![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik sta open voor alle standpunten, maar dit vind ik te grof voor woorden :
http://www.vbj.be/index_actualiteit....edelingen&id=7 De Vlaams Blok Jongeren gaan "actie" ondernemen om "tegengewicht te geven aan de schuldcomplex-strategie van 11.11.11". Wat gaan ze doen? Affiches hangen waarop staat "Armoede bestaat ook bij ons!". Nu ben ik voorstander van eenieder die hulp wil bieden, maar die verdomde zelfgenoegzaamheid en belachelijke hypocrisie van de VBJ gaat mij meer dan één brug te ver : - ze klagen de "schuldcomplex-strategie" van 11.11.11 aan, en op slag gaan ze een zélf een beetje op het schuldcomplex van de Vlamingen werken. Hoe belachelijk is dat niet? - ze hangen wel affiches op, waar ze véél geld aan uitgeven, maar een organisatie die ook daadwerkelijk iets doet gaan steunen, neen, dat is er dan weer teveel aan. ALLE organisaties die zich bezighouden met armen in het algemeen en daklozen in het bijzonder, zijn gevuld met "linksie-winkies", watjes, nerds die denken dat ze de wereld kunnen verbeteren, losers op geitewollen sokken. Maar die mensen doen tenminste iets in plaats van 11.11.11 onderuit te halen, wat te liggen kakken op links en dan rustig naar hun warme huis terug gaan om daar de volgende plannen te smeden om links een hak te zetten. Als je écht interesse hebt in wat er zoal gedaan kan worden, kan je altijd mee maaltijden gaan uitdelen of andere dingen doen bij organisaties zoals : www.poverello.be www.daklozen.be www.santegidio.be/kamiano Daar ben ik echter nog nooit een Vlaams Blok Jongere tegen het lijf gelopen. Tenzij als klant...
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() inderdaad. gewoon te zielig voor woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Vorig jaar gingen ze nog rond voor 11 11 11.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() een mooi initiatief, wijzen op de armoede bij ons, ipv altijd dat gezeik over de 'arme negerkes', dat is iedereen al kotsbeu hoor.
poverello doet goed werk maar is niet voldoende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zelfs de jongeren bj het blok zagen als demente oude venten!
Actie voor vierde wereld is ok, maar die kunnen gerust harmonieus naast campagnes voor de derde wereld. Waarschijnlijk heeft Mitgard problemen met de uitzuigerijen en afpersingen die zijn voorouders massaal op de derde wereld toepastte. Heeft de pseudoviking last van zijn geweten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, schandalig. Het Blok blijft het Blok. Wedden dat ze Staf Declerck verder gaan herdenken op hun Ijzerwake?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ""een mooi initiatief, wijzen op de armoede bij ons, ipv altijd dat gezeik over de 'arme negerkes', dat is iedereen al kotsbeu hoor.""
"Kwaadaardigheid en zelfzucht van slimme mensen noemen zich gaarne beginsel" - Baer-Oberdorf |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Sorry he vriend, nu moogt gij dat gezeik over die arme negerkes nog zo kotsbeu zijn, als ge geen klote doet voor de armoede hier moet ge vooral uwen bek houden en respect hebben voor idealistjes die tenminste nog proberen om de wereld te verbeteren.
Laatst gewijzigd door Joris_Meys : 11 november 2004 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb gehoord dat 11 11 11 dit jaar rond komt voor drinkbaar water. Laat ze maar komen tot bij mij, ik heb mijn emmerke vol drinkbaar water al klaarstaan.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik zeik in uw emmerke !!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3 eurocent per jaar in de collectebus van 11.11.11 om uw geweten tot volgend jaar te sussen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen geweten, alweer zwaar kut voor uw vooroordelenwereldje!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 11 november 2004 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
De enige 'oudjes' die ze graag helpen is bijvoorbeeld op hun sekretariaat in de Van Maerlantstraat te Antwerpen, waar Oostfronters van de Waffen-SS en andere collaborateurs hun gezellige koffieavondjes mogen houden op kosten van het VB. Daar hoeft geen tekeningeske meer bij me dunkt. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 11 november 2004 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
De Van Maerlantstraat zeg je? Kan je het nummer ook geven, en is't te veel gevraagd om de telefoonnummer er bij te geven? Ik heb nog een paar straffe verhalen van mijne voet die bevroren is in de vlakte bij Leningrad. En van die keer dat mijne wijsvinger aan de trekker vastgevroren was. En die keer dat mijn Panzerfaust II weigerde toen er een T34 langsreed.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 november 2004 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |