Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 8 november 2004, 07:58   #1
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard vanhecke op de zevende dag!!!dat was meningsuiting!!

moslim-extremisten beschouwen zich niet als westerlingen,
ze beschouwen gematigde of geïntegreerde moslims niet als hun broeders,
de gematigde moslims in belgië en nederland worden door hen beschouwd als collaborateurs.

het kan hen niets schelen dat nu heel de moslimgemeenschap geviseerd wordt,
De extremisten willen zo veel mogelijk destructie aanbrengen omdat ze hier geen toekomst hebben.

Maar een normale moslim blijft een moslim, loyaal aan de staat, loyaal aan zijn werk en aan zijn familie. loyaal aan de mijnen, de bouw, de kleine jobs, de straatcriminaliteit.
NIKS te maken met een islamist dus,
gewapende islamisten moeten gedood worden, anderen moeten onschadelijk of onmachtig gemaakt worden.
Maar aan de normale moslim moet niet geraakt worden, het is geen Jood. Je stopt hem niet zomaar in een gaskamer omdat je bang bent voor de homogeniteit van je cultuur.

Als je je cultuur wilt versterken, heb dan meer liefde voor jezelf, maak kinderen, i.p.v. van de kinderen je buur te willen verdrinken.

Ik heb gisteren Vanhecke gezien op de zevende dag, en die man spreekt over de opmars van de Islam in Europa. Hij steekt dus iedereen in de zelfde zak. Elke moslim is een gevaar voor onze cultuur. FOUT. We zijn een gevaar voor onszelf omdat we geen betere ideologie vinden voor Europa dan die gebaseerd op 'Mein Kampf'.

We moeten de Vlaamse vlag wrijven op de buiken van onze maagden opdat ze meer kinderen krijgen. En de Vlaamse Vlag niet gebruiken voor (burger)oorlog. Trouwens hoeveel oorlogen hebben we uitgevochten? Het Oostfront was niet onze oorlog.

Gaan we de taktiek 'schild of vriend' toepassen op de moslims maar deze keer met een stukje varkensvlees? Serieus, 'schild of vriend' heeft niet gewerkt >>> zie de miljardentransfers.
Koriander is offline  
Oud 8 november 2004, 08:06   #2
Ibeke
Burgemeester

Ibeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
moslim-extremisten beschouwen zich niet als westerlingen,
ze beschouwen gematigde of geïntegreerde moslims niet als hun broeders,
de gematigde moslims in belgië en nederland worden door hen beschouwd als collaborateurs.
Daar zit wat in.

Citaat:
het kan hen niets schelen dat nu heel de moslimgemeenschap geviseerd wordt, De extremisten willen zo veel mogelijk destructie aanbrengen omdat ze hier geen toekomst hebben.
Ik denk niet dat dat is wat extremisten drijft. Een extremist ziet gewoon alles in het zwart wit. Je bent met ons of je bent tegen ons. Maar het kan ze idd niet veel schelen wat de gevolgen zijn, niet voor de godsdienst en niet voor de andere volgelingen.

Citaat:
Maar een normale moslim blijft een moslim, loyaal aan de staat, loyaal aan zijn werk en aan zijn familie. loyaal aan de mijnen, de bouw, de kleine jobs, de straatcriminaliteit.
NIKS te maken met een islamist dus,
Wat is eigenlijk het verschil ts een islamist en een moslim?

Citaat:
gewapende islamisten moeten gedood worden, anderen moeten onschadelijk of onmachtig gemaakt worden. Maar aan de normale moslim moet niet geraakt worden, het is geen Jood. Je stopt hem niet zomaar in een gaskamer omdat je bang bent voor de homogeniteit van je cultuur.
Citaat:
Als je je cultuur wilt versterken, heb dan meer liefde voor jezelf, maak kinderen, i.p.v. van de kinderen je buur te willen verdrinken.
Citaat:
Ik heb gisteren Vanhecke gezien op de zevende dag, en die man spreekt over de opmars van de Islam in Europa. Hij steekt dus iedereen in de zelfde zak. Elke moslim is een gevaar voor onze cultuur. FOUT. We zijn een gevaar voor onszelf omdat we geen betere ideologie vinden voor Europa dan die gebaseerd op 'Mein Kampf'.
Het is altijd de bedoeling geweest moslims zo hard mogelijk te verdelen ten einde te voorkomen dat ze een front zouden vormen tegen het Westen om het Westen in te palmen. Toch vind ik dat deze tactiek behoorlijk mislukt is omdat ik de indruk heb dat moslims net in hun ontkenning/discriminatie/...het samenhorigheidsgevoel halen dat deze politiek zo hard wil voorkomen.
Tijd om van aanpak te veranderen?

Citaat:
We moeten de Vlaamse vlag wrijven op de buiken van onze maagden opdat ze meer kinderen krijgen. En de Vlaamse Vlag niet gebruiken voor (burger)oorlog. Trouwens hoeveel oorlogen hebben we uitgevochten? Het Oostfront was niet onze oorlog.
Citaat:
Gaan we de taktiek 'schild of vriend' toepassen op de moslims maar deze keer met een stukje varkensvlees? Serieus, 'schild of vriend' heeft niet gewerkt >>> zie de miljardentransfers.
Ik vrees dat het niet lang meer zal duren.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline  
Oud 8 november 2004, 08:07   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

(Ze zijn nu effe bezig met tegenargumenten te zoeken.)
Bhairav is offline  
Oud 8 november 2004, 08:20   #4
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je merkt het al in Nederland: brandstichting in moskees en scholen, daar moet je een held voor zijn. Hun doel is niet om de terroristen aan te pakken maar ze misbruiken de moord op Theo vG om schoon schip te maken met de islam in het algemeen en de andersdenkenden in het bijzonder.
Oud 8 november 2004, 08:22   #5
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

dat idee van 'het westen inpalmen' heb ik altijd debiel gevonden.
Ze zouden echt een groot technologische voorsprong moeten hebben omdat te doen, zoals de Amerikanen op de Native Americans, maar voor de rest zie ik niet hoe.

De moslims teveel discrimineren zou daarentegen een 'rome'-effect kunnen hebben. Wanneer de Romeinen de Christenen achtervolgden maar dat nadien heel het Romeinse Rijk zich bekeerde tot het Christendom.

Ik denk dat de mensen die enige spiritualisme hebben, voor de islam gaan kiezen, omdat die godsdiens het meest geleden heeft en dat de mensen die een godsdienst nodig hebben zich in de Islam gaan herkennen. Dat noem ik dan het martelaar-effect.
Koriander is offline  
Oud 8 november 2004, 08:29   #6
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zouden echt een groot technologische voorsprong moeten hebben omdat te doen, zoals de Amerikanen op de Native Americans, maar voor de rest zie ik niet hoe.
Ik heb dat 'idee' altijd als een excuus -een opstapje- gezien van extreemrechts om de verkiezingen te winnen en de macht te veroveren. Hun doel is helemaal niet de islam te vernietigen maar het vestigen van een politiestaat gestoeld op vooroorlogse ideologieën. En dan komen een paar aanslagen van een stelletje moslimsfundamentalisten goed van pas in hun strategie.
Oud 8 november 2004, 08:38   #7
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb dat 'idee' altijd als een excuus -een opstapje- gezien van extreemrechts om de verkiezingen te winnen en de macht te veroveren. Hun doel is helemaal niet de islam te vernietigen maar het vestigen van een politiestaat gestoeld op vooroorlogse ideologieën. En dan komen een paar aanslagen van een stelletje moslimsfundamentalisten goed van pas in hun strategie.
ja tuurlijk, vanhecke heeft gewoon van de situatie geprofiteerd om wat stemmen te ronselen, nog een pak bovenop, populisme tot het bittere einde.
Koriander is offline  
Oud 8 november 2004, 09:46   #8
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:

.
De hardnekkige mythe van de moordende blanke is hier weer.
Van mogelijk slechts 1 miljoen tot max.10 miljoen indianen in Amerika werd 1/3 uitgeroeid door ziektes zoals griep en mazelen.
1/3 werd uitgeroeid door andere indianen!Bepaalde stammen hadden namelijk door ruilhandel Europese wapens bemachtigd.Vele indianenstammen hadden slaven die ze geroofd hadden bij hun vijanden!

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 8 november 2004, 10:50   #9
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Dan nog is het veroorzaakt door de blanke he... slimme...
Bhairav is offline  
Oud 8 november 2004, 11:55   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Dan nog is het veroorzaakt door de blanke he... slimme...
Waarom voer jij eigenlijk voortdurend reclame voor een superblanke moordenaar?

Zou je niet beter Martin Luther King in ere houden?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 november 2004 om 11:56.
Knuppel is offline  
Oud 8 november 2004, 12:03   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je merkt het al in Nederland: brandstichting in moskees en scholen, daar moet je een held voor zijn. Hun doel is niet om de terroristen aan te pakken maar ze misbruiken de moord op Theo vG om schoon schip te maken met de islam in het algemeen en de andersdenkenden in het bijzonder.

1+1 = 2 hé Piano, de enige reden dat dat na P Fortuyn niet gebeurd is was omdat het hier om een hollander ging.

toen ik hoorde dat het daar om een hollander ging die geschoten had, was ik opgelucht, omdat ik wist dat er anders serieuse shit van ging komen.

toen ik dan ook vorige week, hoorde dat het weeral prijs was en dat het nu wel om een fundi ging, wist ik ook dat dit er van ging komen. De AIVD wist dit natuurlijk ook en heeft direct alle moskeën laten beveiligen, met als gevolg dat men het gewoon wat uitgesteld heeft om zich te herorganiseren en andere doelwitten te kiezen.

Je legt niet ongestraft iemand om die de mening van een groot deel van de bevolking ventileert. Actie is gelijk aan reactie,.

Of zoals Filosoof het elders zegt, Van Goch had maar moeten weten dat hij gevaarlijk bezig was met zijn gedacht te zeggen over de Islam, wel de Islam had maar moeten beseffen dat Van Goch omleggen niet de oplossing was.
Herr Flick is offline  
Oud 8 november 2004, 12:06   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De moslims teveel discrimineren zou daarentegen een 'rome'-effect kunnen hebben. Wanneer de Romeinen de Christenen achtervolgden maar dat nadien heel het Romeinse Rijk zich bekeerde tot het Christendom.

Ik denk dat de mensen die enige spiritualisme hebben, voor de islam gaan kiezen, omdat die godsdiens het meest geleden heeft en dat de mensen die een godsdienst nodig hebben zich in de Islam gaan herkennen. Dat noem ik dan het martelaar-effect.

Het gevaar is niet technologisch maar het schuilt hem in een mogelijk numeriek overwicht van gelovigen in een debiele en volkomen achterhaalde ideologie, tov, van vreedzame volkeren die gewoon geworden zijn zich met het woord te verdedigen.

Denk niet dat mensen die vrij kunnen denken, en lezen en zien wat ze willen aanhanger willen worden van een idiologie die voor het tegenovergestelde staat, Men is onder het juk van de K kerk geraakt, nietwaar...
Herr Flick is offline  
Oud 8 november 2004, 12:09   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of zoals Filosoof het elders zegt, Van Goch had maar moeten weten dat hij gevaarlijk bezig was met zijn gedacht te zeggen over de Islam, wel de Islam had maar moeten beseffen dat Van Goch omleggen niet de oplossing was.
Ik word ziek van de hypocrisie van Piano's en filosofen en ga even wat anders doen tot ik me weer wat beter voel.

De oorlog is intussen alleszins begonnen.

Aster Berkhof voorspelde al tientallen jaren geleden wie hem zou winnen...
Oud 8 november 2004, 12:14   #14
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de mensen die enige spiritualisme hebben, voor de islam gaan kiezen,
Bespaar mij die onzin!
Ik ben niet onder het juk van de Roomse kerk uitgesparteld om me nog een veel groter juk te laten opdringen.

Godsdienstfanatisme IS lijden.
Op dat vlak zijn alle godsdiensten elkaar waard.
Oud 8 november 2004, 12:34   #15
Spolpoel
Banneling

Standaard

[quote=Koriander]
Maar een normale moslim blijft een moslim, loyaal aan de staat, loyaal aan zijn werk en aan zijn familie. loyaal aan de mijnen, de bouw, de kleine jobs, de [size=4]straatcriminaliteit[/size]. QUOTE]

Nu een moslim het zegt ..
Piano & Filosoof mogen nu hun beeld van de normale moslim even bij stellen, zonder angst om het slachtoffer te worden van hun eigen politiek correct inquisitiedenken. 8)
Spolpoel is offline  
Oud 8 november 2004, 12:39   #16
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

@ snoodaard

Pas je tekst maar aan dat kieken zit tegenwoordig in Anderlecht...kreeg het warm in Antwerpen
chris k is offline  
Oud 8 november 2004, 13:03   #17
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
We moeten de Vlaamse vlag wrijven op de buiken van onze maagden opdat ze meer kinderen krijgen.
Ik prefereer die andere manier van kinderen maken...
Oud 8 november 2004, 13:33   #18
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k
@ snoodaard

Pas je tekst maar aan dat kieken zit tegenwoordig in Anderlecht...kreeg het warm in Antwerpen
En het is trouwens niet waar vrees ik, het arabische woord voor kip is [size=5]جبان. [/size][size=2]Iets dat moet klinken als jabaan of zo. Er is ook nog dajaaj, wat dacht ik een soort verzamelnaam moet zijn. Voor jahjah vind ik zo direkt geen vertaling.[/size]
Oud 8 november 2004, 13:57   #19
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

NIKS te maken met een islamist dus,ouote koriander

waarom straatcriminaliteit?
het is juist daar waar de mensen de buik vol van hebben!

Laatst gewijzigd door doornroosje : 8 november 2004 om 13:58.
doornroosje is offline  
Oud 8 november 2004, 13:58   #20
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

[quote=Spolpoel]
Citaat:
Maar een normale moslim blijft een moslim, loyaal aan de staat, loyaal aan zijn werk en aan zijn familie. loyaal aan de mijnen, de bouw, de kleine jobs, de [size=4]straatcriminaliteit[/size]. QUOTE]

Nu een moslim het zegt ..
Piano & Filosoof mogen nu hun beeld van de normale moslim even bij stellen, zonder angst om het slachtoffer te worden van hun eigen politiek correct inquisitiedenken. 8)
Wow, die heb ik daarstraks gemist Die gaat ook recht naar het archief
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be