![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Is da nie nog altijd vrije meningsuiting? Bron
as far back as I can remember, I've never fornicated anybody. Laatst gewijzigd door BadSanta : 14 november 2004 om 23:48. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Burger
|
wel drastisch he...
en dat om dat die man even dringend moest ! maar religie kent geen "grote boodschap" denk ik |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik nodig u bij deze uit om in het lokale clubhuis van de Hell's Angels uw gat te gaan afkuisen aan hun vlag... (of whatever symbooltje die gasten meenemen)
Dan mag je hier nog eens een mooi betoog uittypen over de vrijheid van meningsuiting. [size=1](er bestaan tegenwoordig computerklavieren die je kan bedienen door in een rietje te blazen heb ik me laten vertellen)[/size]
|
|
|
#4 |
|
Partijlid
|
beter in zn broek gedaan dan
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Nee, beter iets anders gebezigd als toiletpapier.
Mijn enige probleem is, dat ik niet weet of het waar is (plaats een bronverwijzing, aub), of wat de gelynchte van werd beschuldigd ook echt werd uitgevoerd, en waarom dan wel? Als het niet waar zou zijn, dan lijkt dit zo'n topic om nog maar eens aan te tonen hoe gewelddadig die moslims toch zijn (probeer hetzelfde in bepaalde streken van Nederland met de bijbel, en je krijgt evenzeer zware heibel, maar soit). Als de man geen koranteksten als schijtpapier heeft gebruikt, maar is gelyncht, is het nog maar de vraag waarom de menigte zo reageerde. Een gerucht, verspreid door een jaloerse buur? En wat als hij het toch deed? Wat waren zijn motieven? Stokebrand spelen? Dat lijkt me dan wel heel goed gelukt. Wat er dan gebeurde, kan ik begrijpen, maar geen begrip voor opbrengen. Laat het ons daar op houden.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#7 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 15 november 2004 om 03:05. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien eens een ideetje voor filip Dewinter
Overigens heb ik zelf al eens m'n gat aan de Koran gevaagd, letterlijk dan, want in veel van die rotmoslimlanden hebben ze geen toiletpapier maar altijd wel ergens een Koran... ik denk dat Allah me wel vergeven heeft, de Islam staat toch ook voor properheid? |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nigeria is toch een beetje anders nog denk ik. Ik kwam er regelmatig en ik denk dat ik daar eigenlijk met bitter weinig problemen mijn gat zou kunnen afwrijven met een Koran zonder dat daar een haan naar zou kraaien. Die kerel heeft het zoals ge zegt echt wel getroffen.
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bof, als die kerel zijn gat afveegde met een goedgedrukt exemplaar van de Koran, dan vind ik het zonde, als het een versleten exemplaar was, al wat minder. Ik heb respect voor boeken, zelfs Mein kampf, de Bijbel of de Koran.
Wat ik wel helemaal van de pot gerukt vind, is dat het openbaar werd. Zeker in een moslim overheerste omgeving. Als ik mijn gat afveeg met een Koran, en mijn buren komen dat te weten ([size=1]moeten ze wel Big Brother apperatuur hebben[/size]) dan kan ik me verwachten aan gesneuvelde ruiten, gewurgde katten, vergiftigde hond en allerhand soortgelijk onheil. Religie en vrije mening, alsmede praktische toepassingen van papier, gaan niet samen. Daarentegen als ik hier morgen mijn gat afveeg met een briefje van 20 eu, dan riskeer in 20 jaar dwangarbeid volgens het oude Belgische recht. Vernietigen van geld is ook valsmunterij. ( [size=1]om hier aan te ontsnappen moet je politicus zijn, met goeie connecties overal- dan levert je dat een paar jaar gratis univ opleiding op[/size])
|
|
|
#11 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
"Wat er dan gebeurde, kan ik begrijpen, maar geen begrip voor opbrengen. Laat het ons daar op houden." |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Parlementslid
|
Tragi komisch? In S. Arabië mogen vrouwen geen veiligheidsgordel dragen omdat dan de contouren van de borsten zichtbaar worden.
Nog veel tragischer is dit: In Iran kreeg een 14 jarige jongen 85 zweepslagen omdat hij de Ramadan onderbrak. Hij stierf aan de verwondingen. Dit was 4 dagen terug.
|
|
|
#13 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oei, ik ga dringend ander twaletpapier moeten zoeken allé, ... |