![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er al een paar keer met veel belangstelling naar gekeken naar het programma "Durf te vragen"
Deze keer ging het over "Autisme" Knap aan elkaar gepraat door Siska Schoeters. ![]() Ook de uitzending bvan vorige week waar Elke Van Hoof tekst en uitleg gaf was knap, leerzaam zelfs. Ook "Het Huis" was top waar men onze knappe wereldkampioene turnster Nina Derwael even in de kijker gezet heeft.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2023 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeerde iemand de Telenet app al eens uit op een ander toestel iPAD/Laptop??
https://www.telenet.tv/nl/home Cookies + inlog vereist. ![]() Yelo is vervangen door een andere app dacht ik. ![]() p.s. Mijn ouders hebben zich niet zolang geleden ferm laten vangen en hun 'kaartje' laten vervangen door wat kastjes die maandelijks te betalen zijn. Het kaartje heeft men meenomen?????? Ik was niet thuis anders had dat niet waar geweest. OK nog als het geen dienst meer doet maar dat moet men dat softwarematig afzetten, de kaart is ons bezit, wij betaalden ervoor. Opletten is de boodschap mensen. ![]() p.s. Morgen komt er wel iemand weer kijken en dan ben ik wel thuis. *grijnszzzz*
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2023 om 16:00. |
![]() |
![]() |