Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2004, 14:58   #1
Joris_Meys
Vreemdeling

Standaard De hemeltergende hypocrisie van de VB-jongeren

Ik sta open voor alle standpunten, maar dit vind ik te grof voor woorden :

http://www.vbj.be/index_actualiteit....edelingen&id=7

De Vlaams Blok Jongeren gaan "actie" ondernemen om "tegengewicht te geven aan de schuldcomplex-strategie van 11.11.11". Wat gaan ze doen? Affiches hangen waarop staat "Armoede bestaat ook bij ons!". Nu ben ik voorstander van eenieder die hulp wil bieden, maar die verdomde zelfgenoegzaamheid en belachelijke hypocrisie van de VBJ gaat mij meer dan één brug te ver :

- ze klagen de "schuldcomplex-strategie" van 11.11.11 aan, en op slag gaan ze een zélf een beetje op het schuldcomplex van de Vlamingen werken. Hoe belachelijk is dat niet?

- ze hangen wel affiches op, waar ze véél geld aan uitgeven, maar een organisatie die ook daadwerkelijk iets doet gaan steunen, neen, dat is er dan weer teveel aan.

ALLE organisaties die zich bezighouden met armen in het algemeen en daklozen in het bijzonder, zijn gevuld met "linksie-winkies", watjes, nerds die denken dat ze de wereld kunnen verbeteren, losers op geitewollen sokken. Maar die mensen doen tenminste iets in plaats van 11.11.11 onderuit te halen, wat te liggen kakken op links en dan rustig naar hun warme huis terug gaan om daar de volgende plannen te smeden om links een hak te zetten.

Als je écht interesse hebt in wat er zoal gedaan kan worden, kan je altijd mee maaltijden gaan uitdelen of andere dingen doen bij organisaties zoals :
www.poverello.be

www.daklozen.be

www.santegidio.be/kamiano

Daar ben ik echter nog nooit een Vlaams Blok Jongere tegen het lijf gelopen. Tenzij als klant...
Oud 11 november 2004, 15:04   #2
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

inderdaad. gewoon te zielig voor woorden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 15:11   #3
Piet Hein
Minister

Standaard

Vorig jaar gingen ze nog rond voor 11 11 11.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 15:13   #4
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris_Meys
Ik sta open voor alle standpunten, maar dit vind ik te grof voor woorden :

http://www.vbj.be/index_actualiteit....edelingen&id=7

De Vlaams Blok Jongeren gaan "actie" ondernemen om "tegengewicht te geven aan de schuldcomplex-strategie van 11.11.11". Wat gaan ze doen? Affiches hangen waarop staat "Armoede bestaat ook bij ons!". Nu ben ik voorstander van eenieder die hulp wil bieden, maar die verdomde zelfgenoegzaamheid en belachelijke hypocrisie van de VBJ gaat mij meer dan één brug te ver :

- ze klagen de "schuldcomplex-strategie" van 11.11.11 aan, en op slag gaan ze een zélf een beetje op het schuldcomplex van de Vlamingen werken. Hoe belachelijk is dat niet?

- ze hangen wel affiches op, waar ze véél geld aan uitgeven, maar een organisatie die ook daadwerkelijk iets doet gaan steunen, neen, dat is er dan weer teveel aan.

ALLE organisaties die zich bezighouden met armen in het algemeen en daklozen in het bijzonder, zijn gevuld met "linksie-winkies", watjes, nerds die denken dat ze de wereld kunnen verbeteren, losers op geitewollen sokken. Maar die mensen doen tenminste iets in plaats van 11.11.11 onderuit te halen, wat te liggen kakken op links en dan rustig naar hun warme huis terug gaan om daar de volgende plannen te smeden om links een hak te zetten.

Als je écht interesse hebt in wat er zoal gedaan kan worden, kan je altijd mee maaltijden gaan uitdelen of andere dingen doen bij organisaties zoals :
www.poverello.be

www.daklozen.be

www.santegidio.be/kamiano

Daar ben ik echter nog nooit een Vlaams Blok Jongere tegen het lijf gelopen. Tenzij als klant...
Walgelijk, maar verbaasd ??????????? Nee hoor 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 15:26   #5
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

een mooi initiatief, wijzen op de armoede bij ons, ipv altijd dat gezeik over de 'arme negerkes', dat is iedereen al kotsbeu hoor.

poverello doet goed werk maar is niet voldoende.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 15:37   #6
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Zelfs de jongeren bj het blok zagen als demente oude venten!

Actie voor vierde wereld is ok, maar die kunnen gerust harmonieus naast campagnes voor de derde wereld.

Waarschijnlijk heeft Mitgard problemen met de uitzuigerijen en afpersingen die zijn voorouders massaal op de derde wereld toepastte.
Heeft de pseudoviking last van zijn geweten?
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 15:42   #7
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, schandalig. Het Blok blijft het Blok. Wedden dat ze Staf Declerck verder gaan herdenken op hun Ijzerwake?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 19:11   #8
cor
Minister

Standaard

""een mooi initiatief, wijzen op de armoede bij ons, ipv altijd dat gezeik over de 'arme negerkes', dat is iedereen al kotsbeu hoor.""

"Kwaadaardigheid en zelfzucht van slimme mensen noemen zich gaarne beginsel"
- Baer-Oberdorf
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 19:29   #9
Joris_Meys
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
een mooi initiatief, wijzen op de armoede bij ons, ipv altijd dat gezeik over de 'arme negerkes', dat is iedereen al kotsbeu hoor.

poverello doet goed werk maar is niet voldoende.
Ja, Poverello doet goed werk. Die DOEN tenminste iets. Op hulp van de Vlaams Blok Jongeren hoeven ze niet te rekenen. Die hangen grote affiches met "armoede ook bij ons", daaronder "Vlaams Blok", en that's it. Nul euro ingezameld, nul maaltijden verdeeld.

Sorry he vriend, nu moogt gij dat gezeik over die arme negerkes nog zo kotsbeu zijn, als ge geen klote doet voor de armoede hier moet ge vooral uwen bek houden en respect hebben voor idealistjes die tenminste nog proberen om de wereld te verbeteren.

Laatst gewijzigd door Joris_Meys : 11 november 2004 om 19:29.
Joris_Meys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 19:31   #10
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Ik heb gehoord dat 11 11 11 dit jaar rond komt voor drinkbaar water. Laat ze maar komen tot bij mij, ik heb mijn emmerke vol drinkbaar water al klaarstaan.
Oud 11 november 2004, 19:39   #11
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Ik zeik in uw emmerke !!!
Oud 11 november 2004, 19:46   #12
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Zelfs de jongeren bj het blok zagen als demente oude venten!

Actie voor vierde wereld is ok, maar die kunnen gerust harmonieus naast campagnes voor de derde wereld.

Waarschijnlijk heeft Mitgard problemen met de uitzuigerijen en afpersingen die zijn voorouders massaal op de derde wereld toepastte.
Heeft de pseudoviking last van zijn geweten?
In welke mate heeft het klein klein Skill kleutertje last van zijn geweten? Welke indrukwekkende bijdrage heb jij al concreet geleverd voor de 3de wereld?
3 eurocent per jaar in de collectebus van 11.11.11 om uw geweten tot volgend jaar te sussen?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 19:47   #13
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Ik heb geen geweten, alweer zwaar kut voor uw vooroordelenwereldje!
Oud 11 november 2004, 19:49   #14
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeik in uw emmerke !!!
Dat doet u al op dit forum
Oud 11 november 2004, 19:51   #15
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Inderdaad, schandalig. Het Blok blijft het Blok. Wedden dat ze Staf Declerck verder gaan herdenken op hun Ijzerwake?
En Hans blijft blijkbaar Hans.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 19:56   #16
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen geweten!
Nee, uiteraard niet. Uw brein ter grootte van erwt kan duidelijk niet meer aan dan uw debiele kop-tics
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 20:01   #17
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Dat doet u al op dit forum
Niet op dit forum, maar op het blok!!!

Oud 11 november 2004, 20:02   #18
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Nee, uiteraard niet. Uw brein ter grootte van erwt kan duidelijk niet meer aan dan uw debiele kop-tics
Zegt de zielepoot die enkel kleuterliedjes kan quoten!

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 11 november 2004 om 20:02.
Oud 11 november 2004, 20:39   #19
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris_Meys
Ja, Poverello doet goed werk. Die DOEN tenminste iets. Op hulp van de Vlaams Blok Jongeren hoeven ze niet te rekenen. Die hangen grote affiches met "armoede ook bij ons", daaronder "Vlaams Blok", en that's it. Nul euro ingezameld, nul maaltijden verdeeld.

Sorry he vriend, nu moogt gij dat gezeik over die arme negerkes nog zo kotsbeu zijn, als ge geen klote doet voor de armoede hier moet ge vooral uwen bek houden en respect hebben voor idealistjes die tenminste nog proberen om de wereld te verbeteren.
Jeps, vééél blabla van het Blok om vooral de indruk te wekken dat ze enkel met Eigen Volk inzitten, maar het blijft ook maar met 'een indruk'. Goedkope volksdemagogie en misleiding dus.

De enige 'oudjes' die ze graag helpen is bijvoorbeeld op hun sekretariaat in de Van Maerlantstraat te Antwerpen, waar Oostfronters van de Waffen-SS en andere collaborateurs hun gezellige koffieavondjes mogen houden op kosten van het VB. Daar hoeft geen tekeningeske meer bij me dunkt.

Laatst gewijzigd door thePiano : 11 november 2004 om 20:39.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 20:45   #20
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jeps, vééél blabla van het Blok om vooral de indruk te wekken dat ze enkel met Eigen Volk inzitten, maar het blijft ook maar met 'een indruk'. Goedkope volksdemagogie en misleiding dus.

De enige 'oudjes' die ze graag helpen is bijvoorbeeld op hun sekretariaat in de Van Maerlantstraat te Antwerpen, waar Oostfronters van de Waffen-SS en andere collaborateurs hun gezellige koffieavondjes mogen houden op kosten van het VB. Daar hoeft geen tekeningeske meer bij me dunkt.
Godmiljaar, Triangel jongen, dat had je nu wel wat eerder kunnen zeggen hé!
De Van Maerlantstraat zeg je?
Kan je het nummer ook geven, en is't te veel gevraagd om de telefoonnummer er bij te geven?
Ik heb nog een paar straffe verhalen van mijne voet die bevroren is in de vlakte bij Leningrad.
En van die keer dat mijne wijsvinger aan de trekker vastgevroren was.
En die keer dat mijn Panzerfaust II weigerde toen er een T34 langsreed.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 november 2004 om 20:45.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be