![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Moslimvrouwen zijn | |||
Domme, luie schepsels |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
Dappere vrouwen die hun kruis dragen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Gelijk (wat allah en professioneel pedofiel mohammed moge zeggen) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ieder verstandig mens weet dat kinderen uit de moeder komen.
Oók bij moslims, en bij die moslims moeten de kinderen opgevoed worden door moeder, jongen, meisje, het maakt niet uit. Broer én zus spelen samen. Moeder slooft zich jaren uit voor haar kroost die ze ongetwijfeld lief heeft. Haar kinderen kunnen bij haar uithuilen als ze verdrietig zijn, moeder leest ze verhaaltjes voor bij het slapen gaan, enz. Kortom, ze werkt haar kapot voor haar kroost. Dan komt de dag dat de jongens naar papa mogen die al die tijd geen reet naar hun heeft omgezien. De jongens worden geleerd dat vrouwen (moeder, zus) minderwaardige schepsels zijn, nog dommer als het gat van een varken, goed om af en toe eens op te kruipen. De jongen slikt dit allemaal als zoete koek. Mijn vraag: Hoe zien moslimmannen hun moeder en zus(sen) écht? Zijn het lompe vrouwen? Zijn het vrouwen die dapper hun kruis dragen en waar je dus bewondering voor moet hebben? Zijn ze gelijk en hebben ze evenveel rechten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De derde keuze is uitgesloten (een moslim is per definitie ALTIJD gelovig, man en vrouw zijn ongelijk voor het islamitisch geloof).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() man en vrouw zijn als gelovige moslims, de Koran is tot de mensheid geopenbaard en de mensheid bevat zowel vrouw als man.
En volgens de sociologie/antropologie/psychologie/sexuologie is man en vrouw ook niet gelijk, de eerste die dat beweerd zal mijn lachspieren gewoon doen springen! Man en vrouw zijn dus strikt wetenschappelijk ongelijke wezens (x en y). Wat ze wel zijn, is gelijkwaardig als mens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() ga het eens aan de moslims zelf vragen.
als belg kan ik me niet inleven in hun gedachten, en zal er dan ook geen uitspraak over maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() hey godverdoeme ik heb begot nooit gezegd dat ik een vreemdeling ben, hoe kom dat hier dan in mijn profiel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat er in een Islamitische rechtbank steeds 2 vrouwen nodig zijn, om 1 man met iets aan te klagen. Daarom dat vrouwen in bijvoorbeeld Saudi-Arabië hun hele leven als minderjarigen worden beschouwt.
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Kinderen opvoeden is een taak waarop niet moet worden neergekeken, waarom mensen (ook niet moslims) dat wel doen is mij een raadsel. Het is duidelijk dat vrouwen hier beter voor zijn uitgerust dan mannen, de vrouw is dus verantwoordelijk voor het niet uitsterven van onze soort. Eigenlijk zijn wij mannen de inferieure soort, maar omdat we harder kunnen kloppen spelen wij de baas.
Ik vind mannen die op vrouwen neerkijken zielig, maar ook vrouwen die zich zonder morren in hun hoekje laten duwen. 't is maar goed dat Circe en Raven hier hun soortgenoten verdedigen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Moest ik getrouwd zijn met zo'n moslim vrouw zou ze ook een bourka moeten dragen.Dan zie ik het monster ni
![]() |
![]() |
![]() |