![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zonder hun daden te willen vergoelijken, moet ik toegeven dat er blijkbaar meer Nederlanders met ruggegraat zijn, dan Belgen (Vlamingen, Brusselaars of Walen). Waarom zeg ik "meer ruggegraat"? Omdat zij blijkbaar beseffen dat de moslim-extremisten enkel de taal van aanslagen en lafhartige aanvallen verstaan en zij dus in de taal van de moslimradicalen antwoorden op jaren van provocaties. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De multiculturelen oogsten wat ze gezaaid hebben. Haat en geweld.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 'Raping northern soil before pagan eyes spawned hate.'
-Thyrfing |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nog even benadrukken dat ik deze aanslagen verwerp. Ik wil niet dat de hele moslimgemeenschap moet boeten door de waanbeelden van enkele multiculturele dromers. Het is geen kwestie van ruggengraat maar van menselijkheid.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik veroordeel ook ten strengste deze aanslagen, alsmede de ontelbare aanslagen die hierna nog zullen volgen.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik veroordeel deze aanslagen eveneens, maar ik kan niet anders dan concluderen dat het blijkbaar voor een aantal mensen in Nederland meer dan genoeg is geweest.
Als de regering geen acties onderneemt en hun kop jarenlang in het zand steken, dan begrijp ik dat, na grove provocaties, een aantal mensen het recht in eigen handen nemen! Nogmaals, aanslagen zijn niet de oplossing. Maar sommige mensen antwoorden heel emotioneel op alles wat de multicul-nachtmerrie tot nu toe reeds naar de knoppen heeft geholpen in Nederland! |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, de grote schuldigen zijn de valse heilsprofeten van het multiculturalisme.
Het zijn tenslotte zij die misbruik hebben gemaakt van het begrip van een eens zo verdraagzaam en universalistisch ingesteld volk. Laatst gewijzigd door PAJOT : 13 november 2004 om 11:59. |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() De oplossing ligt nochtans voor de hand:
Alle moskeeen sluiten of slopen en het brandstichten in moskeeen zal vanzelf ophouden. Hetzelfde geldt voor islamscholen. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, laat ons dan maar de kritische benadering van Ayaan en Theo volgen en strijden voor vrijheid van meningsuiting. De politici (die nog steeds niet willen toegeven dat hun beleid decennialang faalde) zullen het moeilijker hebben met recht-toe-recht-aan kritici dan met een bende gewelddadige heethoofden wiens motieven niet bonafide zijn.