![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De rechtbank verklaarde een paar weken geleden dat een horecazaak (pizza en kebab) in mijn gemeente failliet is. Vrijwel onmiddellijk daarna opende diezelfde horecazaak opnieuw onder een andere naam.
Is er een andere mogelijkheid dan dat het hier om een witwaspraktijk gaat? Een dronken agent (off duty) versprak zich een keer toen ik met vrienden weg was en beweerde dat een grote pizzeria in de buurt een witwaspraktijk is van Italiaanse drugstraffikanten. Ging wel over een andere zaak, maar toch. Er zijn behoorlijk wat van die horecazaken in de buurt waar geen mens komt, waar de voedingsinspectie zelfs problemen maakte, maar waarvan de eigenaars wel met peperdure wagens rijden
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 1 augustus 2017 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er heel wat van die zaakjes dienen om zwart geld wit te wassen is al vele jaren geweten en ook in onderzoek.
Me dunkt dat het daar bij blijft.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaaaa !
Als ze het zo openlijk en bloot doen, dan is het zeker om de zwaarst mogelijke misdrijven die tonnen geld opbrengen, te verbergen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar is bedrijvendocteur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar een ingewikkelde complottheorie is amusanter, uiteraard.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 1 augustus 2017 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een complottheorie en dus behoort het hele gebeuren in de prullenmand... Man, man, doek heel die zaak liever nog vandaag dan morgen, op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt overduidelijk geen woord begrepen van Zeus zijn antwoord... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Neen er zijn spinnen gevonden die hooi eten, jij bovenal zou dat moeten weten.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ai , demonen is echt terug, met een andere nick....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Kunnen we iemand bellen, om u een duwke te geven, want de plaat blijft hangen...kan vervelend zijn voor uw buren...altijd diezelfde plaat moeten aanhoren. Ik maak me wat zorgen om uw buren, straks lees in morgen in de krant , burenruzie ontaarde...de verwarde persoon bleef altijd dezelfde vraag herhalen .." bent u statutair"
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 maandenwonders zijn ook geen speciale dingen meer hoor. Is gewoon wettelijk geregeld. Immigranten moeten geen desbetreffende diplomas of certificaten hebben, die kunnen overheidssteun op dat vlak aanvragen.
Nacht/telefoon/vapeWinkel/Kebabtent opent met keelschrapers achter de toog, 6 maand later hebben een hoop leveranciers onbetaalde rekeningen liggen en krijgt het 6maandenwonder een nieuwe uitbater. Ondertussen krijgt een andere "familie"zaak die wel langer blijft bestaan dan 6 maand een hoop leveringen in't zwart.
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() O je hebt een selfie genomen...leuk voor jou. Maar zijn selfies niet iets meer voor smoelenboek ?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier zie, den DJ van de N-VA. Zet die ploat is af.