![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De playboy baas Hefner is overleden. Hij ging er prat op met meer duizend of tweeduizend vrouwen het bed te hebben gedeeld.
Ik vraag me af wat is daar nu zo speciaal aan ? De gemiddelde hoerenloper heeft er op het einde van zijn leven een dik pak meer geneukt. Verder denk ik dat in dit geval kwaliteit toch een pak belangrijker is dan kwantiteit. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170929_03102290 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zo veel sex, dat moet toch afgrijselijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn al dat soort van bijgewerkte vrouwen een bende loozers.
Ik dacht dat zijn vrouw geen cent trekt. Zo zie je maar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Playboy en dus ook Hugh Hefner interesseren me eigenlijk niet.
Maar nadat ik over zijn dood gelezen had en foto's/video's gezien had van hem met rondborstige vrouwen, zag ik een item over de nieuwe mode : wandelende kapstokken die peperdure kleren demonstreren. Dan gaat mijn voorkeur uit naar HH en zijn tijdschrift.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. 't was mo een graptchen é Marie van de Koster. ![]() Stond HH ook niet eens in een ver verleden voor iets anders?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2017 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had gewoon een multikul boekske geschreven, geen maandelijks pallieterke.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of bedoelde u een ander multickul boekje? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2017 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw erft ook geen cent, alles gaat naar mijn zoon (uit een vorige relatie). Het volstaat een beton vast contract op te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sugar daddy
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 september 2017 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Naar 't schijnt gaat zijn laatste echtgenote niets erven. Hugh was even vergeten zijn testament aan te passen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant lijken ze qua type zo hard op mekaar dat je het al bijna als 1 meisje kan beschouwen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indertijd,in het wachtlokaal,waren wij maar wat blij met literatuur,zoals PB, op de tafel......
...Die goede interviews maakten de 2-uur periodes "aan de tafel" dragelijk en hielpen de oogjes open houden....(de sergeant van wacht zat gewoonlijk toch te ronken op zijn stoel....de schijnheiligaard ![]() Er was anders toch amper passage door de poort.... Probleem,er was maar een PB maar wel 2 dienstplichtigen van wacht aan de tafel die beiden wakker moesten blijven,en geen koffie . De pechvogel van de twee moest dan voortdoen met de Story ..... ![]() ![]() ![]() ![]() Niettemin,thanx for everything Hugh!
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 30 september 2017 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |