Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2018, 11:05   #1
Gelukkoos
Burgemeester

Standaard Eigen gynaecologisch artikel.

Hier een kopie tekst die ook op mijn openbare Facebook pagina staat (gebruik Facebook als Blog).

Ik schrijf hier een eigen wetenschappelijk artikel. Bijna zeker zonder fout (reageren mag natuurlijk).
Een vrouw/meisje wordt geboren met al haar eicellen en maakt er geen meer bij. Een man blijft zaadcellen bij maken. Een eicel wordt rijp in de eierstokken. Hormonale anticonceptie bedriegt het lichaam een beetje alsof er een zwangerschap is. M.a.g. dat zelfs een bevruchte eicel zich niet kan hechten of innestelen in de baarmoederwand. Hormonale anticonceptie verlaagd het aantal eierstokkankers maar verhoogd het aantal borstkankers. Dit laaste komt meer voor. Het rekensommetje is vlug gemaakt hé. Zéér schandalig dat meisjes die bijvoorbeeld al vanaf hun zestiende hormonale anticonceptie nemen gewoon niet weten of ervaren wat nu de bijwerkingen hier van zijn. Ronduit schandalig vind ik dit. Waar is de tijd naar toe dat vrouwen hun vodden wasten, bleekten, en te drogen hingen .
Het zaad van de man onstaat in de teelballen (van het woordje telen). En er zijn toevoegingen bij de blaas waar de zaadblaasjes en de prostaat ligt.
Op de foto zie je de bevruchting van een eicel met zaadcellen. Er zijn twee soorten zaadcellen. Die jongens maken, of die meisjes maken. De man bepaald dus het geslacht. Maar bijna altijd is er maar één zaadcel die zich in de eicel boort en de bevruchting doet. Misschien 'bepaalt' de vrouwlijke eicel dit ?
In onze maatschappij zijn er raar genoeg bijna evenveel meisjes als jongens.
In een gezin is er niet altijd evenveel meisjes als jongens. Vreemd hé.
Heb ooit een fenomeen gezien in een documentaire waarbij de bevruchte eicel om onbekende redenen begint rond te draaien.
Om de redenen hierboven beschreven ben ik bijna altijd tegen genetische manipulatie en proefbuisbaby's. Dus vind het inbrengen van genetisch materiaal d.m.v. het doorprikken van de eicel met een naald niet echt normaal.
Het knutselen met DNA vind ik ook gevaarlijk.
Maar nu: Ik ben ooit met de landbouwschool naar een KI-centrum geweest voor runderen. KI of Kunstmatige Inseminatie is gewoon het afnemen, verdunnen, invriezen en verspreidden van zaad. Het inbrengen gebeurt met een plastic buisje. Één lozing van een stier creëert alzo 600 kalfjes.
Bij KI is er 'geen' schending van mijn bovenstaande uitleg.
In wereldoorlog II waren de Duitsers ook ongeveer met zoiets begonnen. Maar hier had men toen op een beestachtige manier de mensenrechten geschonden.
De autonomie van mensen moet blijven behouden.
Als ik bevoorbeeld criminele verhalen hoor van sommige Afrikaanse mannen dat ze liever een besneden vrouw hebben (waarbij de clitoris is afgesneden) omdat de sex dan langer duurt, dan hebben die toch een paar schroeven los denk ik dan.
Ook als mannen in arme landen zeggen "ik wil een vrouw" bedoelen ze soms eigenlijk "ik moet een vrouw". Het priciepe hierachter is dat indien men een eigen gezin creëert men steeds vertrouwde mensen rond zich heeft die voor mekaar zorgen. Ook op je oude dag of als de gezondheid het laat afweten. In België is het ook de staat die voor zieken en bejaarden zorgt en er ook geld voor geeft.
Maar nu verder over de link KI en mensen.
"Veronderstel" -zonder schendingen van mekaars autonomie- dat bijvoorbeeld de miljoen gezondste mannen op aarde zonder erfelijke aandoeningen en met een mooi uiterlijk en een ideale IQ (intelligentie quotiënt) en EQ (emotioneel quotiënt) via KI instaan voor de bevruchting van alle vrouwen op aarde.
Vele intense wensen van de mens zouden snel opgelost worden. Zelfs financieel.
Voorbeeldje: Afrikanen zouden niet meer kunstharen hoeven te dragen. In korte tijd kan dit al gewoon via KI.
Om te eindigen nogmaals: men mag met deze zaken de autonomie van ieder mens niet schaden.
Mvg
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 1 april 2018, 19:59   #2
Guinevere
Banneling

Standaard

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Mocht ik zoiets posten op Facebook, ik was direct de helft van m'n vrienden kwijt.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2018, 20:45   #3
Gelukkoos
Burgemeester

Standaard

Mijn openbare FB pagina is zonder mijn foto.
En ingekorte naam.
Dus ongeveer anoniem.
Wil FB ook niet echt voor vrienden gebruiken.
Ben ook geen trendsetter.
Eerder een bruggenbouwer (verbinder).
Oud 1 april 2018, 22:31   #4
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Mocht ik zoiets posten op Facebook, ik was direct de helft van m'n vrienden kwijt.
,

Blijf van Facebook weg, dat is niet halal, Zuckerberg is een jood.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2018, 22:56   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
,

Blijf van Facebook weg, dat is niet halal, Zuckerberg is een jood.
Misschien een idee, 'Halal-Book'.
Oud 2 april 2018, 07:57   #6
Gelukkoos
Burgemeester

Standaard

Mijn onderwerpen zijn erg uiteenlopend.
Ik probeer me wel in te kaderen, als het tegen het zere been is.
Tgv stiekeme adopties in WO II zijn sommige Belgen onbewust Jood !?
Dit heb ik gisteren opgeschreven. Maar gaat niet op FB :

nl : Ik ben prakiserend Rite-Fetisjist .
Oud 2 april 2018, 08:12   #7
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien een idee, 'Halal-Book'.
Hijabbook in plaats van FACEbook.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2018, 10:01   #8
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Hier een kopie tekst die ook op mijn openbare Facebook pagina staat (gebruik Facebook als Blog).

Ik schrijf hier een eigen wetenschappelijk artikel. Bijna zeker zonder fout (reageren mag natuurlijk).
Een vrouw/meisje wordt geboren met al haar eicellen en maakt er geen meer bij. Een man blijft zaadcellen bij maken. Een eicel wordt rijp in de eierstokken. Hormonale anticonceptie bedriegt het lichaam een beetje alsof er een zwangerschap is. M.a.g. dat zelfs een bevruchte eicel zich niet kan hechten of innestelen in de baarmoederwand. Hormonale anticonceptie verlaagd het aantal eierstokkankers maar verhoogd het aantal borstkankers. Dit laaste komt meer voor. Het rekensommetje is vlug gemaakt hé. Zéér schandalig dat meisjes die bijvoorbeeld al vanaf hun zestiende hormonale anticonceptie nemen gewoon niet weten of ervaren wat nu de bijwerkingen hier van zijn. Ronduit schandalig vind ik dit. Waar is de tijd naar toe dat vrouwen hun vodden wasten, bleekten, en te drogen hingen .
Het zaad van de man onstaat in de teelballen (van het woordje telen). En er zijn toevoegingen bij de blaas waar de zaadblaasjes en de prostaat ligt.
Op de foto zie je de bevruchting van een eicel met zaadcellen. Er zijn twee soorten zaadcellen. Die jongens maken, of die meisjes maken. De man bepaald dus het geslacht. Maar bijna altijd is er maar één zaadcel die zich in de eicel boort en de bevruchting doet. Misschien 'bepaalt' de vrouwlijke eicel dit ?
In onze maatschappij zijn er raar genoeg bijna evenveel meisjes als jongens.
In een gezin is er niet altijd evenveel meisjes als jongens. Vreemd hé.
Heb ooit een fenomeen gezien in een documentaire waarbij de bevruchte eicel om onbekende redenen begint rond te draaien.
Om de redenen hierboven beschreven ben ik bijna altijd tegen genetische manipulatie en proefbuisbaby's. Dus vind het inbrengen van genetisch materiaal d.m.v. het doorprikken van de eicel met een naald niet echt normaal.
Het knutselen met DNA vind ik ook gevaarlijk.
Maar nu: Ik ben ooit met de landbouwschool naar een KI-centrum geweest voor runderen. KI of Kunstmatige Inseminatie is gewoon het afnemen, verdunnen, invriezen en verspreidden van zaad. Het inbrengen gebeurt met een plastic buisje. Één lozing van een stier creëert alzo 600 kalfjes.
Bij KI is er 'geen' schending van mijn bovenstaande uitleg.
In wereldoorlog II waren de Duitsers ook ongeveer met zoiets begonnen. Maar hier had men toen op een beestachtige manier de mensenrechten geschonden.
De autonomie van mensen moet blijven behouden.
Als ik bevoorbeeld criminele verhalen hoor van sommige Afrikaanse mannen dat ze liever een besneden vrouw hebben (waarbij de clitoris is afgesneden) omdat de sex dan langer duurt, dan hebben die toch een paar schroeven los denk ik dan.
Ook als mannen in arme landen zeggen "ik wil een vrouw" bedoelen ze soms eigenlijk "ik moet een vrouw". Het priciepe hierachter is dat indien men een eigen gezin creëert men steeds vertrouwde mensen rond zich heeft die voor mekaar zorgen. Ook op je oude dag of als de gezondheid het laat afweten. In België is het ook de staat die voor zieken en bejaarden zorgt en er ook geld voor geeft.
Maar nu verder over de link KI en mensen.
"Veronderstel" -zonder schendingen van mekaars autonomie- dat bijvoorbeeld de miljoen gezondste mannen op aarde zonder erfelijke aandoeningen en met een mooi uiterlijk en een ideale IQ (intelligentie quotiënt) en EQ (emotioneel quotiënt) via KI instaan voor de bevruchting van alle vrouwen op aarde.
Vele intense wensen van de mens zouden snel opgelost worden. Zelfs financieel.
Voorbeeldje: Afrikanen zouden niet meer kunstharen hoeven te dragen. In korte tijd kan dit al gewoon via KI.
Om te eindigen nogmaals: men mag met deze zaken de autonomie van ieder mens niet schaden.
Mvg
Waarvoor staat de afkorting m.a.g. ?
Zou u echt willen dat vrouwen terug moeten naar de tijd van de gewone doeken? Alstublieft zeg! Bijwerkingen als maandelijkse krampen en koudegevoel zijn allesbehalve prettig. Ik wou dat u een jaar een vrouw zou worden en het kon meemaken. En daarbij dan nog het praktische probleem van gewone doeken Trouwens als maandverband niet meer mag, dan pampers ook niet ! Dus begin maar te sparen om voor uw kroost gewone luiers te kopen en bleekwater enzovoort.
Er staan –dt en andere spellingsfouten in uw foutloos artikel.
Ik ben wel net als u tegen genetische manipulatie en proefbuisbaby's. Daar kan op de duur niks goed van komen.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 2 april 2018 om 10:04.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2018, 10:02   #9
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oud 2 april 2018, 11:52   #10
Gelukkoos
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waarvoor staat de afkorting m.a.g. ?
Zou u echt willen dat vrouwen terug moeten naar de tijd van de gewone doeken? Alstublieft zeg! Bijwerkingen als maandelijkse krampen en koudegevoel zijn allesbehalve prettig. Ik wou dat u een jaar een vrouw zou worden en het kon meemaken. En daarbij dan nog het praktische probleem van gewone doeken Trouwens als maandverband niet meer mag, dan pampers ook niet ! Dus begin maar te sparen om voor uw kroost gewone luiers te kopen en bleekwater enzovoort.
Er staan –dt en andere spellingsfouten in uw foutloos artikel.
Ik ben wel net als u tegen genetische manipulatie en proefbuisbaby's. Daar kan op de duur niks goed van komen.
m.a.g = met als gevolg.

Natuurlijk geen vodden meer. Ik maak een vergelijking met een tijd zonder hormonale anticonceptie !

Zowel menstruatie klachten als ongelegen testosteron driften van de man is te vermijden door middel van 'masturbatie' !

https://www.ze.nl/artikel/243446-vri...je-menstruatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 2 april 2018 om 12:08.
Gelukkoos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2018, 07:36   #11
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

maar zijn dat dan wel echte vrienden?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be