![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Miaauw, miaauw namastiaauw forum katjes en natte, harige poesjes,
In deze topic zal ik al mijn gedichten plaatsen komende maanden, want ik ben een harde werker nu en wil dat het Indiase katten leger dus Suriname aanvalt en ombouwt tot een Katten Paradijs, een klein katten kalifaatje moet het daar worden. HIer werk ik hard aan en mijn Delftse katten legertje werkt ook hele dag mee, 20 uur per dag in hun warme, luie mandjes. Miaauwallah, om het jaar goed te beginnen heb ik nu een nieuw gedicht voorgemiaauwt aan mijn lagere kaste, viesbruine typslaafje, waldo dewanand, zie hier de link: ============= '2017: Blitzkrieg Delftse Hindoe Nazi katten leger' ![]() ![]() ![]() ![]() Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi (homo) kat van Delft Kennisstad Offercode S218 Offerdatum zondag 1 januari 2017 http://www.dewanand.com/s218.htm ============= Veel miaauw plezier, Wieroe de Grote, de bekende Hindoe Kat van Delft Laatst gewijzigd door dewanand : 29 januari 2017 om 01:35. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() hier mijn nieuwjaars gedicht van 2015, miaauw ze.
------------- '2015: 'Mensaapjes, Miaauw a.u.b. naar de Zon'' ![]() ![]() ![]() ![]() 3. Binnen tien seconden heeft Wieroe een stijve piemel en begint Lulu eens lekker op te geilen. tekst foto: "Ha ha Wieroe, ik weet dat dit je eerste keer is, ok ik leer je wel alle fijne kneepjes van de kattenliefde" Offeraar WIEROE, DE HINDOE NAZI KAT uit Delft kennisstad Offercode S214 Offerdatum ZATERDAG 3 JANUARI 2015 Bron: kritisch podium dewanand http://www.dewanand.com/s214.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aller beste gedicht is nog steeds deze:
Poesje mauw Kom eens gauw hier is lekker melk voor jou.... ![]() En voor mij rijstebrij oh, wat lekker smullen wij.... ![]() Poes is ziek: reumathiek dat zegt dokter Jantje. Zware kou, stop hem gauw in zijn warme mandje. Poesje mauw, poesje mauw In de kast staat kabeljauw; Denk er aan, wie snoept krijgt straf, Dus mijn poesje, blijf eraf! ![]() ![]() ![]()