![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() <SPAN style="FONT-FAMILY: Arial"><FONT size=3><FONT color=#000000>Op vrijdag 22 oktober om 20 uur zijn Bart De Wever en Kris Van Dijck te gast in Raadszaal Tempelhof aan de Bisschopslaan te Beerse. Onderwerp van de gespreksavond: Waarom in de Vlaamse Regering? Wat zijn de kansen voor deze jonge partij? Wat zijn de risico’s?
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 14 oktober 2004 om 16:54. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht te gaan, maar ik ga het toch niet doen, zeker omdat ik pas om 19.30 heb gedaan met werken en ik dan nog zo'n 50 km zou moeten rijden en nog eten, ...
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zal er zijn.
P.s. Axel nort, ik verwacht u daar hé ![]()
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 18 oktober 2004 om 00:33. |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wie was er allemaal? Ik in ieder geval.
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 24 oktober 2004 om 22:23. |
![]() |