![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer je de alcohol daaruit distilleert kom je aan minder dan 10 glazen alcohol per week, dus dat mag nog.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het resultaat is dan ook dat Robertine er uitziet als een man met een pruik.
Maar kom, wanneer je als vrouw de leeftijd van 96 haalt dan heeft dat wellicht geen groot belang meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er lopen toch dappere mannen rond met borsten?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Een halve bak per dag. Als een gezone man van 35 dat verzet wordt die gegarandeerd ziek na verloop van tijd.
Dat is een berg calorien. Mijn vraag is: eet die dame nog iets daarbuiten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn studententijd zat ik zeker aan dat gemiddelde. Ik ben geen kilo bijgekomen. Het moet wel gezegd dat ik ook bijna nooit stil zat en dus meer dan genoeg beweging had. Met Robertineke zal dat natuurlijk wel anders zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, uitzonderingen..........................Voormalig Duits Bondskanselier Helmut Schmidt was heel zijn leven een verwoed kettingroker, en werd toch 97 jaar.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een normaal mens heeft 2000 kcal per dag nodig, die oudere mensen nog een pak minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het metabolisme hangt van persoon tot persoon af. Ze zal van nature uit een hoog metabolisme hebben. Uw schildklieren spelen daarbij een rol enz enz... Als ze dit trouwens al heel lang doet heeft dat er ook invloed op hoor, dan blijft je metabolisme op een hoog peil, zelfs al wordt je wat ouder.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: Ook studenten verzetten niet ongestraft 12 tot 20 pinten per dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oefening baart kunst.
Ook op gevorderde leeftijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zal ze later spijt van hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch gezwegen hebben. Een vat per week voor Robertine, straks krijgt dat café de fiscus over de vloer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar eens ze eind 20 begin 30 waren begonnen de kilo's er ineens aan te vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |