![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...mogelijk.dhtml
als je overeenkomt is alles mogelijk. We hebben nu al van die onogelijke briefjes genaamd testament die antegedateerd worden om mensen te bedriegen. En kijk eens hier , nu hebben we ineens een erfenisrecht die uit de hemel valt voor bvb godsdiensten die de ongelijkheid tussen man en vrouw propageren... De man is in de saria twee keer meer waard dan de vrouw Dus als we dit toelaten, schuiven we een stapje dichter naar de saria. Is dat een goeie zaak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp niet waarom, als ik een kist met 10 sigaren erf, er 8 aan de regering moet geven.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een afstammeling in rechte lijn bent is het hoogste tarief 27% en dat geldt per persoon en enkel boven de 250.000 waarbij ook nog eens een opsplitsing gemaakt wordt tussen roerende en onroerende goederen (men kan zowel roerend als onroerend dus tot 250.000 gaan vooraleer het tarief van 27% toepasselijk wordt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik denk dat het gedeelte dat voorbehouden is voor de kinderen nu verlaagd is.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 23 december 2016 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat mij betreft zou de erflater volkomen vrij moeten kunnen beslissen aan wie hij zijn vermogen na laat. wat moet daar ook op tegen zijn?? elke stap naar meer burgerlijke vrijheid en minder overheidsinmenging is een goede stap. Laatst gewijzigd door Anna List : 23 december 2016 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ikke heb maar één uitleg dat het democratisch (?) verkozen dieven zijn. Het komt er in feite op neer dat na de vele belastingen de btw en noem maar op de erfenis het sluitstuk is zodat de staat "alles" ingepakt heeft waar jij voor gewerkt hebt. Leuk hé.
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want zij hebben ook geërft en hun ouders welden hen ook misschien niets geven. Bovendien opent deze wet de doos van Pandora. Ene zoon of dochter trekt met de zwaar dementerende moeder naar de notaris en laat haar daar alles in zijn/haar voordeel beschrijven. ![]() Iedereen hetzelfde. Punt uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik moet u haast wel verkeerd begrijpen ... gij vindt het normaal dat het kind dat nooit naar zijn ouders heeft omgekeken of hen het vel van onder de nagels heeft gepest heel zijn leven wettelijk gezien exact hetzelfde moet krijgen van die erfenis als het kind dat zijn ouder met alle liefde verzorgde tot het eind van zijn dagen ? ... dat geloof ik dan ook weer niet van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof dat er met deze wet voor een aantal "haaien" een hele nieuwe wereld open gaat. Het inpikken van erfenissen gaat volgens mij zelfs een nieuw beroep worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 december 2016 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |