Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2016, 08:03   #1
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard Naturistenverenigingen zetten deuren open.

Naturistenverenigingen zetten zondag poorten open.

Op zondag 5 juni wordt voor de elfde keer de open naturistendag georganiseerd. Die dag zetten de naturistenverenigingen de poorten open zodat belangstellenden kennis kunnen maken met het naturisme. De toegang tot de terreinen is die dag gratis.

“Dit jaar willen we niet alleen de 7.600 aangesloten Belgische leden bereiken, maar ook de naar schatting 40.000 Belgen die jaarlijks in het buitenland naturistisch op vakantie gaan en nog niet zijn aangesloten. We willen laten zien dat, bij goed weer, ze ook van een kort verblijf naturistisch kunnen genieten in België”, luidt het in een persmededeling van de Federatie van het Belgische Naturisme.

Die richt de dag ook in om aan het grote publiek de redenen kenbaar te maken “waarom wij, naturisten, doen wat we doen. Naturisten geloven namelijk in een kledingvrije levensstijl onder gelijkgestemde personen, met het hoogste respect voor zichzelf, de anderen, het milieu en de omgeving. Het is een vorm van ‘sociale naaktheid’, voor jong & oud”, zeggen ze.

De Verenigingen die hun deuren openzetten zijn: Athena Helios (Meerbeek), Athena Le Perron (Waimes), Athena Ossendrecht (Ossendrecht/Zandvliet), Natuur Puur (Herselt), Natuurleven (Langdorp) en Soynature (Soy).

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160603_02321773

Laatst gewijzigd door bartelx : 4 juni 2016 om 08:04.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 09:35   #2
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht

Op zondag 5 juni wordt voor de elfde keer de open naturistendag georganiseerd. Die dag zetten de naturistenverenigingen de poorten open zodat belangstellenden kennis kunnen maken met het naturisme. De toegang tot de terreinen is die dag gratis.

“Dit jaar willen we niet alleen de 7.600 aangesloten Belgische leden bereiken, maar ook de naar schatting 40.000 Belgen die jaarlijks in het buitenland naturistisch op vakantie gaan en nog niet zijn aangesloten. We willen laten zien dat, bij goed weer, ze ook van een kort verblijf naturistisch kunnen genieten in België”, luidt het in een persmededeling van de Federatie van het Belgische Naturisme.

Die richt de dag ook in om aan het grote publiek de redenen kenbaar te maken “waarom wij, naturisten, doen wat we doen. Naturisten geloven namelijk in een kledingvrije levensstijl onder gelijkgestemde personen, met het hoogste respect voor zichzelf, de anderen, het milieu en de omgeving. Het is een vorm van ‘sociale naaktheid’, voor jong & oud”, zeggen ze.

De Verenigingen die hun deuren openzetten zijn: Athena Helios (Meerbeek), Athena Le Perron (Waimes), Athena Ossendrecht (Ossendrecht/Zandvliet), Natuur Puur (Herselt), Natuurleven (Langdorp) en Soynature (Soy).

Dat is pas een leuk initiatief.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 juni 2016 om 09:36.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 09:42   #3
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Of een voorbereiding op het volledig uitkleden door deze liberale en neoliberale regering
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 09:47   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Of een voorbereiding op het volledig uitkleden door deze liberale en neoliberale regering
Het klimaat gaat alvast de goede richting uit. Men zal de brandstofprijs dus fors moeten verhogen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 10:03   #5
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht

Ik wil best wel maar als ik nu ne stijve krijg van die naakte vrouw met die goddelijke kont en dito goddelijke tetten?
Ze gaan me bekijken en veroordelen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 10:08   #6
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staat er een loonstop, prutsen aan de index, nog een extra indexsprong en een extra belasting omdat een devaluatie niet meer mogelijk is, aan te komen?
Oud 4 juni 2016, 10:11   #7
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het klimaat gaat alvast de goede richting uit. Men zal de brandstofprijs dus fors moeten verhogen.
Vooral voor diegenen die het verschil niet kennen tussen weer en klimaat.
Oud 4 juni 2016, 10:12   #8
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik wil best wel maar als ik nu ne stijve krijg van die naakte vrouw met die goddelijke kont en dito goddelijke tetten?
Denk jij dat jij de enige Vlaming bent die daar mee te maken gaat krijgen
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 10:55   #9
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar zijn ze per slot van rekening toch naturist voor?

Mij maak je niet wijs dat als je een ballenknijper of een string aandoet, niet krak dezelfde 'vrijheid' beleeft.
Al wat je meer kunt hebben, is dat er zand in je doos zit of dat je merguezeke een beetje aangebrand is na een dagje petanquen.

Ik vrees er trouwens een beetje voor dat dat echt veel neukbaar Freiwild zal rondlopen. Belgiës knappere exemplaren zijn sowieso al behoorlijk schaars, dus ik denk dat je echt wel eerder geconfronteerd zal worden met medioren met een overdosis cellulitis rond hun heupen. Good luck gewenst om daartussen nog een beetje preut tussen te ontwaren.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 10:56   #10
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
In 't zwembad springen, of op uwen buik gaan liggen tot het over is.
Oud 4 juni 2016, 10:58   #11
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht

Mij maak je niet wijs dat als je een ballenknijper of een string aandoet, niet krak dezelfde 'vrijheid' beleeft.
Al wat je meer kunt hebben, is dat er zand in je doos zit of dat je merguezeke een beetje aangebrand is na een dagje petanquen.

Ik vrees er trouwens een beetje voor dat dat echt veel neukbaar Freiwild zal rondlopen. Belgiës knappere exemplaren zijn sowieso al behoorlijk schaars, dus ik denk dat je echt wel eerder geconfronteerd zal worden met medioren met een overdosis cellulitis rond hun heupen. Good luck gewenst om daartussen nog een beetje preut tussen te ontwaren.
Ja maar Stormram ik ga altijd uit van het best case scenario.
PS : wanneer vervallen je strafpunten ? Dan kan je misschien ook eens dpg zwaar beledigen, dat is nodig.
Oud 4 juni 2016, 11:38   #12
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
....Mij maak je niet wijs dat als je een ballenknijper of een string aandoet, niet krak dezelfde 'vrijheid' beleeft.
Al wat je meer kunt hebben, is dat er zand in je doos zit of dat je merguezeke een beetje aangebrand is na een dagje petanquen. ....
Heb je, buiten uw bad natuurlijk, al eens uitgeprobeerd of uw perceptie overeen komt met de realiteit?
Oud 4 juni 2016, 11:43   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het politiek-financieel volledig uitkleden is al redelijk goed geprobeerd op de Griekse naturistenstranden .... en daar bedank ik voor.

Voor de rest zegt een gewoon naakstrand me niet veel.
Ik zou wel eens die varkensbaaien van cap 'k weet niet meer eens willen afzien ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 11:45   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je echtgenote zal ongetwijfeld adviseren om van die gelegenheid, nu dat de plooien er eens wat uit zijn, om hem eens goed te wassen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 13:01   #15
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik veronderstel dat je er geen ervaring mee hebt ? Ik heb nog aan naturisme gedaan tijdens de hoogdagen ttz de leuke jaren 70.

In het Zuiden van Frankrijk waren die toen gelegen op de mooiste plekjes in de natuur.
Wat ik er heel leuk aan vond was dat er een heel ander publiek verbleef dan op de traditionele textiel campings.....Liverpool supporters met bierbuiken en of brullende jongeren kwamen er helemaal niet......

Het gaf ook dat gevoel dat iedereen meer gelijk was.....zelfs de rijkste of machtigste mens staat er letterlijk en figuurlijk in zijn blootje......ook het gevoel van samenhorigheid is iets dat ik er vaststelde.....

En ja hoe je het ook draait of keert......Ik vond dat het een ultiem gevoel van vrijheid gaf om naakt rond te lopen.....een heel ander gevoel dan rondlopen met dat stukje textiel......naakt zwemmen is heel anders dan met een zwembroek en al zeker heel anders dan met een lange broek zoals ze tegenwoordig dragen

Ik heb er alleszins heel goede herinneringen aan over gehouden....nu heb ik het wel over naturisme en niet over het platvloerse nudisme en blaaskakerij van Cap D'agde enz.....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juni 2016 om 13:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 14:59   #16
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Erecties... de naturisten hebben een gezegde : "bloot slaat dood". Je fantasie moet je niet voor werkelijkheid nemen; als je je in "real life" tussen een hoop andere blote lijven bevind is die "fantasie" direct weg...
Voor de rest zie je er inderdaad alle mogelijke menselijke mankementen : maar daar dient dan het "respect" voor.
In de geklede wereld kom je ook niet alleen perfecte mensen tegen : heb je daar dan ook minachting voor?
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 16:54   #17
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Tja, zeg dat wel. Het is nobel dat ze geïnteresseerden willen te woord staan en laten kennismaken met het terrein.
Maar de foto in het krantenartikel is een openbaar naaktstrand. Toch wel iets anders dan het besloten privaat verenigingsterrein.
Oud 4 juni 2016, 17:11   #18
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je echtgenote zal ongetwijfeld adviseren om van die gelegenheid, nu dat de plooien er eens wat uit zijn, om hem eens goed te wassen.

.
Weet jij nu niets Schoof.
Een goede bok moet wat stinken.
Je zal daar maar staan , schoon gewassen zoals jij en je krijgt hem niet meer omhoog.

PS: even de gemeenschap bedanken voor de zeep want die werd door ons betaald, gezien het feit dat je vrouw levenslang dopte en jij ook nauwelijks hebt gewerkt.
Oud 4 juni 2016, 19:28   #19
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zuster !
Snel, hij krijgt weer een aanval.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 11:01   #20
bartelx
Parlementslid

Standaard

We klimmen naar de 20°C.
Nog een beetje zon en een ideaal weer om kennis te maken met één van de terreinen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be