![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Af en toe slipt het masker wel eens, en krijg je een glimp van de toekomst te zien. Bart Eeckhout, opiniërend hoofdredacteur van De Morgen, zegt het zo:
Citaat:
Dat kan natuurlijk niet zonder heel wat dingen te verbieden of "de toegang ertoe moeilijker (lees: duurder) te maken". We gaan van een recht op een goede gezondheid naar een plicht tot goede gezondheid. Rechts wordt nu even de vrije hand gegeven om de totale controle van de bevolking mogelijk te maken. Daarna nemen de progressieven het weer over en kan u dagelijks uw plasje inleveren bij uw werkgever. Voor uw eigen goed, welteverstaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er ons te wachten staat, is dat iedereen alles vier keer wil zeggen.
Ik niet dus. Ik heb al gereageerd in die andere draad met krak hetzelfde onderwerp ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |