![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal Donald Trump het presidentschap nog ontnomen worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 75,00% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() In last shot bid, thousands urge electoral college to block Trump at monday vote
Als ik het goed begrepen heb wordt het electoral college zwaar onder druk gezet door het establishment om morgen het presidentschap van Trump af te pakken. Gebaseerd op de hoax van de CIA dat de Russen (zonder enig bewijs omdat er geen is) de verkiezingen gemanipuleerd zouden hebben. Denkt u dat het zal lukken? Ik ben ervan overtuigd van wel. Dat zei ik 1 uur na de verkiezingsuitslag al tegen een bende woedende zwarten en feministes op reis, dat dit zo zou uitdraaien. Voor mij zou het het ultieme bewijs zijn dat de verkiezingen volksbedrog zijn en dat de geopolitieke agenda van het establishment/Goldman Sachs gewoon doorgaat, ongeacht de stem van de kiezer. Ik kan me voorstellen dat dat gepaard gaat met eindeloze gewelddadige rellen. En terecht
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 december 2016 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, Trump wordt president.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte enquete : je hebt vergeten de mogelijkheid aan te zetten dat we zien wie op wat stemt...
Antwoord : neen, dat is uiterst onwaarschijnlijk. Die ene kerel (Sufrun dacht ik) die zich in de pers manifesteerde dat hij tegen zou stemmen lijkt me gewoon een aandachtshoer. De kiesmannen staan daar binnen de logica van een systeem, die weten heus wel dat zij daar niet hun eigen mening moeten laten primeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het via het electoraal college niet lukt - zoals dat voor velen een waarschijnlijkheid is - ben ik benieuwd of er nog andere manieren zijn waarop men Trump uit zijn functie kan zetten. Dat hij het niet eens wordt met zijn administration over de geopolitieke agenda tegen Rusland. Of dat ze met Trump afrekenen a la JFK. Maar hoe dan ook, ik ben er persoonlijk erg van overtuigd dat Trump het niet voor het zeggen zal hebben.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 december 2016 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het globalistische establishment per se civil war 2.0 wil, kunnen ze dat vast krijgen.
Hopelijk hebben ze wel rekening gehouden met het feit dat het merendeel van de militairen en agenten Trump aanhangers zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het zou al een enorm schandaal zijn als er een aantal treacherous voters moesten opduiken in het E.C.
Meer zal er niet gebeuren...helaas. Ik heb ja gestemd. In de hoop op impeachment. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2016 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Neen,
Maar ik geloof wel dat als Trump zo doordoet, hij halverwege zijn presidentschap wel eens in de problemen gaat komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Ik denk ook dat hij de eed zal afleggen en dus officieel POTUS zal worden op 20 januari.
Benieuwd of hem dat lukt zonder een flater of een sneer overigens, die eedaflegging. ![]() Maar daarna is alles mogelijk, in de praktijk doet hij natuurlijk dienst als poedel van Putin, eens kijken hoelang dat duurt. ![]() http://www.nytimes.com/2016/12/17/op...ml?ref=opinion Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 december 2016 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Hillary is een wijf dat niet tegen haar verlies kan.
De regel is anders: Leer eerst verliezen voor u kan winnen. Natuurlijk is het best pijnlijk als het de tweede keer is dat je er zo dicht bij bent om presidente te worden. Vorige keer moest ze nog tegen Obama strijden van wie ze daarna nog een job kreeg? Van The Trump Man denk ik niet dat daarvoor in aanmerking zal komen. Ik vind het ook een schande dat die Obama en zijn vrouw er bijna op het einde van zijn ambtstermijn gekomen alles aan doen om de boel overhoop te zetten. Met zen allen Obama, zijn vrouw, Hillary vingerwijzen ze de Russen aan als grote spelbreker. Russen dienen Obama van antwoord: 'Bewijs verkiezingshacks, of zwijg erover' Zielige bende die Obama, Michelle, Hillary ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 december 2016 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Gelukkig is het geen Russische spion, Trump. Enkel een Russische poedel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben daar niet van overtuigd. In tegendeel. Ik zie het als een nobel streven naar wereldvrede. Dat Hillary de poedel is van grote bedrijven en bankiers is veel duidelijker gebleken. Idem van Merkel toen die afluisterpraktijken aan het licht kwamen, en via het migratiebeleid tegen de volkswil in. Maar om een of andere reden zien sommigen die metafoor niet
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hillary, overigens, is vieux jeu. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2016 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Er zijn in Amerika een drietal vooraanstaande psychiaters – een van hen verbonden aan Harvard Medical School – vrezen dat
Donald Trump tekenen vertoont die er op wijzen dat hij geestelijk onmachtig is president te zijn. Hèt gaat om: Judith Herman, M.D. Professor of Psychiatry Harvard Medical School Nanette Gartrell, M.D. Associate Clinical Professor of Psychiatry University of California, San Francisco (1988-2011) Assistant Professor of Psychiatry, Harvard Medical School (1983-87) Dee Mosbacher, M.D., Ph.D. Assistant Clinical Professor Department of Community Health Systems University of California, San Francisco (2005-2013) Ze hebben een brief gestuurd aan president Obama om hun zorg te uiten. “We willen onze ernstige zorgen uiten over de geestelijke stabiliteit van de President-elect. De ethiek van ons vak verbiedt ons een diagnose te stellen van iemand die we niet hebben kunnen onderzoeken. Maar zijn duidelijke symptomen van geestelijke instabiliteit – grootheidswaan, overgevoeligheid voor kritiek, het onvermogen fantasie en werkelijkheid te onderscheiden – brengen ons tot twijfel of hij geschikt is voor de verantwoordelijkheid van het presidentschap. We raden ernstig aan om – voor hij zijn taken aanvangt – hem grondig medisch en neuro-psychiatrisch te laten onderzoeken door onafhankelijke deskundigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
https://www.maartenonline.nl/nl/arti...ald-trump.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Er zijn wel eerder Presidenten afgezet wegens geestesziekte. Maar dat was in Zuid Amerika. Laat het lot ons gunstig gezind zijn.
God behoede ons kan ik niet zeggen, ik ben atheïst. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2016 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Grootheidswaan.. Ik kan me onmiddellijk 50 staatsleiders voor de geest halen die daarin minstens even erg zijn als Trump. Overigens zie ik niet waarom dat een beperking moet zijn. Niet tegen kritiek kunnen.. Idem Geen feiten van fantasie kunnen onderscheiden.. Ik ben zeer benieuwd naar de ''feiten'' Global warming, 9/11, het massavernietigingswapen waarvan de CIA beweerde dat Irak het aan het bouwen was, de hoax over de Russen die de verkiezingen gemanipuleerd zouden hebben. Wie zich kritisch opstelt tov de reguliere media wordt standaard zwakzinnig verklaard.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |