![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klagen omdat ze 36 uur moeten werken!
Ga daarmee naar denooorlog. ![]() https://www.demorgen.be/nieuws/niet-...rdig~bbb9de07/
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, met de nodige lijntjes komen ze er wel door.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch hebben waarnemers gelijk.Dit is onwaardig en nutteloos,en het houdt regeringsleden van ECHT werk af.
Dat "vergaderen" is ,net als in de privé,grotendeels kompleet nutteloos.We WETEN dat voor de oppositie ongeveer niks van wat de regering gaat doen goed is...Dat is nog onder geen enkele constellatie sedert 1835 anders geweest.We WETEN het nu wel zekers? En ja,het moet gezegd,Kamervoorzitter Deroover faalt volledig.......HIJ moet bepalen wanneer zittingen starten en stoppen.... Dat GELUL kan evengoed gedaan worden op "iedere woensdag tussen 10 en 12 uur"...... Stel je voor dat in de privé de beheersraad van een bedrijf de directie dagen- en nachtenlang van hun werk houdt om wat te L U L L E N..... ![]() .....en ondertussen zelf niks doet om de toekomst van het bedrijf op de langere termijn uit te stippelen... PRECIES waar menige Westerse Democratie,zoals de huidge omstandigheden het aantonen,aan ziek is....hun beheerraden functioneren niet .
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 7 februari 2025 om 06:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een productieve vergadering duurt 15 minuten. max 20. anders verzand het heel vaak in lullen.
Een sollicitatiegesprek tot daar aan toe, waar je makkelijk een half uur tot een uur nodig hebt, maar dat is heel iets anders. Al wat langer duurt is absolute stierestront. want uw focus blijft zo lang niet hangen en als het lullen wordt om te lullen zoals in de politiek geraakt het niet vooruit. Ge denkt na, maakt een plan, stelt dat voor, en ge zijt akkoord of niet, that's it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjans dat cokesmurf J.J. niet meer is verkozen of het had daar 92 uur geduurd.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal nutteloos gezien de uitslag van de stemming al bij voorbaat geweten was. Regerende partijen voor, oppositiepartijen tegen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Ze hebben eens 1 nachtje moeten doorwerken. Zagen, zagen, zagen…
2. Als dat hen niet bevalt waarom veranderen ze de procedure dan niet?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een klucht. De Kamervoorzitter liet maar toe dat steeds hetzelfde herhaald werd. Hij liet ook toe dat de voorgedragen ministers persoonlijke aanvallen deden. PDR zit op zijn voorzittersstoel en liet begaan. Chapeau voor PTB/PVDA en Vlaams Belang die de fouten gemeld hebben uit de 200+ pagina's regeerakkoordteksten en cijfertabellen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 februari 2025 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik durf de aan ons,belastingsbetalers,verloren gegane dagvergoedingen van al die aanwezigen niet inschatten.... Zoals een medeforummer al opmerkte kon gans deze zaak in een uurtje geregeld zijn.... Meerderheidspartijen : "Dit is een GOED regeerakkoord". Oppositiepartijen : "Dit is Quatch" Stemming: regeringsakkoord aanvaard bij meerderheid. Ik trek mijn woorden in,VIJFTIEN MINUTEN namelijk,meer moet dat niet zijn.... Want ik heb er goenoeg van nu,dit soort gedoe is NIEt WERKEN,dit is LULLEN....op MIJN kosten! Ik word zo niet bestuurd en voel me zeker niet vertegenwoordigd...
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 7 februari 2025 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig dat er de krant De Morgen is, die onbevooroordeeld alles in het oog houdt.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, leve de woke vrijheid! Ik bedoel,... Ach, laat ook maar zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=K87rsQRid6k |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een mondeling examen/ sollicitatie duurde bij ons exact 20 minuten. Iedereen kreeg dezelfde tijd, geen gezever of gelul. De tijd dat de kandidaten kregen werd op voorhand meegedeeld. Je zag direct wat ze in hun mars hadden en wie stressbestendig was. Vergaderingen werden op het laatst dat ik er werkte staande gehouden, op een uurtje was alles gezegd tegenover een halve dag " vergaderen" met een koffietje en een koekske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is echt wel een draad van mensen die er geen kloten van snappen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN