![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Af en toe neemt deze regering een goede maatregel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
had voor de tv en het (s)linkse journaille in de kranten bepaalde wat we mochten denken. Freedom of speech,of je het nu leuk vindt of niet en geen censuur.Overigens is dat het enige wat jambon te doen heeft,kijken op twitter en smoelboek of niemand makak zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer krijgt de burger het gevoel efficiënter aangepakt te worden dan de echte gangsters. En no offence meant, maar sinds 22/3/'16 kan het me niet meer schelen als moslims mekaar uitmoorden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men die vermoordde Turk/Belg niet moet , tja , da's persoonlijk !!
Dat men moslim niet moet , tja , hoe zou dat nu toch komen ?? Het is onnodig om deze vermoorde persoon vol te schijten !! Men zegt toch: Iedereen is onschuldig tot schuld is bewezen !! Gegarandeerd dat die niets met de aanslag te maken heeft , want dat zou in dat geval wel erg dom zijn !! Ik ken hem niet , maar voor mij part mocht hij feesten waar hij wou !! De stinklul die ze vermoordde , die gaat er sowieso aan !! Of zijn er politiek correcte die hem gratie & asiel willen verlenen ???? Ik heb stinkend fucking schijt aan politieke correctheid !!!! Ik heb diarreeschijt aan hare Wir Scheiße Das & haar diarreekotsbeleid !! Ook heb ik stinkend rotkotsdiarreekutschijt aan terroristen !! Voor mij zijn oïkofobisten & (hun mede-)terroristen landverraders !!!! BTW: Ik ben ANTI-politiekcorrect , PRO-westersgezind !!!! En ik moet van geen enkel geloofsgeloof iets weten of hebben !! En zolang wij onze Westerse beschaving mogen behouden , laat ik andere doen , tenzij ze crimineel worden (tegen mij of wie dan ook) !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon valt door de mand. Hij zou er beter op letten wat z'n voorzitter allemaal uit z'n muil kraamt. Wie verantwoordelijkheid draagt heeft ook de verantwoordelijkheid om de dingen fatsoenlijk te verwoorden. Goed fatsoen is heel belangrijk voor een verantwoordelijke.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was niet de bedoeling van de terrorist om "goede moslims" van kant te maken. De dader had meer varkens als wij op het oog. Een hele geruststelling, nietwaar.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat schrijf ik dan verkeerd ??
Heb ik haat tegen die vermoorde persoon uitgekotst ?? NEE , NERGENS !! Ik heb ik geschreven dat die dat verdiende ?? NEE , NERGENS !! Awel , ze kunnen beter hun blinde haat in zich houden !! Maar het kan geen reet schelen dat de aanslagpleger/terrorist vermoord wordt !!!! Dat er westerlingen zijn die moslims niet moeten , komt wegens de gevoerde politiek !! Dat er moslims zijn die westerlingen niet moeten , komt wegens de gevoerde politiek !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder , nogmaals , als jij moslim bent , het zal mij een zorg wezen ,
ik laat U met rust !!!! Wie mij lastigvalt , moet tegen de weerbots kunnen !! En als je graag wil weten , ivm mijn handicap , het zijn 98/100 westerlingen die mij lastig vallen !! Ooit 2 Turkse Belgen , een 10 jaar terug die mij lastig vielen , die geloofde niet dat ik slechtziend was , hun opmerkingen .... uiteindelijk wist ik wie de ouders waren , geen last meer gehad !! Ben ik dus nu moslimhater omdat die 2 mij persoonlijk ambeteerden ?? Of hadden die 2 het recht mij te ambeteren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het overkomt ook niet altijd de anderen. Ik heb vrienden en kennissen verloren in de Twin Towers en een zakenrelatie in de aanslag op het Oberoi hotel in Bombay. Men gaat zodanig de veiligheid normen opschroeven op de gevoelige plaatsen dat tweede rang terroristen bij wijze van spreken een aanslag gaan plegen op een Vlaamse kermis of een jaarmarkt. Ze gaan plaatsen uitzoeken waar ze zonder veel risico kunnen wegkomen. Men kan niet overal honderden politiemannen gaan zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben pro correcte politiek , of is dat ook fout ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is wat ik werkelijk denk over aanslagen:
Wie zit te kicken op de dood van onschuldige slachtoffers , is onbegrijpelijk !! Ik snap niet wat die terrorist bezielt om zulke smeerlapperij te begaan !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt zeker onder 'godsdienstvrijheid' of 'cultuur'? Just is just; alle haatzaaien aanpakken = �*lle haatzaaien aanpakken. Maar dat lef heeft de politieke bandietenbende niet, en dan krijg je dat soort reacties, zij hebben 't klimaat geschapen. Zij zijn verantwoordelijk voor hetgeen fout loopt in de samenleving, zij hebben reeds decennia nagelaten de problemen zelfs maar te benoemen, laat staan op te lossen of maatregelen te nemen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dat onschuldig boek betreft, dat is een heilig boek waar niets mis mee is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon moet eens getweet worden mbt z'n spreidstand, blijkbaar is 't ene haatzaaien niet net zo verwerpelijk als 't andere.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 januari 2017 om 04:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Alles heeft te maken met electoraal gewin van de betreffende politieker, meer moet je van een politieker niet verwachten.
|
![]() |
![]() |