Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 13 november 2004, 11:11   #1
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard De vlam blijft in de pan!

Citaat:
Opnieuw brand in moskee in Nederlands Limburg(Belga)

HELDEN 13/11 (BELGA/AG) = In een moskee in Helden in Nederlands Limburg heeft zaterdagochtend brand gewoed. Niemand raakte gewond. Over de oorzaak van de brand en de omvang van de schade is nog niets bekend. Vice-voorzitter B. Yahia van de Stichting Islamitische Moskee Helden gaat ervan uit dat de brand is aangestoken door jongeren. Volgens hem zijn er in Helden al geruime tijd spanningen tussen allochtone en autochtone jongeren. Zaterdag begint voor de meeste moslims het driedaagse suikerfeest, dat de ramadan afsluit. De brandweer heeft de brand in de moskee, die in hout is opgetrokken, inmiddels geblust. In de nacht van woensdag op donderdag kon de politie een brand in een moskee in Venray, eveneens in Nederlands Limburg, voorkomen. In dat dossier zijn intussen drie verdachten opgepakt. (BAR)
Nederlandse jongeren zijn het blijkbaar echt wel beu om jarenlang de multicul-nachtmerrie te moeten ondergaan.
Zonder hun daden te willen vergoelijken, moet ik toegeven dat er blijkbaar meer Nederlanders met ruggegraat zijn, dan Belgen (Vlamingen, Brusselaars of Walen).

Waarom zeg ik "meer ruggegraat"? Omdat zij blijkbaar beseffen dat de moslim-extremisten enkel de taal van aanslagen en lafhartige aanvallen verstaan en zij dus in de taal van de moslimradicalen antwoorden op jaren van provocaties.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 13 november 2004, 11:26   #2
PAJOT
Banneling

Standaard

De multiculturelen oogsten wat ze gezaaid hebben. Haat en geweld.
PAJOT is offline  
Oud 13 november 2004, 11:30   #3
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

'Raping northern soil before pagan eyes spawned hate.'

-Thyrfing
Mitgard is offline  
Oud 13 november 2004, 11:31   #4
PAJOT
Banneling

Standaard

Nog even benadrukken dat ik deze aanslagen verwerp. Ik wil niet dat de hele moslimgemeenschap moet boeten door de waanbeelden van enkele multiculturele dromers. Het is geen kwestie van ruggengraat maar van menselijkheid.
PAJOT is offline  
Oud 13 november 2004, 11:36   #5
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Ik veroordeel ook ten strengste deze aanslagen, alsmede de ontelbare aanslagen die hierna nog zullen volgen.
Wreker is offline  
Oud 13 november 2004, 11:46   #6
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Ik veroordeel deze aanslagen eveneens, maar ik kan niet anders dan concluderen dat het blijkbaar voor een aantal mensen in Nederland meer dan genoeg is geweest.

Als de regering geen acties onderneemt en hun kop jarenlang in het zand steken, dan begrijp ik dat, na grove provocaties, een aantal mensen het recht in eigen handen nemen!

Nogmaals, aanslagen zijn niet de oplossing. Maar sommige mensen antwoorden heel emotioneel op alles wat de multicul-nachtmerrie tot nu toe reeds naar de knoppen heeft geholpen in Nederland!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 13 november 2004, 11:57   #7
PAJOT
Banneling

Standaard

Inderdaad, de grote schuldigen zijn de valse heilsprofeten van het multiculturalisme.

Het zijn tenslotte zij die misbruik hebben gemaakt van het begrip van een eens zo verdraagzaam en universalistisch ingesteld volk.

Laatst gewijzigd door PAJOT : 13 november 2004 om 11:59.
PAJOT is offline  
Oud 13 november 2004, 15:28   #8
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

De oplossing ligt nochtans voor de hand:

Alle moskeeen sluiten of slopen en het brandstichten in moskeeen zal vanzelf ophouden.

Hetzelfde geldt voor islamscholen.
Wreker is offline  
Oud 13 november 2004, 15:31   #9
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
De oplossing ligt nochtans voor de hand:

Alle moskeeen sluiten of slopen en het brandstichten in moskeeen zal vanzelf ophouden.

Hetzelfde geldt voor islamscholen.
Nog een voor de hand liggende oplossing : Verbod op lucifers.
Jampie is offline  
Oud 13 november 2004, 15:57   #10
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik veroordeel deze aanslagen eveneens, maar ik kan niet anders dan concluderen dat het blijkbaar voor een aantal mensen in Nederland meer dan genoeg is geweest.

Als de regering geen acties onderneemt en hun kop jarenlang in het zand steken, dan begrijp ik dat, na grove provocaties, een aantal mensen het recht in eigen handen nemen!

Nogmaals, aanslagen zijn niet de oplossing. Maar sommige mensen antwoorden heel emotioneel op alles wat de multicul-nachtmerrie tot nu toe reeds naar de knoppen heeft geholpen in Nederland!
Die aanslagen zijn een fout antwoord op het juiste probleem. U zegt dat Moslimactivisten enkel de taal begrijpen van geweld, en da's nu net het probleem: vroeg of laat zullen die fundi's antwoordden met geweld, en ontstaat er "een dialoog van geweld" ipv woorden.

Nee, laat ons dan maar de kritische benadering van Ayaan en Theo volgen en strijden voor vrijheid van meningsuiting.

De politici (die nog steeds niet willen toegeven dat hun beleid decennialang faalde) zullen het moeilijker hebben met recht-toe-recht-aan kritici dan met een bende gewelddadige heethoofden wiens motieven niet bonafide zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be