![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proeven
Man komt uit zijn werk thuis en zegt tegen zijn vrouw: "Ik heb onderweg in de sexshop een pakketje condooms gekocht met allemaal verschillende smaken. Kom mee naar boven, dan doen we een spelletje: ik doe er een om en dan moet jij raden wat voor smaak het is." Dat vindt de vrouw een leuk idee en samen gaan ze naar de slaapkamer en rukken zich de kleren van het lijf. Vol enthousiasme stort de vrouw zich op haar man en neemt gretig zijn orgaan in haar mond. Vrouw, enthousiast: "Ham-kaas!` Man: "Ja, kan je nou niet even wachten tot ik er een om heb?"
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |