daar helpen ook geen witte pillekes tegen.
als ik het linkse/groen gespuis zo bezig zie met gebouwen vernielen, betogen, staken, auto's uitbranden, denk ik dat het koppeke links ziek is, misschien dringt zich een onderzoek op
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:24   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En bij extreem-links zit het in hun kloten. Af en toe een sjot er tegen, niet dat dat curatief werkt, maar dan houden ze hun klep toch een halve minuut of zo.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:52   #14
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Citaat:
Ik geloof er geen kloten van.
Citaat:
Waarom geef je niet op welk medicament je eerst nam, en welk daarna.
En hoe kan een geneesheer op wetenschappelijke gronden zeggen welke herval van een ziekte te wijten is aan een ander medicament, maar met dezelfde chemische formule, dan wel aan een andere oorzaak ?

Daarom denk ik dat jij een verhaaltje in mekaar gebokst hebt.
Misschien zelfs ter goeder trouw. Misschien heb je maar half verstaan wat je arts je zei. Als je al bij een arts was, als je al ziek geweest bent of nog zijt ...

.
T'is geen verzonnen verhaal , en die medicatie die voor geschreven was door de arts wilde de apotheek verantwoordelijke niet geven , ze beweerde dat het dezelfde waren ,, mijn arts beweerd deze ochtend " het zouden normaal dezelfde pillen moeten zijn maar " maar , ze was ook niet overtuigd over de formule .... voil�* .. als u dat als NVA er niet geloofd tot daar , hopelijk overkomt u ooit eens het zelfde . Mijn groeten.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 14 november 2016 om 11:52.
Oud 14 november 2016, 11:58   #15
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wuk ne zever heeft de dokter u nu weer op de mouw gespeld: als je amoxiclav 875 pakt van EG, Teva, Sandoz of Clavucid is dat krak hetzelfde, meestal is de prijs zogoed als hetzelfde

Laten we zeggen dat zijn therapie niet op punt staat en dat hij uw ziekte onderschat heeft of onderbehandeld
Ja en waarom was ik dan donderdag al 85% op de betere toer geen pijn en bijna geen gezwel meer waarom dan in het wekend herbegonnen ?? na het innemen van die andere medicatie puur toeval ??
Oud 14 november 2016, 12:00   #16
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De werkzame stof is toch hetzelfde in generische geneesmiddelen ?
ja, en bio-equivalent
Oud 14 november 2016, 12:02   #17
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En bij extreem-links zit het in hun kloten. Af en toe een sjot er tegen, niet dat dat curatief werkt, maar dan houden ze hun klep toch een halve minuut of zo.

.
Amai wat een mooie praat hier ..... wat een niveau zo zie je maar politiekers met klasse..... en dan zeveren over den TRump zijn manieren op een ander post ...maar zelf geen haar beter zijn.
Oud 14 november 2016, 12:07   #18
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
T'is geen verzonnen verhaal , en die medicatie die voor geschreven was door de arts wilde de apotheek verantwoordelijke niet geven , ze beweerde dat het dezelfde waren ,, mijn arts beweerd deze ochtend " het zouden normaal dezelfde pillen moeten zijn maar " maar , ze was ook niet overtuigd over de formule .... voil�* .. als u dat als NVA er niet geloofd tot daar , hopelijk overkomt u ooit eens het zelfde . Mijn groeten.
De apotheker moet u het geneesmiddel geven dat de arts voorgeschreven heeft.
Een apotheker mag niet zomaar iets anders meegeven, ook al heeft het dezelfde werking en dezelfde werkzame stoffen.

Daarom een K&K verhaal.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 12:09   #19
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ja zever zeg je .. voor diegene die het kaf van het koren niet kunnen scheiden is inderdaad alles zever... rap gegeten is rap gescheten ...niewaar.
Oud 14 november 2016, 12:11   #20
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Al eens met roundup geprobeerd?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be