Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2004, 17:21   #1
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard Goedemorgend/Goedenavond Vlaanderen en Nederland

Als tegenreactie op de Belgicistische leugens en de genadeloze haatcampagnes van de franskiljonse belgicaine systeemjunta tegen alle Vlaams nationale en héél-Nederlandse partijen (Vlaams blok, VNP, NV.A) roep ik alle Vlamingen en Nederlandse vrienden op om elke morgend, middag en avond onze komende onafhankelijkheid kracht bij te zetten door een éénvoudige groet t.a.v ons mooie avondland dat aan de rand staat van totale chaos en Belzieke dictatuur. Het einde van dit Belzieke wangedrocht kom steeds dichterbij vandaar ook de politieke afrekeningen eerst met het Vlaams Blok , maar uiteraard nadien ook met de NV.A.....daarom Vlamingen, Nederlanders verenigt u......Dietsland Houzee!!!!

[[SIZE=7]FONT=Tahoma]GOEIENAVOND VLAANDEREN EN NEDERLAND!!!!![/FONT][/SIZE]

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 10 november 2004 om 17:29.
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 19:33   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Uit een soortgelijke topic even een bloemlezing hoe flaminganten en groot-Nederlanders zelf over identieke (hoera-)discussies oordelen.

Vul op de eventuele asterisken uw land of staat naar keuze in:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Dat is toch een nul-argument?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
En waaruit haal je dan dat **** goed is? Waar zijn je ECHTE argumenten?
Citaat:
U doet maar. Wij hoeven u niet belachelijk te maken, dat doet u zelf al...
Citaat:
Jullie bende pseudo-politiekerkes kunnen en zullen het NOOIT halen met argumenten, daarom gaan jullie de 'vuile toer' op, hopende ons zo onder de duim te krijgen, niet beseffend dat jullie jezelf oeverloos belachelijk maken, paljaske...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spolpoel
Zielige toogpraat .....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sale Flamin
Pure idiotie,

Deze is glorieus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sale Flamin
Maar doe maar hoor, maak u maar belachelijk met uw infantiele campagne, het is je volste recht om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken. En al diegenen die uw achterlijk voorbeeld volgen die maken zich al even belachelijk, prima, doe maar, dat ze in Geel alvast maar een paar bedjes en dwangbuizen klaarhouden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Uw "stelling" is dan ook even nuttig als een dildo voor G.W.Bush. Meer nog: er is geen "stelling".
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luc Maasland
Jullie zijn echt wel zielig.
Citaat:
Wat voor zever dit topic.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Heel, heel erg grappig. Heb ik met een kind of zo te maken?
Citaat:
Och gottekes toch.
Och gottekes toch.
Och gottekes toch.
Citaat:
Bovendien zijn Vlamingen bijzonder tolerant tegenover uitingen van debiliteit.
Citaat:
Sofistische prietpraat. Gelul. Uit-de-nek-kletserij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse leeuw
Daar het hen aan goede argumenten beginnen ze met "holle" slogans

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tantist
Een heel schone poging om het gebrek aan argumentatie goed te praten, maar daarmee scoor je enkel bij eigen publiek. En zeg nu zelf, dat is wat zwakjes, niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tantist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Dit "onderwerp" is nu eens een typevoorbeeld van een nietszeggende, sofistische redenering.

Citaat:
Een **** realiteit die elke dag nood heeft aan een begroetingsritueel met paraderende vlaggetjes, is - geef toe - lachwekkend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vliegende Hollander
Simplisme kan soms ook best grappig zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Hoera!, Hoera!, Hoera! .... echt plezant m'n nichtje van 8 jaar zingt dat ook steeds als ze haar snoepje krijgt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Grappig topic eigenlijk

Sommigen hebben je willen waarschuwen het niet over dezelfde boeg te gooien, maar helaas.........:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Om even onozel te reageren:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

[size=5]GOEDE AVOND VLAANDEREN[/size]

Hoe zit het, beste flaminganten?

Houden jullie konsekwent vast aan eenzelfde mening over eenzelfde topic???

Of gaan we lekker selectief door de knieën voor jullie Vlaamse fictie, terwijl de Belgische realiteit dapper verguisd wordt?

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 november 2004 om 19:35.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 19:46   #3
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Als tegenreactie op de Belgicistische leugens en de genadeloze haatcampagnes van de franskiljonse belgicaine systeemjunta tegen alle Vlaams nationale en héél-Nederlandse partijen (Vlaams blok, VNP, NV.A) roep ik alle Vlamingen en Nederlandse vrienden op om elke morgend, middag en avond onze komende onafhankelijkheid kracht bij te zetten door een éénvoudige groet t.a.v ons mooie avondland dat aan de rand staat van totale chaos en Belzieke dictatuur. Het einde van dit Belzieke wangedrocht kom steeds dichterbij vandaar ook de politieke afrekeningen eerst met het Vlaams Blok , maar uiteraard nadien ook met de NV.A.....daarom Vlamingen, Nederlanders verenigt u......Dietsland Houzee!!!!
1) een reactie zoals van een klein kind , dit hele 'topic' .
2) je bent dik zestig a zeventig jaar te laat . Ga eens lang bij professor barabas en vraag of hij je wil terugflitsen naar de voor jullie toffe jaren 30 en zeker eerste helft van 40 .
3) tip : zoek eens op wat een echte dictatuur is , vergelijk het met jouw situatie en vraag je dan af waarom je in godsnaam zo *** (drie letterwoord , begint met 'd') bent geweest te geloven dat je in een dictatuur leeft .
4) veel woorden , veel adjectieven , veel herhaling , veel opgeblazen zever , zelfs van een Flmamingant verwacht men beter . Tenzij hij natuurlijk écht extreem rechts is . Dan ligt de lat gelukkig niet zo hoog ...
5) Zie je trouwens niet dat Vlaanderen en nederland niet geschikt zijn om in kleur van hun vlag te zetten . Vlaanderen is haast onleesbaar door het te fele geel op zwart en in Nederland is 'Land' gewoon weg doordat je t in t wit moest zetten . Wees serieus , het is een farce , dat kleurenpallet .
6) gewoon ter zijde ; GOOD EVENING BELGIUM 8)

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100

Laatst gewijzigd door A : 10 november 2004 om 19:49.
A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 19:59   #4
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Laten we deze topic koloniseren voor de Good morning Belgium thread!

[size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!

[/size][size=6]GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!

[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!

[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!

[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!

[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!!
[/size][size=6]
GOOD EVENING BELGIUM!!![/size]
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 20:46   #5
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Koloniseren ...

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuw : 10 november 2004 om 20:47.
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 22:00   #6
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zouden we?
Flaminganten bezingen hun hersenspinsels, wij Belgicisten begroeten de realiteit.
Zij vinden dergelijke threads voornamelijk onzin (zie hun eigen uitlatingen over good-morning-threads)
Ze kunnen hun konsekwentie bewijzen door hun postings hier te herbevestigen.

Laat ons uit respect voor de vrije mening 'hun' thread intact laten en er gepast op reageren: meewarig omwille van hun luchtkasteel.
Gniffelend omwille van de separatisten die wél direct na secessie een nieuwe unie willen.
Doch steeds waardig. Schelden hoeft niet. We hebben de werkelijkheid aan onze zijde.
Oud 10 november 2004, 22:20   #7
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A
1) een reactie zoals van een klein kind , dit hele 'topic' .
2) je bent dik zestig a zeventig jaar te laat . Ga eens lang bij professor barabas en vraag of hij je wil terugflitsen naar de voor jullie toffe jaren 30 en zeker eerste helft van 40 .
3) tip : zoek eens op wat een echte dictatuur is , vergelijk het met jouw situatie en vraag je dan af waarom je in godsnaam zo *** (drie letterwoord , begint met 'd') bent geweest te geloven dat je in een dictatuur leeft .
4) veel woorden , veel adjectieven , veel herhaling , veel opgeblazen zever , zelfs van een Flmamingant verwacht men beter . Tenzij hij natuurlijk écht extreem rechts is . Dan ligt de lat gelukkig niet zo hoog ...
5) Zie je trouwens niet dat Vlaanderen en nederland niet geschikt zijn om in kleur van hun vlag te zetten . Vlaanderen is haast onleesbaar door het te fele geel op zwart en in Nederland is 'Land' gewoon weg doordat je t in t wit moest zetten . Wees serieus , het is een farce , dat kleurenpallet .
6) gewoon ter zijde ; GOOD EVENING BELGIUM 8)
Belgicisten zijn NIET toegelaten op deze topic!!! Dit is enkel voor Vlaams en heelnederlandse nationalisten. Rot op!

by the way: GOEIENAVOND VLAANDEREN!!!!!!

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 10 november 2004 om 22:21.
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 22:22   #8
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het concept is belachelijk, of je het nu toepast op Vlaanderen, België, Swahili, ... Ik heb al verscheidene keren via de 'meld'-knop gevraagd om dit soort threads naar K&K te versluizen, maar blijkbaar zien de mods dit (en de andere belgicistische versie) als threads met politieke relevante inhoud (?)
Oud 10 november 2004, 23:02   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het concept is belachelijk, of je het nu toepast op Vlaanderen, België, Swahili, ... Ik heb al verscheidene keren via de 'meld'-knop gevraagd om dit soort threads naar K&K te versluizen, maar blijkbaar zien de mods dit (en de andere belgicistische versie) als threads met politieke relevante inhoud (?)

Ik begrijp het hoor.
't Is té confronterend voor flaminganten om plots te beseffen dat hùn streven een luchtkasteel op drijfzand is, en dat der Belgicisten een stevig gebouw met goede funderingen is.
Dat is de kern van mijn Goodmorning-thread.

Uiteraard willen jullie die communautaire discussie waar jullie keer op keer bakzeil halen, afvoeren naar K&K om verder de kop in het zand te kunnen steken voor de diepe waarheden die in die topic vervat zitten.

Veelzeggend.........
Een half jaar tsjeef en al dapper de katholieke trukendoos der inquisitie opentrekken:
  • de vergeetput
  • de index
  • boekverbranding
  • censuur
Proficiat, N-VA-leden.
Oud 10 november 2004, 23:04   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Belgicisten zijn NIET toegelaten op deze topic!!! Dit is enkel voor Vlaams en heelnederlandse nationalisten. Rot op!
Post dan in uw flamingantisch subforumpje.
Daar heb je enkel schouderkloppende gelijkgezinden.
Oud 10 november 2004, 23:10   #11
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik begrijp het hoor.
't Is té confronterend voor flaminganten om plots te beseffen dat hùn streven een luchtkasteel op drijfzand is, en dat der Belgicisten een stevig gebouw met goede funderingen is.
Dat is de kern van mijn Goodmorning-thread.
Ik maak geen onderscheid tussen de belgicistische en de Vlaamsnationalistische versie van dit soort threads (zonder politieke relevantie of inhoud). Ze horen beiden - volgens mij - thuis in K&K (en elke gebruiken heeft meld-recht).

Citaat:
Uiteraard willen jullie die communautaire discussie waar jullie keer op keer bakzeil halen, afvoeren naar K&K om verder de kop in het zand te kunnen steken voor de diepe waarheden die in die topic vervat zitten.
Communautaire discussies zijn er hier genoeg, en naar mijn inschatting halen de Vlaamsnationalisten daar geen bakzeil, wel integendeel. Das uiteraard subjectief.

Citaat:
Veelzeggend.........
Een half jaar tsjeef en al dapper de katholieke trukendoos der inquisitie opentrekken:
  • de vergeetput
  • de index
  • boekverbranding
  • censuur
U bent goed in synoniemen, begin ik te merken. Ik ben geen tsjeef, ik ben atheïstisch!

Citaat:
Proficiat, N-VA-leden.
Een - normaliter door u zo verfoeide - veralgemening?
Oud 10 november 2004, 23:22   #12
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik maak geen onderscheid tussen de belgicistische en de Vlaamsnationalistische versie van dit soort threads
Dat siert je.
Tot hiertoe ben je de enige die konsekwent zijn afgrijzen volhoudt, ongeacht de kant vanwaar het komt.

Citaat:
(zonder politieke relevantie of inhoud).
België>-<Vlaanderen
Feiten>-<Fictie
Dat lijkt me een gezonde communautaire discussie met licht filosofische inslag.
Citaat:
Ze horen beiden - volgens mij - thuis in K&K (en elke gebruiken heeft meld-recht).
Ik geloof niet dat de K&K liefhebbers dergelijke postings
appreciëren........

Citaat:
Communautaire discussies zijn er hier genoeg, en naar mijn inschatting halen de Vlaamsnationalisten daar geen bakzeil, wel integendeel. Das uiteraard subjectief.
Toch toevallig dat de topic bij uitstek, waar we tot de kern van de zaak komen onder vuur ligt van de flaminganten.......

Citaat:
U bent goed in synoniemen, begin ik te merken. Ik ben geen tsjeef, ik ben atheïstisch!
Oeps sorry.
Ik vergat even dat N-VA'ers enkel bij de CVP aanleunden om over de drempel getild te worden en langs de kassa te passeren.
Uiteraard heeft gemeenschappelijke ideologie daar niks mee te maken.
De N-VA zijn ware einzelgangers.
Met het Vlaamsblok weigeren ze ook maar iets gemeen te hebben.
Dat is op die andere thread toch beweerd.
Eigenlijk staat de N-VA dus even alleen met haar standpunten als Groen!
Schaamtelijk dat die geen dotatie ontvangen, enkel en alleen omdat ze weigeren zich te prostitueren met een grotere formatie.
Oud 10 november 2004, 23:33   #13
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oeps sorry.
Ik vergat even dat N-VA'ers enkel bij de CVP aanleunden om over de drempel getild te worden en langs de kassa te passeren.
Uiteraard heeft gemeenschappelijke ideologie daar niks mee te maken.
De N-VA zijn ware einzelgangers.
Met het Vlaamsblok weigeren ze ook maar iets gemeen te hebben.
Dat is op die andere thread toch beweerd.
Eigenlijk staat de N-VA dus even alleen met haar standpunten als Groen!
Schaamtelijk dat die geen dotatie ontvangen, enkel en alleen omdat ze weigeren zich te prostitueren met een grotere formatie.
Het is niet omdat ik atheïstisch zou zijn, dat christelijke waarden (die eigenlijk grotendeels Westerse waarden zijn geworden) mij vreemd zijn. CD&V en N-VA hebben een zekere basis (zeker samenlevingsmodel, Vlaamse eisen), maar natuurlijk hun verschillen (republiek/zwakke monarchie, meer Vlaamse eisen, etc.).

N-VA en Blok zijn niet compatibel naar mijn inzicht toch niet (samenwerken op Vlaamse eisen is - theoretisch - mogelijk).

Naar mijn weten ontvangt Groen! trouwens wel dotaties (Vlaams Parlement). In de federale instituten ontvangen noch de N-VA, noch Groen! dotaties (kwamen beiden onafhankelijk op).
Oud 10 november 2004, 23:34   #14
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Post dan in uw flamingantisch subforumpje.
Daar heb je enkel schouderkloppende gelijkgezinden.
Juist !

En hier komt zelf een Waals profiteurke, Westland New Ding: Bonsoir la Belgique, Bonsoir amis démocrates flamands !

VRIJE MENINGSUITING !

Westland zal nog boos zijn, hij gaat nog drinken en plassen, want uit zijn verhalen en tekeningen heb ik bij hem een soort fixatie voor die 2 werkzaamheden vastgesteld ...
Dorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 00:06   #15
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Naar mijn weten ontvangt Groen! trouwens wel dotaties (Vlaams Parlement). In de federale instituten ontvangen noch de N-VA, noch Groen! dotaties (kwamen beiden onafhankelijk op).
Klopt.
Vlaams zaten ze over de kiesdrempel.
Oud 11 november 2004, 00:28   #16
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Ik maak geen onderscheid tussen de belgicistische en de Vlaamsnationalistische versie van dit soort threads (zonder politieke relevantie of inhoud). Ze horen beiden - volgens mij - thuis in K&K (en elke gebruiken heeft meld-recht).
Natuurlijk niet, die van ons is 20 keer zo succesvol!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 05:15   #17
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
België>-<Vlaanderen
Feiten>-<Fictie
Dat lijkt me een gezonde communautaire discussie met licht filosofische inslag.
België>-<Vlaanderen
NU >-<STRAKS
Dat lijkt me een gezonde communautaire discussie met zwaar politieke inslag.
Oud 11 november 2004, 05:21   #18
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
(...)
En hier komt zelf een Waals profiteurke, (...)
Aan zelfkennis ontbreekt het u niet!
Oud 11 november 2004, 12:22   #19
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[[size=7]FONT=Tahoma]GOEIENAVOND VLAANDEREN EN NEDERLAND!!!!![/FONT][/size]

[font=Arial]Wie is FONT=Tahoma?[/font]
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 12:26   #20
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet, die van ons is 20 keer zo succesvol!
In zever zijn jullie inderdaad goed! Jammer dat jullie belgistisch forumpje niet zo succesvol is.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be