![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Volgens de Belgische wet moeten GAS ambtenaren de Belgische nationaliteit hebben of mogen ze een EU burger zijn onder voorwaarden.
Ik ben zelf GAS ambtenaar voor stad Antwerpen geweest in de periode 2010 - 2011 en heb als vaststeller vastgesteld dat sommige van mijn collega's GEEN Belgische en zelfs geen EU nationaliteit hadden, maar wel GAS bevoegdheid. Dus eigenlijk zijn alle PV's en dus ook boetes die je via deze personen ontvangen zou hebben niet rechtsgeldig. Mijn college buurttoezichter vaststeller MAS in die periode had op dat moment de IRAKESE nationaliteit. Die persoon heeft me ruim een jaar lang zwaar gepest en dat heeft tot mijn ontslag geleid, want ik was natuurlijk als Belgische, ongesluierde vrouw het onderspit voor deze moslimextremist. Dus ik ben liever eerlijk. Op het papier dat je ontvangt staat enkel de naam van de sanctionaire ambtenaar, die soms vreemd mag klinken, maar deze mensen hebben wel de Belgische nationaliteit. Ik kijk niet naar vreemde namen, gezien één van de sanctionaire ambtenaren van de stad een voormalig klasgenoot van mij is, die ik door dik en dun zal verdedigen, ook al heeft hij voor sommige mensen een vreemde naam en is hij een beetje getint. Mij gaat het om correctheid. Ik had nog een collega vaststeller zonder EU nationaliteit. De helft van de buuttoezichters MAS was dus in mijn periode niet helemaal legaal aan het werk. Het moet me gewoon van het hart dit te melden. Ik ben meer dan een jaar geterroriseerd door een Irakees die Westerse, gescheiden vrouwen als ik als minder dan een dier aanzag, terwijl ik juist van mijn ex scheidde omdat ik zijn extreem rechtse sympathieën niet meer aankon. Ik zeg het liever gewoon zoals het is. Ik had niet-EU collega's in een bevoegdheid die wettelijk niet mocht en ben ontslagen omdat ik PTSS geterroriseerd werd door een vluchteling. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zal Groen! direct eens werk van maken se ... morgen op GVA.be
|