![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ewel ik heb wel geen lover maar ik denk sterk van m'n isolement te doorbreken en zoals bijna iedereen een gezin te stichten. Dan kan ik vanaf dan kerstmis vieren en hoef ik me geen outcast meer te voelen; Want ja, tijdens de feesten wordt dat er meestal extra in gewreven. Ik wil dat niet meer meemaken en vooral: ik wil niet alleen de pijp uit en eenzaam zonder kindjes sterven. Mja, zo zit ik bvb te denken aan M¨¨tic. Er zijn daar gescheiden mannen met kroost uit een reeds vroegere aangegane relatie die daar op zitten. Velen zoeken voornamelijk enkel seks maar er zijn er ook die geen one night stand en/of een f¨ckbuddy zoeken.
Dus zit ik in mezelf te denken, moest zo'n man interesse in me tonen en zelfs dus reeds kindjes hebben, is het dan een goed idee dat ik daar mee in zee ga? Ik bedoel: gaan die kindjes mij dan later als ik oud ben me dan nog wel als hun moeder zien en me opzoeken, om me geven enzo? Kortom, zullen die kindjes dan naar me omkijken eens m'n moederlijke plicht voldaan zal zijn - i.e. eens ze meer dan 18j zullen zijn en niet meer met hun papa en mij zullen samenwonen - ... ? Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Thx ^^ Ik stel deze vragen omdat ik mede door op andere fora te zitten weet heb dat in nogal wat gevallen de kindjes in een samengesteld gezin de nieuwe moeder als een indringer zien en er al eens strubbelingen met hen ontstaan. Vooral als het om (een) dochter(s) gaat zou dat voor extra spanningen zorgen die zich tijdens de pubertijd intensifiëren naar heuse onleefbare situaties. Ook wanneer het mannelijke kindjes zijn is dit niet uit te sluiten. Soms verwerpen ze zelfs ronduit en meestal van in het begin de nieuwe aanwinst van het gezin. Niet evident that is. Kortom, loop ik het risico als het mientje/oppas gezien te worden of zullen ze mij echt als een nieuwe mama beshouwen? Zo heb ik reeds schrijnende posts van vrouwen gelezen waarbij ze de kindjes als die van hen beschouwden maar deze zich op latere leeftijd van hen afkeerden. Mja, ik vraag me dan ook af of ik er wel goed aan doe om sowieso zo'n situatie aan te gaan. Ook als ik zelf een kind zou maken volgt er gegarandeerd jaloezie vanwege die andere kindjes. Dat heb ik ook reeds veel gelezen. Allemaal erg ingewikkeld als je het mij zegt. Wie weet blijf ik after all toch maar beter alleen. Er is nog altijd de spermabank en wie weet de buurman (lol j/k) moest ik effectief BOM/bewust ongehuwde moeder willen worden. Dit staat in K&K maar toch is het denk ik een min of meer serieuze maatschappelijke kwestie. Bijgevolg zou ik het op prijs stellen dat er ietwat serieus op gereageerd zou worden. (Bij voorbaat reeds re-thx) ^^. Het zijn namelijk niet onbelangrijke aspecten in het leven van nogal wat vrouwen die net als ik zich afvragen of ze genoegen zouden moeten nemen met hun huidige situatie of voor redelijke onzekerheid kiezen. Want ja, kinderen van een ander grootbrengen is volgens mij best beproevend vermits men niet weet of dit in dank afgenomen zal worden. Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en ik zal me moeten spoeien want straks ben ik een oude doos :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Die kleine zijn het probleem niet. De man wel. En beter niet op je kinderen (te hoeven) rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja..... ergens heb je een punt idd.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik zeg die kleinen zijn het probleem niet omdat mijn (alleenstaande) moeder hertrouwde op 48 en daar heel goed mee uitkwam, met die kleine van mijn stiefvader. Minder met hem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah i see....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het was beter voor haar (en voor hem) niet alleen te blijven. Bovendien had ze een tweede inkomen nodig. Ze hebben het vrij comfortabel uitgezongen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nice
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kindjes en de man hebben ook recht op een goed leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Waarom bekeer je je niet tot de islam? Dan heb je direct aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Op het persoonlijk vlak beledigend en op het algemeen vlak een stom discours. Niemand heeft recht op een goed leven. Wie zou hen dat moeten verschaffen? Je moet het zelf maken. Die man zal wel voor zichzelf beslissen. Rechts erkent zelfs geen recht op voorziening in minimale behoeften. Zodus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() well said eno!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarbij, ik wil die kindjes verwennen, voor ze koken, koekjes met ze bakken, hun lunchtrommel klaarmaken, met ze gaan shoppen enzo... ah ja, als ik die vragen stel is het omdat ik om ze geef, ik wil niet zomaar met de eerste de beste kwakkel in zee die toevallig kroost heeft, ze moeten me graag zien + ik wil die opofferingen niet doen als het dan toch is om me later de rug toe te keren, that is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 april 2017 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoomer op vlak van lappen ben ik idd van de oude stempel, dat betekent evenwel niet dat ik ze dagelijks zal afmotten (zoals mss wordt geïmpliceerd door je bericht), mja ik zal alleszins in het algemeen een inspanning moeten leveren vermits ik gewend ben van laat te gaan slapen en laat op te staan alhoewel daar de laatste tijd toch weer een kentering in zit: in dat ik nu min of meer volgens dagritme functioneer, lol.
Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |