![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Niet alleen uit dat artikel leren we dat die Obama (moslim zijnde) roet in het eten blijft gooien. Dan denk je, dat doen ze in de eerste kleuterklas nog niet. Wat een zak die vent. ![]() Leer eerst verliezen voor je kan winnen is dan weer de boodschap?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je lang moeten zoeken voordat de info fake genoeg was? ![]() http://nl.hoax.wikia.com/wiki/E.J._Bron |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() [quote=quercus;8333078]Ongeacht de al of niet geloofwaardige bron, het is meer dan duidelijk dat Obama nog krampachtig poogt in deze laatste drie weken bepaalde zaken naar zijn hand te zetten.
Citaat:
Velen beginnen echt het licht te zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Obama wil op de valreep Trump nog met een koude oorlog met Rusland opzadelen. Gelukkig is de wereld binnenkort van die ploeg oorlogstokers vanaf.
http://nieuws.vtm.be/buitenland/2200...de-deur-wijzen
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat butthurt-gedoe loopt uit de hand. edit: belangrijk bericht terzake ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 30 december 2016 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opmerkelijk, toen Trump verkozen was en op bezoek kwam in het Witte Huis stelde Obama dat hij de overgang van de nieuwe president helpvol ging begeleiden met de nodige fair play en openheid. Net zoals hij dat mocht ervaren van George W Bush die hem veel geholpen had en naar wie hij nog bloemen van dank wierp dat hij zo geholpen werd.
Wat een verschil enkele weken later als hij niet meer weet welke kloot eerst af te trekken van Trump. Nijdig baasje. Wat gaat hij nog uitvinden voor de laatste 3 weken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog een paar weken en de wereld is van die paljas vanaf. Met Trump is er een een nieuw tijdperk aan gebroken. EINDELIJK want nog 4 jaar met zo iemand als "that black gay" (Mevr. hypocriete "mijn man wil geen seks meer met mij" Clinton) was rampzalig geworden en was er 100% zekerheid een WO III uitgebroken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De laatste die zoiets probeerde was Nixon. ![]() Dit moet je eens lezen : http://observer.com/2016/12/former-n...ssian-hacking/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Eerder zielige reactie. De racisme troefkaart trekken werkt al lang niet meer in deze tijd.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de pure scheldstijl van de O.P. ook al niet zo aantrekkelijk, nog los van de strontbron. En dan dat belegen leugenrefreintje van Obama-moslim... ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2016 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans is ze volgens hem de grootste oplichtster van Amerika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wikia.com is gewoon een hostingserver waar u een website kan bouwen over elk onderwerp u maar wil. Dus ga eerst uw bronnen na en nogmaals, die linkse mensen hangen aan elkaar van het fake news en valse websites, het is niet omdat er wiki in de titel voorkomt dat het wikipedia of wikileaks zou zijn, als het maar tegen rechts is is het juist hoe naïef zijn jullie eigenlijk. http://www.wikia.com/Special:CreateNewWiki http://fandom.wikia.com/ https://en.wikipedia.org/wiki/Wikia Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 december 2016 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |