![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dit is allerminst een provocerende titel. Het is louter een vaststelling dat het zionisme heel wat gemeen heeft met Europese antisemitische ideologieën, waaronder het nazisme. Zowel binnen het nazisme als het zionisme gelooft men dat de joden niet thuis horen in Europa. En is er nog een opvatting die meer antisemitisch is dan deze?
(Yassine Channouf is de auteur van dit artikel). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...tisme-op-aarde
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Knack heeft het gepubliceerd en dan weggehaald wegens het grote aantal leugens en de Jodenhaat vanwege deze AELer. Hier is hij op bezoek bij een bekende antisemiet en negationist. Knack heeft het snel doorgehad. Zie maar hier Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen "AEL studentenbeweging ontmoet Palestijns-Jordaanse extremist" http://www.bloggen.be/nojihad/archief.php?ID=932035
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb dit artikel echt met veel verbazing geleden. Mijn mond viel open. En dan noemen ze links tolerant en warm. Jawadde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbazing is een goed begin om in een volgend stadium de leugens verteld aan jeugdige onschuldigen te helpen in vraag te stellen.
Dat heet opgroeien en lukt bij een meerderheid. Toegegeven, niet bij allen.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén of andere moslim die ons komt vertellen dat Israel een bolwerk van anti-semitisme is. Moeten we dat dan ook nog serieus gaan nemen of zo?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zal ze wel allemaal leren kennen, als je lang genoeg blijft de meeste vallen snel door de mand...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oprakelen want:
De joedische gemeinshaft komt te weinig aan bod nu het internationaal allemaal gaat over de Troemp gemeinshaft aus dem Yoe-Es of Ee. (En zo kunnen we tevens wat oude punker forumleden van deze saait herdenken)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 februari 2017 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn zeker allemaal naar Israel verhuisd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat in de OP staat klopt.