![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar een idee van 1handclapping...
Er zijn veel opvallende nicks en onderschriften te zien op het forum, en het kan interessant zijn er wat meer over te weten te komen. Ik zal alvast beginnen: mijn nick: Jacob van Maerlant, een van de grootste Dietse schrijvers van het Ancien Regime. Van hem komt de zin 'omdat ik Vlaming ben'. Omdat hij Vlaming was, schreef hij in het Diets ipv in het frans of latijn. mijn huidige avatar: Thomas Angelo (Tommy voor de vrienden). De protagonist uit het succesvolle PC-spel 'Mafia'. Mijn huidig onderschrift: Dietse tekst geschreven door Jacob van Maerlant [size=1] Ende omdat ic Vlaminc ben, met goeder herte biddic hen die dit Dietsche sullen lesen, dat si mijns genadich wesen; ende lesen sire in somich woort, dat in haer land es ongehoort, [/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nick:
Ik ben een Romeinse Keizer. Die heten allemaal Augustus (=De Verhevene) In Aalst gaat elke August door het leven als Staaf. August->Gust->Gustaaf->Staaf Het is overal mijn bijnaam. Velen denken dat ik zo heet. Supe®- dat spreekt vanzelf. Die ® maakte vroeger indruk op mensen die niks van PC en ASCII wisten. Mijn sig: (Vorst, vrijheid en recht) behoort iedereen te kennen: het is een refrein uit de Brabançonne. Mijn avatar: Ben ikzelf. Vijf jaar terug door een wildvreemde genomen op dinsdag van karnaval. De digitale fotografie stond nog in de kinderschoenen. Toch stuurde die mens mij de foto via mail. De originele is van hoge resolutie. Het is een van de mooiste die ik bezit. Wie weet wordt het ooit een statieportret ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 september 2005 om 14:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nick: gewoon mijn voornaam, niks bijzonder
![]() Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven... ![]() Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 september 2005 om 15:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() mijn nickname is afkomstig van een tv programma
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn nickname duidt op mijn Patriotisme, mijn avatar is het logo van mijn Partij en met mijn onderschrift wil ik de mensen toelachen en aansporen niet alles te serieus te nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn nick komt van dat hilarisch cartoonfiguurtje of een VSpresident . Kies maar.
Mijn ava , tja een leeuwenvlag. mijn sig. Meestal een citaat of spreuk .
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Nick Shizie omdqt ik zo ben
![]() ![]() ![]() Avatar John Rockefeller : rijkste man ooit, alles vanaf 0 ZELF opgebouwd (hint hint sommige forumgangers.) Sig : beste site om te stoppen met roken zonder hulpmiddelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(zieliiiiiiiiiiiiiiiiiig) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() nick: Mijn zuiderse vrienden noemden me Turco. Ik had vorig jaar gevraagd aan admins om het te veranderen:
-staat in drukletters -niet meer origineel (toen ik het had gekozen kende ik niemand met de nick EL TURCO, nu heeft iedereen het) avatar: wolf is het symbool van de Turken |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() nick: pebbles, dat is mijn oudste kat, dus vandaar dat mijn nick ook pebbles is
avatar: dit zijn els en danny van mijn favoriete groep, vive la fête! onderschrift: madame la présidente, dit is het vrouwelijke van monsieur le président en dat laatste is een nummer van vive la fête! S.Astrogirl komt van mijn vriendje zijn groep, nl. the Hawaiian Astro Boys.
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Nick: mijn naam
Avatar: ben ik met 120km in de benen. Onderschrift: 1) Oude lijfspreuk (een beetje ingekort en normaal in een andere taal) 2) aktiegroep waarbinnen ik aktief ben[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Riksken : 3 september 2005 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wacht maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() gl Mitgard
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() nick: bedacht door Paulus
avatar: tekenfilmpersonage Hoodsey onderschrift: mijn raad aan mensen in nood ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nick: de lapnaam van Pieter Breugel (kan ik mijn nick overigens veranderen?)
Avatar: Vlaamse leeuw, prentje dat ik met de pc heb gemaakt ![]() Sig: Uitspraak van ons aller Nello tijdens een discussie over Descartes. @ Van Maerlant: leuke topic![edit] [size=1]Edit:[/size]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 3 september 2005 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() naam: hij is het symbool van moed en dapprheid, en verweer tegen imperialisten en bij uitbreiding kolonialisten.
prentje: (weliswaar romantische) afbeelding van dit personage handtekening: volksnationalisme in vlaggen.+V.I.N.+solidarisme(hint voor al de 'liberale' nationalisten) |
![]() |
![]() |