![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gouverneur
|
teken het rouwregister op http://www.animoweb.be/rouwregister.asp
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Lijkenpikkerij noem ik dit. Animo wil zich profileren op de rug van onschuldige burgerslachtoffers...werd er zo'n register geopend toen de FN-wapens richting Nepal vertrokken?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementslid
|
Deze oproep behoort tot de volgende categoriën:
- Hypocrisie en krokodillentranen - selectieve verontwaardiging - Verborgen propaganda - Gieren en hun voedingspatronen
|
|
|
#4 |
|
Minister
|
"La divina commedia de 'l Arte" of hoe zeg je dat!?
|
|
|
#5 |
|
Gouverneur
|
inderdaad, propaganda maken op de kap van noem ik dat
|
|
|
#6 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik teken wel, zoals ik elk rouwregister teken voor gelijk welke oorlogsslachtoffers.
De reacties op dit forum bewijzen nog maar eens dat hier heel wat rednex rondlopen. Bush zou fier zijn op zijn Vlaamsche vrienden.
|
|
|
#7 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#8 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Parlementslid
|
Dit rouwregister is niet neutraal en het 'uit' enkel een selectieve verontwaardiging.
Selectief omdat: Indien het vandaag een oorlog betrof tussen Irak-Koeweit of Irak-Iran zou dit "animo" register niet eens bestaan. De eigenlijke reden van dit pamflet is dus enkel en alleen omdat de agressor Amerikaans (kapitalistisch) is. Dit rouwregister komt niet 10, maar minstens 20 jaar te laat. Buiten de Palestijnse zaak zijn andere oorlogen of mensenrechtenschendingen ideologisch niet interessant genoeg (of zelfs schadelijk) om de aandacht op te vestigen. Niet neutraal omdat: Dit register als doel heeft om een bepaalde ideologische beweging te promoten zonder meer. Dit is even wansmakelijk als een rouwregister gesponsord door 'Nutella' of 'WC Eend'. Een neutraal register (ontdaan van alle ideologische reklame) zou een stuk geloofwaardiger zijn omdat enkel mensen met oprechte motieven zouden intekenen. In plaats van dit register te tekenen kunt u beter hier kijken: Amnesty International Op de site van amnesty kunt u ook deelnemen aan online acties. Amnesty opereert wereldwijd, is neutraal en hanteert gelijke maatstaven voor al het onrecht. Laten we de wind uit de zeilen van de schaamteloze opportunisten nemen.
|
|
|
#10 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat valt er te lachen, Patriot?
|
|
|
|
#13 |
|
Minister
|
Zoveel hebben er nog niet getekend. Volgens mij hebben ze dat verkeerd aangepakt! Ze moeten die jongens en meisjes van "Obectief 500 000 en zoveel" daarmee laten leuren. Je kent ze nog wel: Zoveel handtekeningen "tegen" verzamelen als ....
En dat helpt! Die kunnen bezig blijven want nu zijn ze al aan 600 000 en zoveel, en binnenkort ana 700 000 en zoveel!
|
|
|
#14 |
|
Parlementslid
|
Hoeveel lefties hebben een rouwregister getekend voor de slachtoffers van de aanslagen op 11 september?
|
|
|
|