![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je jong, dan ben je vol energie en is het leven nog nieuw en je bent vol van plannen en hoop voor de toekomst.
Ben je oud, dan heb je het allemaal wel gezien, je kent het leven en de energie wordt minder en je zit tegen de naderende dood aan te hikken.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ouderdom komt met gebreken, maar geestelijk komt de ouderdom tot rust, terwijl de jeugd onrustig is en vaak met problemen heeft te kampen omdat ze nog niet weten wat ze met het leven aanmoet.
Was ik gelukkiger toen ik jong was? Ik weet het niet. Roerig was het toen wel.