![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20171116_03189420
arme prince ... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Laurent.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik denk oprecht dat die mens gelukkiger is als ze hem gewoon prins-af maken en werken sturen.
Als ze mij lieten kiezen tussen pakweg 60-70k bruto en 300k bruto, maar bij dat laatste constante media aandacht en een protocol na te leven....fuck dat geld dan hoor. Maar ik denk dat het probleem simpel is: wat kan die jongen....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn we weer jaloers? Hij heeft een hoop poen en wij niet.
Ja, en dan.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje aangepast hieronder Laurant speelt niet graag voor prins. Dan moet hij de consequenties er maar bij nemen en zijn dotaties volledig laten vallen. Anders is hij Hij is gewoon een dikke vette verwende hypocriet die de kogel verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jongeling buitte hij zijn prins zijn al uit, hij ging overal in de omgeving lekkere dingen kopen, betalen deed hij nooit. Ne verwende vetzak, meer is hij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om ze dan aan de arme mensen te geven... Allé kom. Serieus blijven.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nadeel als je als prins geboren wordt.
Persoonlijk zou ik ook niet graag in zijn schoenen staan. Hij krijgt ook de kans niet om als een gewone burger door het leven te moeten stappen, hij krijgt er wel een dotatie voor in de plaats, maar zelfs dan zou ik nog niet willen ruilen met zijn leven. En dat dat leventje hem niet aan staat, dat is al meer dan genoeg gebleken denk ik. Eigenlijk is het een vogeltje in een kooitje.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker dat u niet regelmatig met een kramp zit in de rechterarm ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn genoeg koningskinderen in de wereld die hun eigen weg gaan. Laurant kan gewoon geen afscheid nemen van het gratis geld, de protocol, de titel, ... . Hij wenst alle voordelen maar geen van de nadelen. Zo werkt het niet.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.encyclo.nl/begrip/PRINSENLEVEN
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ook en iedereen. Eerlijk wezen.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat precies houdt de cd&v, vld en mr tegen om hem te bedanken voor verdere samenwerking? Zo ongeveer gelijk de vrt deed met den hete pauw.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben zij ergens de keuze om een 'normaal' leven te 'mogen' hebben. Ik weet het niet, vandaar de vraag.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|