![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zomaar de eerste de beste, maar Oud-minister-president van de Franse gemeenschap Hervé Hasquin (MR), staat aan de Klaagmuur.
Partijgenoot en Premier, Ch.Michel, zal imo niet zo gelukkig zijn met die uitspraak. http://www.gva.be/cnt/dmf20180110_03...-bart-de-wever
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hasquin slaat nochtans de nagel op de kop als hij aangeeft dat de MR eigenlijk bitterweinig politieke zwaargewichten aan boord heeft. Ook op federaal niveau zijn het grijze muizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"La Belgique/België "op zijn laatste pootjes loopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan zelfs stellen dat aan Franstalige kant geen enkel politiek zwaargewicht aanwezig is. Bij de PS zijn het allemaal parvenus, bij CDH zijn het onbenullen, bij MR pluimgewichten en bij Ecolo spreken we over boom-en moslimknuffelaars. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 10 januari 2018 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja je kan wel zeggen dat minder democratische partijen jaloers kunnen zijn op een voorzitter voor het leven.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nihil nove sub sole. De Belgen keken ernaar en zagen dat het goed was. nvdr: a accent grave ( ?*) wordt niet correct weergegeven op dit forum.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 januari 2018 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Test - ?*?*?*?*?*
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() de accenten gebruiken op de toetsen tussen de m-toets en de enter-toets
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw Latijn lijkt me beter dan uw Frans (pappa) of Nederlands (het senaat). Dit heeft niets te zien met het probleem van de weergave van de 'a accent grave', zoals ook bleek uit mijn test.
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, met "Franstalige kant" bedoel je Waalse kant, ja?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten misschien de tijdelijk populaire Francken. Misschien.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ze mogen hem hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij is enkel maar:
Test - ?*?*?*?*?* te lezen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() tiens, bij mij staat er : Test ?*?*?*?*?*
Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2018 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De laatste letter van mijn gebruikersnaam lijkt ook niet correct te worden weergegeven bij het citeren van mijn berichten.
Ik verwerp mijn vroegere denkbeelden. Laatst gewijzigd door Tóraí : 11 januari 2018 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En bij de communisten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf jij nu letterlijk dat de MR een "minder democratische" partij is ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |