![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Jihad is al jaren aan de gang en ze staat dichter aan uw deur dan je ooit had durven denken, de soldaten worden getraind , opgehitst en wij blanken zijn de
vijanden, de christenhonden.... Nederland : Gewapende islamitische groep bedreigt Nederland Een gewapende groep heeft er mee gedreigd om de Nederlandse bevolking en regering de represailles tegen moslims na de moord 'in de naam van de Islam' op de Nederlandse regisseur Theo van Gogh "zwaar betaald" te zetten. [size=4]"We blijven niet met de armen gekruist toekijken naar wat gebeurt met onze scholen en moskeeën in Nederland. We zweren dat de Nederlandse bevolking en regering hiervoor zwaar zullen boeten",[/size] zo schrijft de groep die zichzelf "groep al-Tawhid al-Islami" noemt in een communiqué waarvan de authenticiteit niet onmiddellijk kon bevestigd worden. Het communiqué eist van de Nederlandse regering dat deze een einde maakt aan de moslim-vijandige programma's op de televisiezender die door de overheid worden gefinancierd en die de reputatie van moslims schaden en hen voorstellen als terroristen. "We eisen officiële verontschuldigingen jegens de moslimgemeenschap, anders zullen jullie zwaar boeten", besluit de tekst. Nederland telt zo'n 900.000 moslims. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb daar zelfs geen reactie op gekregen. Enkele dagen voor de moord op Theo Van Gogh heb ik de waarschuwing nog eens herhaald voor Holland. Niet omdat in Holland de weerwraak op de Islam na de moord op Theo zou volgen, MAAR OMDAT HOLLAND, ZELF VERPEST DOOR FUNDAMENTALISTISCHE POLITIEKE CHRISTELIJKE PARTIJTJES CU EN SGP DIE BIJNA IN DE REGERING ZATEN, EN HOLLAND DOOR ZIJN STEUN VAN 800.000.000 EURO AAN DE AMERIKAANSE WERELDTERRORISTEN EEN WAAR GEVAAR WAS VOOR DE ISLAMISTISCHE LANDEN.(De reden waarom Holland bijna failliet is). Dat België niet in aanmerking kwam voor aanslagen zoals ONZE GEHEIME DIENSTEN onder leiding van de leerlingen van Guy'tje ons wilden wijsmaken, heb ik ook reeds meegedeeld en bevestig ik bij deze. (Ik verwacht reeds lang een inval van de gemaskerde invaljongetjes van Guy) Maar de Hollanders verstaan geen nederlands, blijkbaar ook een aantal Vlamingen niet. Ben ik dan een profeet? Neen helemaal niet, maar ik luister en kijk naar andere posten dan deze onder gezag van de wereldterrorist BUSH (een van de leidende ILLUMINATI van de wereld die de NEW WORLD ORDER zal inrichten samen met zijn schoothondjes).(Zie voor de latijnse teksten het one-dollarbiljet!!!). OFUURDENIEGOE? 8) Gerard Golsteyn. P.S. Deze waarschuwingen werden ook reeds op het VARA-forum geplaatst in Holland.
![]() |