![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn moeder wilde daar gebruik van maken van die 'diensten'.
Meteen verwittigd bij een noodsituatie Ik had er mijn twijfels over, daar je in bepaalde gevallen best héél wat van uw eigen gegevens, dient achter te laten. Wi-Fi ... FaceBook zijn zo mijn favorietjes niet misschien ook daarom dat ik er wat twijfelachtig tegenover sta. Mijn vraag naar de forumleden toe is bij deze dan ook, maakt of maakte u er al gebruik van werkt het of blijf je er liever van weg? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 juli 2017 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb geen nood aan al die apps die mijn gsm verknallen. Dat ze de sirene laten loeien als er iets is.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sirenes zijn veelal weggenomen en diegenen die er nog hangen mogelijk niet meer in werkzame staat....
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 2 uur testen ze die. Die zijn er en werken. Mogelijks weet de jeugd niet meer waarom .
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juli 2017 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die sirenes zijn het drankalarm hé. Als de voorraad op is gaan ze af
|
![]() |
![]() |
![]() |