Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2017, 10:56   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard am kr-vt veteran herenigt met long lost twins na meer dan 40 jaar

https://www.youtube.com/watch?v=e9xdyPVUMqk

http://abcnews.go.com/US/army-vetera...ry?id=35112807

Citaat:
U.S. Army veteran Allen Thomas has been searching for his twin children for nearly half a century, and finally, his search is over.

Thomas had been looking for his twins, a son and a daughter, ever since he had to leave them behind with their birth mother in South Korea more than 40 years ago. Thomas said their birth mother later put them up for adoption without his knowledge, and they were lost to him. One of the few things he had left were just a handful of photos.

"It's all I had all these years, so I just, wherever I went [the photos] went," Thomas, 68, told ABC News' "20/20."

Unsuccessful in his search for years, Thomas turned to Facebook this April, posting photos and documents and asking for help. The post was shared more than 1 million times, with prayers, encouragement and leads pouring in from around the world.

"20/20" offered to help Thomas find his twins and enlisted the help of investigative genealogist Pamela Slaton and ABC News' South Korea News Bureau. After months on the case, with the help of "20/20" and Slaton, Thomas was recently reunited with his son and daughter for the first time.
De tranen biggelden over m'n wangen bij het zien van deze docu, ja het gebeurt zelden maar zulke toestanden daar kan ik echt niet goed tegen, te meer daar het mij aan m'n biologische ouders doet denken met het verschil dat mijn m verwekker naar alle waarschijnlijkheid geen blanke army vet was/is maar een gele die in tegenstelling tot de papa van hierboven hoogstwaarschijnlijk nooit stappen zal ondernemen om me terug te vinden. Wie weet is ie zelfs niet op de hoogte van ergens een dochter rond te lopen hebben... Dit in de veronderstelling dat ie nog leeft natuurlijk. Mja, het is niet simpel een vondelingetje te zijn dat aan haar lot werd overgelaten. En al zeker niet in een boze blanke wereld waar ik nu grotendeels als Chinees wordt aanzien en mede daardoor in isolement geraakte

Anyway ik ben echt blij voor deze man en zijn tweeling dat ze elkaar alsnog hebben kunnen weerzien, zij het meer dan 40 jaar later Het heeft me eveneens gesterkt in het besef dat ook vaders echt bekommerd kunnen zijn om hun kindjes en dit zeker niet het monopolie van de moeder/vrouw is zoals men nogal eens laat uitschijnen...

Laatst gewijzigd door bembem : 17 maart 2017 om 11:00.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2017, 11:09   #2
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

De tranen biggelden over m'n wangen bij het zien van deze docu, ja het gebeurt zelden maar zulke toestanden daar kan ik echt niet goed tegen, te meer daar het mij aan m'n biologische ouders doet denken met het verschil dat mijn m verwekker naar alle waarschijnlijkheid geen blanke army vet was/is maar een gele die in tegenstelling tot de papa van hierboven hoogstwaarschijnlijk nooit stappen zal ondernemen om me terug te vinden. Wie weet is ie zelfs niet op de hoogte van ergens een dochter rond te lopen hebben... Dit in de veronderstelling dat ie nog leeft natuurlijk. Mja, het is niet simpel een vondelingetje te zijn dat aan haar lot werd overgelaten. En al zeker niet in een boze blanke wereld waar ik nu grotendeels als Chinees wordt aanzien en mede daardoor in isolement geraakte

Anyway ik ben echt blij voor deze man en zijn tweeling dat ze elkaar alsnog hebben kunnen weerzien, zij het meer dan 40 jaar later Het heeft me eveneens gesterkt in het besef dat ook vaders echt bekommerd kunnen zijn om hun kindjes en dit zeker niet het monopolie van de moeder/vrouw is zoals men nogal eens laat uitschijnen...
Zijt gerust Bemmer, ik zie jou niet als een Chinees. Chinezen zijn immers trots en werkers, die hun kansen in de maatschappij in de wereld doorgaans benutten.
Geen mekkerende klagertjes, zelfs niet hun minder begaafden.

Geen verwarring mogelijk dus.
Oud 17 maart 2017, 11:13   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

bedankt Henk
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2017, 11:14   #4
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zijt gerust Bemmer, ik zie jou niet als een Chinees. Chinezen zijn immers trots en werkers, die hun kansen in de maatschappij in de wereld doorgaans benutten.
Geen mekkerende klagertjes, zelfs niet hun minder begaafden.

Geen verwarring mogelijk dus.

Die zit !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2017, 13:13   #5
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
En al zeker niet in een boze blanke wereld waar ik nu grotendeels als Chinees wordt aanzien en mede daardoor in isolement geraakte

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170317_0...hamer-toeslaat
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2017, 14:01   #6
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

40 Jaar? Die kerel is die te voet gaan zoeken zekers.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be