![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...61a89d97&ei=12
Koninklijke Labrador Nala overleden: gezin neemt afscheid van trouwe vriend Verdrietig nieuws uit Huis ten Bosch: labrador Nala, de trouwe viervoeter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima, is overleden. Koninklijk gezin rouwt om overleden labrador Nala Het koninklijk gezin heeft opnieuw afscheid moeten nemen van een trouwe viervoeter. Na het overlijden van hun labrador Skipper enkele jaren geleden, is nu ook hun hond Nala overleden. Dit bevestigde de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) aan RTL Boulevard. Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en hun dochters Amalia, Alexia en Ariane staan bekend als grote dierenliefhebbers. De honden speelden een belangrijke rol in hun gezinsleven en waren regelmatig te zien tijdens informele persmomenten. En dit terwijl er dagelijks mens sterven in oorlogen, door natuurrampen, door ... Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 april 2025 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel mensen zijn daar gevoelig aan en er wonen veel Nederlanders in België. Da's gelijk wanneer er een scheet gelaten wordt in Marokko is dat drie dagen voorblad nieuws en live reportages. Als er in Myanmar een coup is, dan wordt het niet eens vermeld.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun reactie: "Het koningshuis kost ons veel geld." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds meer Nederlanders vinden de monarchie maar niets. Nederland, monarchie en tradities: decennialang gingen ze hand in hand, maar daar lijkt verandering in te komen. Vonden in 2020 nog zo’n 7 op de 10 noorderburen dat de monarchie in hun land moest blijven bestaan, geldt dat vandaag voor nog maar 5,5 op de 10. Ook de automatische troonopvolging door het oudste kind verliest aan steun: voor het eerst is het aandeel Nederlanders dat dat niet meer van deze tijd vindt, even groot als het aandeel dat vindt dat deze traditie moet blijven bestaan. De steun voor een ceremoniële rol van het koningschap lijkt toe te nemen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 7 april 2025 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van NV-A-keizer De Wever staat ook elke scheet in de gazet. Laatst is er naar het schijnt zelfs een film over gemaakt. En er zijn mensen die zo nog niet genoeg van de windvaan hebben dat ze zijn gaan kijken ...
![]() ![]() ![]() ![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u een N-VA hater? Ik begin het meer en meer te geloven. Doe Godverdomme uw oogkleppen af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijft de slippendrager van de wever….,
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet de fout van De Wever dat “elke scheet” van hem in de krant komt. Voor zover ik weet bepaalt de redactieraad van een krant wat er wel of niet op pagina nummer zoveel geplaatst wordt. Dat De Wever de aandacht trekt ligt voor een stuk aan zijn huidige functie van premier. En verder ook aan de vlotte en snedige wijze waarop hij een antwoord formuleert. Ik heb hem nog niet hulpeloos met de mond vol tanden tegenover journalisten weten staan.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen slippendrager.
Maar bijna elke draad afleiden naar de N-VA zegt oneindig veel meer over degene die dat doet dan over degene die een draad opent. Jullie zijn heel goed bezig om de enigen die nog serieus willen debatteren te verjagen. Het forum wordt dan één bruin eenheidsworst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei oei, doet het pijn ? Stad Antwerpen raadt in haar huidige wokecampagne aan kwetsende posts te rapporteren. Doe maar wat de grote leider en zijn woke-apostelen aanraden en driehoek gerust.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 april 2025 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T is het ogenblik, nu, om een drone naar Kiev te sturen. Wevermans en de bloembakpisser zijn daar. Vlad? Waar zit je als we je nodig hebben?
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeten we niet eerst de gazet verwittigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder schreef, dus ik val in herhaling, las ik eens in een boek waarde titel mij van ontsnapt de regel: het zijn de leiders die je moet aanpakken niet de bevolking.
Dat gelezen hebbende dacht ik: maar die leiders en hun gevolg blijven meestal mooi buiten schot. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 april 2025 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou dat met meer geloofwaardigheid kunnen zeggen moest je niet zelf één van de actiefste sossen bashers zijn hee reservespeler. In draadjes voor een sos af te zeiken doe je enthousiast mee met de Blokkers. Maar als de Blokkers op de kap zitten van N-VA begin je boos te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 8 april 2025 om 15:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan niet voor de feiten lopen. Straks verdenken ze ons van fake News te verspreiden.