![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben een RACIST omdat:
- ik niet aanvaard dat vluchtelingen hier eisen stellen in plaats van te vragen. - ik niet aanvaard dat een groot deel van die vreemdelingen totaal respectloos zijn. - ik niet aanvaard dat vluchtelingen en vreemdelingen mogen liegen over afkomst, status en ouderdom om hier te profiteren van onze welvaart. En dat dit oogluikend wordt getolereerd. - ik niet aanvaard dat de staat uitzonderingen toestaat omtrent bigamie, kindhuwelijken, vrouwendiscriminatie omdat het om vluchtelingen en vreemde culturen gaat. Onze wetten en voorschriften moeten hier gelden voor iedereen. - ik niet aanvaard dat vluchtelingen en vreemdelingen bevoordeligd worden bij het toekennen van favorisaties, toekennen van woningen en werkgelegenheid omdat ze een fragiele en kwetsbare minderhedengroep vormen. Armlastige mensen van hier kunnen evengoed tot deze groep horen maar worden niet geholpen. - ik niet aanvaard dat vreemden met een andere culturele achtergrond de wetten gaan dicteren in verband met volksgebruiken en inheemse cultuur. Ja zelfs de afschaffing eisen. - ik het gedoogbeleid niet aanvaard ten opzichte van vreemde jongeren die hier ongeremd onze mensen mogen beledigen, vrouwen aanranden en anderen mogen molesteren. - ik niet aanvaard dat de advocatuur een amoreel gebruik maakt van onzinnige redenen als empathie en vergezochte menselijkheid om hun vreemde klanten bij te staan, te instrueren, eisen te stellen, procedurefouten uit te zoeken en dwangmaatregelen uit te werken. Dit is niet primair coherent aan een goede en betrouwbare rechtsbijstand. - ik niet aanvaard dat de regering, Europa, het Rode Kruis en allerhande instellingen ons een collectief schuldbesef opzadelen, terwijl grof gelogen wordt om ons een rad voor de ogen te draaien. - ik niet aanvaard dat er maatregel na maatregel wordt genomen om de gewone burger het zwijgen op te leggen. - ik niet aanvaard dat er aan het woord discriminatie een dubbele betekenis wordt gekoppeld die slechts in één richting wordt beschermd en bestraft. Overgenomen van iemand op sociale media maar waar waarheid in zit. Mensen die nu tegen reacties gaan neerschrijven zijn ofwel allochtonen ofwel Belgen met oogkleppen op. En een allochtoon die Belg van eerste, tweede of derde generatie is geworden zijn geen Belgen maar evengoed nog allochtonen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik ben het eens met de meeste zoniet alle van die stellingen, dat maakt mij echter geen racist.
wat nu? zou er toch iets meer zijn wat hem/haar wel tot racist maakt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus jij wil wel toegevingen doen en de allochtonen voorrang geven op de eigen bevolking? Ongeacht ze ons hun wetten willen opdringen. Zelfs geweld tegen de bevolking gebruiken en de politiek, media, politie en allerhande instellingen naar hun hand zetten? Wel ik ben er trots op dat ik een racist ben en ik zeg dat tegen iedereen die er achter vraagt. Al is het een incompetente rechter of landverrader Jambon zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Akkoord. Voor mij neem je dan het woord racist niet in de mond maar denk je wel als een racist. Of tenminste er zijn racistische gedachten. Wat ik zeker niet afkeur maar eerder goed keur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
opkomen voor rechten en plichten en handhaving van de wetten is geen racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem mezelf ook geen racist, ik heb niet automatisch een hekel aan iemand omdat hij/zij anders gekleurd is. Ik snap echter wel waar racisme vandaan komt: het werd en wordt nog steeds aangewakkerd door diegenen die de mensen met een ander kleurtje altijd en overal willen voortrekken, bevoorordelen en hun baldadigheden met de mantel der liefde bedekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België krijg je al het etiket "racist" opgekleefd, als je je durft kritisch opstellen tav een godsdienst.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier wordt daadwerkelijk racisme - dat in bepaalde kringen welig tiert (niet in 't minst bij de beschermelingen van politiek correct) - niet eens (meer) herkend.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antropologisch zijn er gewoon verschillende mensengroepen. Kaukasiërs, Negeroïden, Mongoloïden en Australoïden. Elks met eigen kenmerken, maar niet minder menselijk.
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we eens stoppen met die semantische vervuiling. Ja, OOK in deze thread. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ik spuw erop ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discriminatie , politiek correcten kunnen er ook wat van !! Racisme gaat over huidskleur , echter de politiek correcten zijn dolgeslagen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme in orginele vorm ging over vooroordelen die gerelateerd werden met huidskleur en enkele andere lichamelijke kenmerken. Dikke lippen en neuzen, spleetogen en dergelijke
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen racist.
Het is ook niet de weg die we dienen op te gaan. Het etiket fascist en racist wordt gauw gegeven. Maar het is een kwestie van perceptie. Fascisme is je wil opdringen op aan anderen. Racisme is denken dat het ene mensenras superieur aan het andere is. Als je de consequentie raadpleegt is het niet de Vlaming die deze etiketten verdient, maar onze handeigen besturen. Ga niet mee in de stroming van waanzin waarin zij U doelbewust begeleiden. Eerder ontwikkel er iets naast en doe dat via uw tact. Wij zijn westerlingen niet waar? Ik dacht een fascist te zijn, ik dacht een racist te zijn, maar dat ben ik dus niet. Dat is wat cultuurrelativisme van me maakt. Laat ons de eendracht raadplegen, en onze democratische waarden consequent uitvoeren. Als men zo bezorgd is over racisme en fascisme, dienen we toch maar consequent terug te wijzen? Wordt niet wat ze van U willen maken, overtuig hen van het tegenovergestelde. Men steekt hedendaags liever de tijd in Vlamingen te vervolgen dan achter de ware fascist te gaan. De imams van het kalifaat en hun sympathisanten hier op eigen bodem. Zijn dat geen racistische fascisten dan? Verschil is, zij vallen fysiek aan , andere gebruiken maar woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De wetenschap ontkent dat er zoiets bestaat als rassen in de menselijke soort. Bijgevolg is racisme vanuit wetenschappelijk oogpunt onbestaande. Je kan niet iets discrimineren dat niet bestaat, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel mij tegenwoordig steeds maar weer de vraag: Wie zijn de racisten eigenlijk? Het woordje racist giet men in bepaalde landen samen met de moedermelk naar binnen, voor verder gebruik in de boreling zijn/haar latere 'leven'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig met u eens. Al die door Porsche opgesomde bezwaren lijken mij hout te snijden. Maar ik zie evenmin waarom die items van mij een zogenaamde "racist" zouden maken. Tenzij natuurlijk je iedereen die over die zaken een van de poco-aanhangers afwijkende mening heeft automatisch het etiket "racist" op kleeft. Wat in feite in onze huidige samenleving aan het gebeuren is en neer komt op een volledige uitholling van het begrip "racist".
|
![]() |
![]() |